Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:27 |
Schemat wiązki silnika C36 AMG |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Listopad 2009, 19:10
|
|
|
Jordi napisał/a: | Mylisz się. 3.0-24v to m104 |
Oczywiście, to M104 na mechanicznym wtrysku. Natomiast M103 to 3.0-12V również na mechanicznym.
carlos napisał/a: | Wyjaśnienie prozaiczne wystarczy zaglądnąć w EPC w klasyfikację modeli: |
Niestety to o niczym nie świadczy 202.028 w W202 to zarówno C280 jak i C36, natomiast w W124 jak widać jeden numer ma E320 i E36.
A uszczelki pod głowicą wg EPC wydają się być takie same |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Listopad 2009, 19:28
|
|
|
Camel-, Opisałem to 2 posty wcześniej |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Listopad 2009, 23:13 Schemat mojej wersji
|
|
|
Rozrysowany wtyk wkleję do tego postu jutro na razie jest odręcznie sporządzony szkic przedstawiający wtyk od środka. wycięcia na krótszych bokach służą do pozycjonowania obudowy. Rysunek jest autentyczny i nigdzie nie publikowany, jest wart kupę... forsy
Widok wtyku od środka
Wysyłam na razie to co udało mi się zrobić zanim przysnąłem Potem może jeszcze dodam parę brakujących kabli.
Wtyk ECU.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1323 raz(y) 370,93 KB |
|
_________________ WDB2020281A107602
|
Ostatnio zmieniony przez wawairliner 23 Listopad 2009, 00:48, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
misza1
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 258 Skąd: Chorzow
|
Wysłany: 22 Listopad 2009, 06:11
|
|
|
ja to bym najpierw elektryka nastawil na rekonstrukcje wiazki elektrycznej
nie wiem jak w AMG ale M104 (i nie tylko) slyna z "kiepskich" wiazek
tak dla krotkiego wytlumaczenia izolacja wiazki w zwyklych M104 kruszy sie co daje nam gole kabelki-zwarcia-iskierki-plomyczki-pozarki *
*niepotrzebne skreslic |
_________________ W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio |
|
|
|
|
Matyjas
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 18:57
|
|
|
Ja mam coś takiego.... KTO TO ODPALI
|
|
|
|
|
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 23:01
|
|
|
Nie rozumieć, jaki masz problem z tą wiązką? |
_________________ WDB2020281A107602
|
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11 Grudzień 2009, 08:07
|
|
|
M104 to najpierw 2.8, potem rozwiercony do 3.2, a potem do 3.6 AMG.
Wszystkie te silniki (a właściwie cały czas ten sam) są 24V i na elektronicznym wtrysku i mają po 3 cewki zapłonowe. I tak jak napisał misza1 wiązki montowane w tych latach i silnikach były "biodegradalne" i z czasem rozpadała się izolacja. Sam to przerabiałem w W124.
Powodzenia! |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
Matyjas
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Grudzień 2009, 08:30
|
|
|
wawairliner napisał/a: | Nie rozumieć, jaki masz problem z tą wiązką? |
Hm... z tą wiązką żaden...
Wrzucę silnik, przypnę wiązkę do niego, wtyczki do ECU i tutaj zaczyna się mój problem...
Kto mi to przypnie do budy? Co muszę dokupić? Kto rozkoduje immo? Kto odpali? |
|
|
|
|
tomekwtf
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 3 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 19:23
|
|
|
Panowie mam do Was pytanie. A mianowicie- jakiś czas temu kupiłem mercedesa C36 AMG, niestety bez silnika :cry: niedawno kupiłem silnik z E36( taki sam jak wiecie), poskładałem to do kupy i wtedy okazało się że komputer z C36 jest uszkodzony i nie nadaje się do naprawy, mój znajomy elektonik teraz przekłada kabelek po kabelku tak aby włożyć tam ten od E36. Jak sądzicie ma to sens? czy wszystko będzie działać? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 19:55
|
|
|
Silniki są takie same, ale ogólnie ten z E36 jest słabszy
Swoją drogą - zły temat! |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
tomekwtf
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 3 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 20:30
|
|
|
Dziękuję za przeniesienie postu. Silnik pochodzi z W210 E36 AMG z 1996r. więc ma jak piszą 280 KM |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 20:33
|
|
|
tomekwtf, aha. Bo w W124 E36 był 265KM |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 20:46
|
|
|
tomekwtf srebrny ten mercedes |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
tomekwtf
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 3 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 15 Sierpień 2011, 21:04
|
|
|
tak srebrny, był kiedyś na allegro za przeszło 7tyś. Ja go wziołem za niecałą połowę tej kwoty. ktoś wkładał do niego 3.2 ale im nie poszło, karoseria była w zadowalającym stanie, miał malowany cały jeden bok( dość niestarannie), nie miał oznak jakiegoś większego dzwonu. był kupiony z zamiarem przeznaczenia na części, ale zrobiło mi się go szkoda i chcę aby znowu jeżdził. Jak narazie buda+silnik+robocizna kosztowało mnie niecałe 10k, ale jak już zaczołem go składać to tak naprawdę koszty się nie liczą |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 09:23
|
|
|
Przyczyna może być błaha.Nie łączy jeden z wielu punktów masowych na karoserii? Myślę że takie składanie musisz podeprzeć SD.Nie jakimś czytnikiem błędów ,ale profesjonalnym programem ,który na bieżąco będzie pokazywał czego "nie widzi".Wytrwałości w pracach. |
|
|
|
|
|