Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:19
Mój temat naprawczy - uszczelka pod głowicą M111 C 200
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Luty 2014, 17:56   

W benzynę pewny nie jestem, ale 10bar to na pewno za mało
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 28 Luty 2014, 21:41   

domelfm napisał/a:
Ktoś wie jakie powinno być ciśnienie w silniku 2,3 kompresor ?
U mnie ok 10 bar i przy próbie olejowej 13 bar. Dodam iż ciśnienia nie były idealnie równe.

U kumpla 13 -14 na sucho i ponad 19 z olejem ale on ma c180...


Ciśnienie masz dobre. Z tego co wygrzebałem to ciśnienie sprężania dla tego silnika to
stan normalny 7.5 - 10.5 (bar)
minimum 7.5 (bar)
C180 ma większe bo Twój kompresor jest odprężony i ma stopień sprężania 8,8 : 1, gdzie C180 ma 9,8 : 1.

A Ty Piotrek nie strasz chłopaka :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Luty 2014, 21:47   

Pioterek, tak myślałem, ze stopień sprężania niższy ale nie podejrzewałem, że ciśnienie przez to az tak spada :roll:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
domelfm 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 172
Skąd: gdansk
Wysłany: 2 Marzec 2014, 03:09   

A teraz mamy poważny problem :(

Zdecydowałem się samemu wymienić uszczelkę pod głowicą i niestety wymontowałem napinacz a potem kolega pokręcił kołem korbowodu i łańcuch przeskoczył na wałkach ...

Jak prawidłowo w takiej sytuacji ustawić rozrząd ?

Jestem przerażony jak na dziś ...
_________________
C230 Kompressor ASB kombi 99r ESPRIT...
WDB2020851F922520
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 2 Marzec 2014, 08:21   

domelfm, w benzynie troche łatwiej bo nie ma pompy wtryskowej. No po prostu krecisz z powrotem walem korbowym na znak i na walkach przkladasz łańcuch tak zeby ustawiły sie w swoje miejsce. Są tam przeciez jakies znaki? A moze sami sobie tez jakos oznaczyliscie?A poza tym jak nie sciagales glowicy jeszcze to olej to po prostu i ściągnij glowice- bedziesz mial wszystko na wierchu i sobie ustawisz. Bedziesz widzial gdzie pierwszy tłok jest w GMP i kiedy zawory na tym cylindrze są zamkniete. Takze tragedii nie ma. A to kolega nie wie ze sie nie kreci walem jak napinacz wyjety??!!
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2 Marzec 2014, 12:26   

domelfm napisał/a:
a potem kolega pokręcił kołem korbowodu

Czym pokręcił? :shock:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
domelfm 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 172
Skąd: gdansk
Wysłany: 2 Marzec 2014, 16:02   

kołem założonym na wał korbowy :)

Tak to jest jak piwko się leje przy robocie w sobotę :)
_________________
C230 Kompressor ASB kombi 99r ESPRIT...
WDB2020851F922520
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 2 Marzec 2014, 17:33   

domelfm napisał/a:
Tak to jest jak piwko się leje przy robocie w sobotę
Pioterek, i wszystko jasne :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
domelfm 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 172
Skąd: gdansk
Wysłany: 3 Marzec 2014, 12:51   

Całe szczęście bez strat :) efekt prac jest pozytywny.

Głowica już w zakładzie będzie dopieszczona chyba... :)

Z ustawieniem rozrządu już sobie poradziłem wiec spoko.

Pytanie czy obudowy rozrządu składać na jakieś pasty czy na sucho ?

Uszczelkę pokrywy zaworowej przykleić na smar (przynajmniej wg wisu).

Pozdrawiam :)

[ Dodano: 5 Marzec 2014, 04:19 ]
Niestety remont przerodził się praktycznie w generalny :(

Pierścienie tłokowe nie bardzo trzymały.

Po wlaniu nafty w cylindry ona sobie spłynęła w czasie krótszym niż 2 h ...

Jedyne co to cylindry i ich gładzie wyglądają ok i nie ma konieczności szlifowania ich .

Jedyne co mnie dziwi to to ze nie brał oleju , chyba ze diagnoza jest błędna ?

Ktoś może doradzić jak sprawdzić pierścienie przy zdjętej głowicy ?
_________________
C230 Kompressor ASB kombi 99r ESPRIT...
WDB2020851F922520
 
 
aful 
aful

Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: Koszalin
  Wysłany: 5 Październik 2014, 18:24   

Witam wszystkich

Otóż też przezylem wymiane uszczelki pod glowica, ale do czego zmierzam, po zlozeniu silnika niby wszystko okej ale czasami przy odpaleniu szczegolnie na cieplym sie dlawi i odpala z trudnoscia, ponadto czuc ze jest jakby slabszy, jak juz odpali po tych trudnosciach to silnik chodzi pieknie ale mimo tego nie ma tego przyspieszenia co mial zawsze...
Pytanie moje czy jak mine sie z rozrzadem o jeden zabek to auto adpala i niby chodzi ale cos mu dolega...czy w ogole sie nie uruchomi. sprawy elektryki raczej bym w to nie mieszal chociaz nigdy nie wiadomo przewody podcisnieniowe itp. posprawdzalem nawet jednego nie podlaczylem i tak jezdzilem ale po podlaczeniu roznicy nie bylo dalej cos go boli.
Prosze o pomoc jakies sugestie itp.
pzdrawiam
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 5 Październik 2014, 19:02   

aful, możliwe, że jest przestawiony o ząbek.zdejmij pokrywę zawórów razem z prozdem i sprawdź.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Październik 2014, 08:41   

aful napisał/a:
przewody podcisnieniowe itp. posprawdzalem nawet jednego nie podlaczylem i tak jezdzilem ale po podlaczeniu roznicy nie bylo


Jesli nie było różnicy, znaczy wciąż gdzieś bierze lewe powietrze.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
aful 
aful

Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: Koszalin
Wysłany: 6 Październik 2014, 17:36   

dzieki pany za porady spr. rozrzad jeszcze raz bo na niego bym obstawial w pierwszej kolejnosci. jak zrobie poinformuje
pozdrawiam

[ Dodano: 6 Październik 2014, 17:37 ]
co do lewego powietrza spr. jeszcze raz ale juz 3 razy spr. a noz widelec :D
 
 
 
gobin 
Gobin

Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Witków
Wysłany: 2 Grudzień 2014, 21:02   

przypadkiem wpadłem na ten post przed wczoraj i dziś padła mi uszczelka.... co z zrzędzenie losu.
Powiedzcie czy jest faktyczna różnica(poza ceną) między zestawem uszczelek z ASO 460zł brutto a np, GOETZE 350brutto.? Jestem początkujący na forum więc proszę o wyrozumiałośc
_________________
Mercedes W202 c180 Elegance Automat 1994r.
WDB2020181A159563
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 2 Grudzień 2014, 21:06   

gobin, napewno jest! Wymieniałem uszczelke u siebie i niestety nie dogadałem się ze sprzedawca, a mogłem mieć oryginał w tych samych pieniądzach. Oryginal na zdjęciach nieco sie różnił
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,193 sekundy. Zapytań do SQL: 11