Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:19
Mój temat naprawczy - uszczelka pod głowicą M111 C 200
Autor Wiadomość
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 28 Listopad 2009, 17:41   

Camel- napisał/a:
Się pan główny mechanik bardzo zdziwił, że auto mamy od ponad 3 lat, a ono w naszych rękach (prawie) od zawsze jeździ na Mobilu 1 5W50. Wg jego doświadczeń, przy 150 tys powinno się już przechodzić na pół-syntetyk. W każdym razie, w bagażniku czeka już 5 litrów świeżutkiego 5W50. :)


I tego się trzymaj :)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
misiu129 
C 220 CDI 99r

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 254
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 29 Listopad 2009, 22:47   

Przebiegi raczej nie mają znaczenia. W mojej gwiażdzie od poczatku do tej pory lany pelny syntetyk shell helix ultra . najlepsze jest to ze konsumpcja oleju jest prawie nie zauwazalna, dlatego nie mysle nawet o pol syntetyku tylko bede lal pelny....co o tym sadzicie?
Ostatnio zmieniony przez misiu129 16 Styczeń 2013, 09:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 29 Listopad 2009, 22:49   

misiu129 napisał/a:
co o tym sadzicie?

Nie sposób się nie zgodzić :-) Syntetyk należy wlewać tak długo, jak tylko się da. Przebieg nie ma najmniejszego znaczenia.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Listopad 2009, 20:06   

Oczywiście chłopaki. I ja nie zamierzam lać nic innego jak tylko prawdziwy syntetyk. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
wadamw 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 131
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 1 Grudzień 2009, 19:30   

..
_________________
MB C180 '93 Esprit Manual + LPG
WDB2020181A054056
Ostatnio zmieniony przez wadamw 11 Styczeń 2011, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Grudzień 2009, 20:50   

Jeszcze mnie nic nie kosztował, ale mam nadzieje, że do końca tego tygodnia się okaże :evil: ile można robić uszczelke pod głowicą... Dzisiaj już składali głowicę, skręcali kolektory, a ja dostaje kolejne identyczne info, że "auto będzie jutro wieczorem gotowe"...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
bubu_piotr 
TAXI DRIVER


Pomógł: 153 razy
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 1174
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2 Grudzień 2009, 04:05   

Camel- napisał/a:
a ja dostaje kolejne identyczne info, że "auto będzie jutro wieczorem gotowe"...

To prawie jak w filmie "Skarbonka"
Za ile będzie gotowe ? Za 2 tygodnie :mrgreen:
_________________
C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554

 
 
wadamw 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 131
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2 Grudzień 2009, 14:57   

..
_________________
MB C180 '93 Esprit Manual + LPG
WDB2020181A054056
Ostatnio zmieniony przez wadamw 11 Styczeń 2011, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Grudzień 2009, 18:47   

No i dzisiaj miałem odebrać auto...


...może to się wydaje dziwne, kiedy przychodzi jakiś młodzik i ledwo odpala auto i stawia diagnoze, co wieeeelcy specjaliści od Mercedesa zrobili z autem. :evil: zniose to, że mogli zapomnieć od czego jest jakie podciśnienie. Zniose to, że gadają bzdury, że to wina LPG. Ale dostaje białej gorączki jak widzę druciarstwo pod maską i jeszcze gadanie "a jak według pana to powinno być?". Szkoda, że powiedział "znam się trochę na mercedesach"...

Dałem im czas do jutra do południa. Potem sam się wezme za to auto...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Grudzień 2009, 21:10   

A co Ci tam namieszali ?
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Grudzień 2009, 21:24   

Z podciśnieniami pomieszali, silnik nie działał jak działał a do tego źle pomontowali plastiki i ogólnie takie druciarstwo pod maską (aha, przy czym połamali mi dwa plastiki "bo nie wiedzieli jak ściągnąć"). Ten widok przypominał mi auta od takich cieńkich handlarzy co przywieźlwi swojego pierwszego mercedesa i nie wiedzieli co jak ma być. ;) Albo mają po prostu takie podejście do sprawy. Byle działało. ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 4 Grudzień 2009, 16:02   

Camel- napisał/a:
No i dzisiaj miałem odebrać auto...


...może to się wydaje dziwne, kiedy przychodzi jakiś młodzik i ledwo odpala auto i stawia diagnoze, co wieeeelcy specjaliści od Mercedesa zrobili z autem. zniose to, że mogli zapomnieć od czego jest jakie podciśnienie. Zniose to, że gadają bzdury, że to wina LPG. Ale dostaje białej gorączki jak widzę druciarstwo pod maską i jeszcze gadanie "a jak według pana to powinno być?". Szkoda, że powiedział "znam się trochę na mercedesach"...

Dałem im czas do jutra do południa. Potem sam się wezme za to auto...
_________________


Camel- napisał/a:
Z podciśnieniami pomieszali, silnik nie działał jak działał a do tego źle pomontowali plastiki i ogólnie takie druciarstwo pod maską (aha, przy czym połamali mi dwa plastiki "bo nie wiedzieli jak ściągnąć"). Ten widok przypominał mi auta od takich cieńkich handlarzy co przywieźlwi swojego pierwszego mercedesa i nie wiedzieli co jak ma być. Albo mają po prostu takie podejście do sprawy. Byle działało.


Moje wrażenie było jednak "poprawne". Teraz wiesz co to znaczy "patrzeć ludziom na ręce". A jeszcze tak niedawno się z tego śmiałeś. :|

Camel, pomieszane podciśnienia i połamany plastik - to "pół biedy". Niech ci dadzą wydruk z ciśnieniomierza "na sucho" i "z olejem". Porównaj wartości przed i po naprawie. Dopiero będziesz miał pojęcie ogólne "czy jest poprawa". Jeżeli ci druciarze zrobili głowicę dobrze - to będiesz miał "na jakiś czas spokój". A jeżeli nie - przykro mi. Max. do wiosny poznasz prawdę o remoncie auta.

Jeżeli mogę znów 3 grosze od siebie dać:

1) Prawdopodobnie nie masz wydruków z pomiarów ciśnień - ponieważ "mechanicy" takiego urządzenia nawet nie posiadają. Ale to szczegół. Napewno w Lesznie (lub okolicy) jest inny zakład co takie urządzenie ma (znajomy / brat / ciocia / szwagierka :mrgreen: itd.) "skombinuj" to we własnym zakresie i przy pomocy drugiej osoby sprawdź to na "własną rękę"

2) O ile dobrze pamiętam - miałeś motor zalać świeżym olejem. Zobacz, czy nie wlali ci starego - a nowy - no cóż, wiadomo o co chodzi.
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Grudzień 2009, 19:54   

Boże przenajświętszy... żałuje do teraz, że trafiłem na takich PARTACZY :!:

Marcin Pop., wielkie ukłony w Twoją stronę.

Niestety nie mogłem im patrzeć na ręcę non stop bo auto trzymali 9 dni! Teraz stoi już w garażu. Śmierdzące po brudnych mechanikach, z prawdopodobnie uszkodzoną pompką paliwową, zepsutym napinaczem paska. Był też źle poskłądany pod maską, ale dzieki temu, że miał zdjęcie z pod silnika zdołałem to ogarnąć tak jak powinno być. Poza tym wyjeździli mi trochę paliwa. Olej sprawdzałęm - wygląda świeży. Jutro muszę zrobić płukankę ukł. chłodzenia, bo nawet tego nie zrobili. Poza tym spod głowicy, pokrywy, przedniej pokrywy glowicy i tego kolanka z czujnikami wystaje jakiś biały syf dookoła, tak jakby potraktowali to jakimś uszczelniaczem :| Przemysle jeszcze co z tym fantem zrobić. Mimo to, ciesze się, że mogłem im to auto odebrać, jednak smuci mnie to, że całośc mnie wyszła 1050zł :!: A czuje, że to nie koniec bojów...

Półgłówki ku...źwa...

Jutro postaram się sprawdzić kompresje.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 4 Grudzień 2009, 22:54   

Camel-: To są jacyś znajomi mechanicy?? Znajomi Ojca??? Coś w tym stylu?
Czemu ich wybrałeś?
Pytam z ciekawości :) A poza tym to "mordy bym im poobijał" (taka przenośnia) ;)
Ale mnie też tak traktowali mechanicy kiedyś: Eee małolat nie zna się, gada bzdury, co on może wiedzieć...
 
 
nice-wawa 
W202 , C180 . 97

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 133
Skąd: Pruszków
Wysłany: 4 Grudzień 2009, 23:45   

I ja właśnie staram się jak najwięcej robić samemu i omijać pseudo mechaników . Licząc moje pomyłki i wpadki przy naprawie moich pojazdów i tak stwierdzam że jestem do przodu finansowo jak bym miał korzystać z pomocy warsztatu. (nie mówię tu o przypadkach skrajnych gdzie kompletnie brak mi wiadomości lub narzędzi.)

2 razy samemu robiłem uszczelkę pod głowicą w polonezie GSI lub MPI i zawsze wyjechał sam po naprawie z garażu.(planowanie głowicy zawsze w profesjonalnym zakładzie)

Pracuje za biurkiem żebyście nie pomyśleli że mam dużo wspólnego z mechaniką ale 4 maluchy zrobiły swoje .
_________________
C180 / 97 WDB 2020181F587711
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,193 sekundy. Zapytań do SQL: 11