Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gazem C200 Kompressor
Autor Wiadomość
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Grudzień 2009, 14:32   

Pozdrowienia dla maleństwa i mamusi :wink:
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
jacekkwit 
C200 Kompressor

Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Grudzień 2009, 00:16   

Dzięki serdeczne Panowie,
Powiem Wam szczerze że mimo ogromnego sentymentu i olbrzymiej sympatii do tej wspaniałej marki to w tej chwili kompletnie nie mogę skupić się na nikim innym jak mojej malutkiej córeczce.
Od wczoraj, wraz z Mamusią jest już w domu, zdrowe, uśmiechnięte i kochane kobietki.

Jak już wspominałem z gazem jeszcze się nie zebrałem ale na pewno dam znać jak tylko coś się wyjaśni.

Pozdrawiam.
_________________
MB W202 C180 Esprit ATP Tour '96 B+G
 
 
 
majk201 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 91
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 20:16   

Wszystkiego dobrego dla rodziców i dzieciątka

Podpinam się 3 miesiące walczyłem z kompressorkiem na LPG, a wszystko zaczęło się od wycieczki do Wrocławia...
Wychodząc na obroty powyżej 5 tyś (jakoś mi to nie przeszkadzało bo sporadycznie docieram do 5 tyś obrotów nie mówiąc już powyżej, ale gwarancje na instalacje mam do 15 stycznia więc zaczęło mnie to denerwować) auto nie miało w sobie życia, a po chwili auto pracowało na 3 gary - działo się to tylko na LPG - było to na tyle niebezpieczne, że trzeba było wyłączyć zapłon w czasie jazdy lub się zatrzymać i wyłączyć zapłon.
U gaziarzy byłem 2 razy z tym problemem i dopiero dzisiaj go rozwiązali. Na komputerze gazu wychodził błąd 4 cylindra. Okazało się że miałem źle zainstalowany wtrysk gazu w listwie. Wtrysk był tak zamontowany, że (opiszę jak umiem) na dziurki nachodził kołnierz czy uszczelka skutecznie utrudniając pracę tego to urządzenia. Gdybym przy nich cały czas nie stał to bym im nie uwierzył, że taka mała rzecz taki problem stworzy. Wtrysk wymieniony i chyba wszystko OK.

Tylko jedno mnie ciekawi dlaczego to się nie stało zaraz po montażu instalacji.
_________________
WDB2020851F869616 230T sport
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,117 sekundy. Zapytań do SQL: 9