|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Problem z gazem C200 Kompressor |
Autor |
Wiadomość |
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12 Grudzień 2009, 14:32
|
|
|
Pozdrowienia dla maleństwa i mamusi |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
jacekkwit
C200 Kompressor
Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Grudzień 2009, 00:16
|
|
|
Dzięki serdeczne Panowie,
Powiem Wam szczerze że mimo ogromnego sentymentu i olbrzymiej sympatii do tej wspaniałej marki to w tej chwili kompletnie nie mogę skupić się na nikim innym jak mojej malutkiej córeczce.
Od wczoraj, wraz z Mamusią jest już w domu, zdrowe, uśmiechnięte i kochane kobietki.
Jak już wspominałem z gazem jeszcze się nie zebrałem ale na pewno dam znać jak tylko coś się wyjaśni.
Pozdrawiam. |
_________________ MB W202 C180 Esprit ATP Tour '96 B+G |
|
|
|
|
majk201
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 91 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 20:16
|
|
|
Wszystkiego dobrego dla rodziców i dzieciątka
Podpinam się 3 miesiące walczyłem z kompressorkiem na LPG, a wszystko zaczęło się od wycieczki do Wrocławia...
Wychodząc na obroty powyżej 5 tyś (jakoś mi to nie przeszkadzało bo sporadycznie docieram do 5 tyś obrotów nie mówiąc już powyżej, ale gwarancje na instalacje mam do 15 stycznia więc zaczęło mnie to denerwować) auto nie miało w sobie życia, a po chwili auto pracowało na 3 gary - działo się to tylko na LPG - było to na tyle niebezpieczne, że trzeba było wyłączyć zapłon w czasie jazdy lub się zatrzymać i wyłączyć zapłon.
U gaziarzy byłem 2 razy z tym problemem i dopiero dzisiaj go rozwiązali. Na komputerze gazu wychodził błąd 4 cylindra. Okazało się że miałem źle zainstalowany wtrysk gazu w listwie. Wtrysk był tak zamontowany, że (opiszę jak umiem) na dziurki nachodził kołnierz czy uszczelka skutecznie utrudniając pracę tego to urządzenia. Gdybym przy nich cały czas nie stał to bym im nie uwierzył, że taka mała rzecz taki problem stworzy. Wtrysk wymieniony i chyba wszystko OK.
Tylko jedno mnie ciekawi dlaczego to się nie stało zaraz po montażu instalacji. |
_________________ WDB2020851F869616 230T sport |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,067 sekundy. Zapytań do SQL: 5
|