Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
26 Styczeń 2012, 18:27
Schemat wiązki silnika C36 AMG
Autor Wiadomość
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Listopad 2009, 19:10   

Jordi napisał/a:
Mylisz się. 3.0-24v to m104

Oczywiście, to M104 na mechanicznym wtrysku. Natomiast M103 to 3.0-12V ;) również na mechanicznym. :)

carlos napisał/a:
Wyjaśnienie prozaiczne wystarczy zaglądnąć w EPC w klasyfikację modeli:

Niestety to o niczym nie świadczy :( 202.028 w W202 to zarówno C280 jak i C36, natomiast w W124 jak widać jeden numer ma E320 i E36.

A uszczelki pod głowicą wg EPC wydają się być takie same :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Jordi 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 927
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Listopad 2009, 19:28   

Camel-, Opisałem to 2 posty wcześniej :)
_________________
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)
 
 
 
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Listopad 2009, 23:13   Schemat mojej wersji

Rozrysowany wtyk wkleję do tego postu jutro na razie jest odręcznie sporządzony szkic przedstawiający wtyk od środka. wycięcia na krótszych bokach służą do pozycjonowania obudowy. Rysunek jest autentyczny i nigdzie nie publikowany, jest wart kupę... forsy :D
Widok wtyku od środka
Wysyłam na razie to co udało mi się zrobić zanim przysnąłem :roll: Potem może jeszcze dodam parę brakujących kabli.

Wtyk ECU.jpg
Plik ściągnięto 1323 raz(y) 370,93 KB

_________________
WDB2020281A107602
Ostatnio zmieniony przez wawairliner 23 Listopad 2009, 00:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
misza1 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 258
Skąd: Chorzow
Wysłany: 22 Listopad 2009, 06:11   

ja to bym najpierw elektryka nastawil na rekonstrukcje wiazki elektrycznej :-D

nie wiem jak w AMG ale M104 (i nie tylko) slyna z "kiepskich" wiazek :evil:

tak dla krotkiego wytlumaczenia izolacja wiazki w zwyklych M104 kruszy sie co daje nam gole kabelki-zwarcia-iskierki-plomyczki-pozarki * 8)

*niepotrzebne skreslic ;-)
_________________
W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio
 
 
Matyjas

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 18:57   

Ja mam coś takiego.... KTO TO ODPALI :?: :?: :!: :!:

























 
 
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 23:01   

Nie rozumieć, jaki masz problem z tą wiązką?
_________________
WDB2020281A107602
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 11 Grudzień 2009, 08:07   

M104 to najpierw 2.8, potem rozwiercony do 3.2, a potem do 3.6 AMG.
Wszystkie te silniki (a właściwie cały czas ten sam) są 24V i na elektronicznym wtrysku i mają po 3 cewki zapłonowe. I tak jak napisał misza1 wiązki montowane w tych latach i silnikach były "biodegradalne" i z czasem rozpadała się izolacja. Sam to przerabiałem w W124.
Powodzenia!
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
Matyjas

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Grudzień 2009, 08:30   

wawairliner napisał/a:
Nie rozumieć, jaki masz problem z tą wiązką?

Hm... z tą wiązką żaden...
Wrzucę silnik, przypnę wiązkę do niego, wtyczki do ECU i tutaj zaczyna się mój problem...
Kto mi to przypnie do budy? Co muszę dokupić? Kto rozkoduje immo? Kto odpali?
 
 
tomekwtf 

Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 3
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 19:23   

Panowie mam do Was pytanie. A mianowicie- jakiś czas temu kupiłem mercedesa C36 AMG, niestety bez silnika :cry: niedawno kupiłem silnik z E36( taki sam jak wiecie), poskładałem to do kupy i wtedy okazało się że komputer z C36 jest uszkodzony i nie nadaje się do naprawy, mój znajomy elektonik teraz przekłada kabelek po kabelku tak aby włożyć tam ten od E36. Jak sądzicie ma to sens? czy wszystko będzie działać?
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 19:55   

Silniki są takie same, ale ogólnie ten z E36 jest słabszy :mrgreen:
Swoją drogą - zły temat!
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
tomekwtf 

Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 3
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 20:30   

Dziękuję za przeniesienie postu. Silnik pochodzi z W210 E36 AMG z 1996r. więc ma jak piszą 280 KM
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 20:33   

tomekwtf, aha. Bo w W124 E36 był 265KM ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 20:46   

tomekwtf srebrny ten mercedes :?:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
tomekwtf 

Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 3
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 21:04   

tak srebrny, był kiedyś na allegro za przeszło 7tyś. Ja go wziołem za niecałą połowę tej kwoty. ktoś wkładał do niego 3.2 ale im nie poszło, karoseria była w zadowalającym stanie, miał malowany cały jeden bok( dość niestarannie), nie miał oznak jakiegoś większego dzwonu. był kupiony z zamiarem przeznaczenia na części, ale zrobiło mi się go szkoda i chcę aby znowu jeżdził. Jak narazie buda+silnik+robocizna kosztowało mnie niecałe 10k, ale jak już zaczołem go składać to tak naprawdę koszty się nie liczą :D
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 09:23   

Przyczyna może być błaha.Nie łączy jeden z wielu punktów masowych na karoserii? Myślę że takie składanie musisz podeprzeć SD.Nie jakimś czytnikiem błędów ,ale profesjonalnym programem ,który na bieżąco będzie pokazywał czego "nie widzi".Wytrwałości w pracach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,136 sekundy. Zapytań do SQL: 12