Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr przeciwpyłkowy? parowanie+wilgoć!!!
Autor Wiadomość
Gość

  Wysłany: 19 Styczeń 2007, 18:43   Filtr przeciwpyłkowy? parowanie+wilgoć!!!

Czy/gdzie jest w :mb: C180 '95 rok filtr przeciwpyłkowy i jak się go wymienia? Autko cierpi na strasznie parujące szyby i wilgoć w bagarzniku!!! ...jakie mogą być tego przyczyny?
POMOCY Plisssss!
 
 
berserkers 
Mr.Radek


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 18:52   

witam, filtr przeciwpylkowy jest pod konsola po stronie pasazera. Na stronie www.mercmania.pl w zakladce porady jest szczegolowy opis wymiany filtra.
_________________

 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 19:33   

Tutaj na forum też było to szczegółowo opisywane wystarczy tylko poszukać
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
Krzeko 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 162
Skąd: ZS + ZGY
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 23:23   

2 srubki na krzyzak, przesuwane zabezsieczenie i wklad jest twoj.
simonC180 napisał/a:
Autko cierpi na strasznie parujące szyby

To bedzie wklad.
simonC180 napisał/a:
wilgoć w bagarzniku!!!

To juz grubsza sprawa. Moze masz nieszczelny bagaznik. Sprawdz czy gumy nie przepuszczaja.
_________________
C-180 elegance `93r - już po FL ;-P WDB2020181F037732 - Celina
Viano 3,0 Cdi AMBIENTE - Smok
 
 
 
Michał_fitness 
Michał


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 153
Skąd: wrocław 0602616285
Wysłany: 20 Styczeń 2007, 09:15   

Większość przypadków wilgoci w aucie to brak przewietrzania .
przykład

Oddałem mojej żonie auto nigdy w aucie nie było wilgoci i co po 2 misiącach jest !!!
Okazuje się że wiatrak zawsze na pierwszym biegu czyli jakby stał !!!

Filt oczywiście , ale jak będziemy jeżdzili na niskich biegach wentylatora to i nowy filt nie pomoże :D

Jak kupiłem :mb: to też miała wilgoć po miesiącu na 3 biegu( zawsze )wilgoci brak a i miałem mokro pod wykładziną w aucie .

Wiadomo jak masz zapuszczony wentylator i chodzi głośno to jaet to wk...

powodzenia Michał
_________________
202(97) 180 esprit kombi srebrny
WDB2020781F581176
http://www.fitnessplanet.com.pl
www.instruktorfitness.com.pl
www.fitnessmanager.com.pl
www.royalfitnessplanet.com.pl
 
 
C 200 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 56
Skąd: karkonosze
Wysłany: 20 Styczeń 2007, 18:29   

simonC180 napisał/a:
Autko cierpi na strasznie parujące szyby
Witam - przyczyną tej dolegliwości może być również nieszczelna nagrzewnica i jeżeli ubywa Ci płynu to radzę wziąć taką możliwość pod uwagę ja osobiście jeżeli nie ma dużego mrozu jeżdżę zawsze na pierwszym stopniu dmuchawy i nigdy nie ma żadnego parowania szyb z tego tytułu - pozdrawiam.
_________________
C 200 Sport/ 94'/136KM - benzyna.
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Styczeń 2007, 10:00   

Ja też mam dmuchawę zawsze na pierwszym biegu i nigdy żadnej wilgoci nie miałem.
A Michał_fitness pisze że tylko na trzecim biegu dmuchawy można uchronić się przed wilgocią :?: według mnie to bzdura, no ale podobno są rzeczy na świecie co się fizjologą nie śniły :mrgreen:
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
ATLAS 
Atlas


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 118
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 21 Styczeń 2007, 13:50   

wymieniajac filtr kabinowy i odgrzybiajac uklad wentylacji pozbylem sie wszelkiej wilgoci. Zadna nagrzewnica ani uszczelki..poprostu syf na filtrze.
_________________
C180T LPG-sekwencja 1998
 
 
Gość

Wysłany: 27 Styczeń 2007, 18:03   

Wymieniłem filtr p.pyłkowy i nic się nie zmieniło... czy są jeszcze jakieś otwory/kanały wentylacyjne? Może coś w tylniej części nadwozia?
 
 
C 200 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 56
Skąd: karkonosze
Wysłany: 27 Styczeń 2007, 20:59   

simonC180 napisał/a:
Wymieniłem filtr p.pyłkowy i nic się nie zmieniło...
Witam - rozmawiałem ostatnio z właścicielami C-klasy i przypadłość z wilgocią w bagażniku dotyczy dosyć wielu z nich nikt jednak nie potrafi jednoznacznie stwierdzić jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy i jeszcze jedna charakterystyczna rzecz a mianiwicie ta wilgoć w bagażniku dotyczy w zdecydowanej większości przypadków okolic akumulatora i nie chodzi tutaj o opary z tegoż akumulatora a swoją drogą ten pomysł z akumulatorem w bagażniku jest moim zdaniem dosyć niefortunny ponieważ akumulator w przedziale silnika jest w czasie ładowania jeszcze dodatkowo podgrzewany co dodatkowo wzmacnia proces ładowania - pozdrawiam.
_________________
C 200 Sport/ 94'/136KM - benzyna.
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 00:46   

Gdy kupiłekm moją :mb: też nie mogłem dać sobie rady z parowaniem szyb i wymiana filtra nic nie dała. Okazało się, że klapa obiegu wewnętrznego została zablokowana i nie było dopływu powietrza. Po odblokowaniu problem zniknał.
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 11:49   

C 200 napisał/a:
[quote=" a swoją drogą ten pomysł z akumulatorem w bagażniku jest moim zdaniem dosyć niefortunny ponieważ akumulator w przedziale silnika jest w czasie ładowania jeszcze dodatkowo podgrzewany co dodatkowo wzmacnia proces ładowania - pozdrawiam.


I tu bym się z tobą niezgodził bo podczas procesu ładowania aku sam z siebie wydziela ciepło, a umieszczenie go w bagażniku jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem.
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
Gość

Wysłany: 28 Styczeń 2007, 11:53   

Gdzie znajduje się klapa obiegu wewnętrznego??? Jak się do niej dostać???
 
 
C 200 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 56
Skąd: karkonosze
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 14:38   

jacon napisał/a:
podczas procesu ładowania aku sam z siebie wydziela ciepło, a umieszczenie go w bagażniku jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem.


Witam - to wszystko prawda co piszesz ale czym innym jest temperatura wydzielana z akumulatora a czym innym temperatura otoczenia w jakiej odbywa się ładowanie a jeżeli chodzi o umieszczenie akumulatora w bagażniku to ja dalej uważam że to niefortunny pomysł - pozdrawiam.
_________________
C 200 Sport/ 94'/136KM - benzyna.
 
 
Paroxis 

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Luty 2010, 23:16   

Odnawiam temat bo to jest jedyny jaki znalazłem... Gdzie jest ta klapa obiegu wewnętrznego? Czy obieg wewnętrzny włącza się tylko przyciskiem REST? Mam też problem z parującymi szybami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 10