Przesunięty przez: Camel- 13 Styczeń 2012, 12:14 |
sportowy filtr powietrza firmy K&N |
Autor |
Wiadomość |
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:15
|
|
|
glosno troszke hm... wydaje mi sie, czy masz krzywo wydech zalozony ? |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:15
|
|
|
caliber, a potem bedzie ze nic nie wzrosło
teraz to po pierwsze musiał bys 2 pomiary, na starym dolocie czyli seria. bo auto ma swoje lata i pare koni straciło no i 2-gi pomiar na zmienionym zeby wykazoało ile masz HP i jaki jest wzrost.
ew jak w tym momencie masz moc taka jak seria to jest bardzo OK. bo strata na pewno jest. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 19:19
|
|
|
wydech idzie do poprawki bo wieszaki będe wszystkie zmieniał to i się przy okazji poprawi
filtr stary 2 min i założony ;] |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 07:58
|
|
|
generalnie co filtrów nie tylko K&N ale i wszystkich stożków to są one wykonane z rzadkiej Bawełny i siatki stalowej. Pracując w warsztacie wiele razy czyściłem te filtry. Nieraz jak rozmawiałem z klientami to mówili że wielkiej różnicy to nie odczuli o ile w ogóle jakakolwiek jest. Natomiast przy czyszczeniu przepustnic to zawsze znajdywałem tam ziarnka piesku. Wniosek z tego że filtry te zatrzymują kurz który się przyklei do bawełny nasączonej olejem natomiast cięższy piesek przelatuje. Co się będzie działo w cylindrach po paru latach takiej jazdy to nie chce wiedzieć. |
_________________ Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
|
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 09:51
|
|
|
dobermannn, ludzie zakladajac stozki ida po taniosci, kupuja duzy storzek za 50zl i zakladaja oczekujac mega efektow. prawda jest taka ze kazdy stozek przed zalozoniem trzeba nasaczyc specjalnym olejkiem jak i puzniej go czyscic. aby byl efekt trzeba stozek odseparowac od ciepla plynacego z silnika i doprowadzic do samego stozka jak najwiecej zimnego powietrza. im lepiej to zrobimy tym lepszy osiagniemy efeky najwiecej osob poprosto instaluje stozek w miejsce seryjnego filtra i na tym koncza sie modyfikacje ukladu dolotowego... |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 10:24
|
|
|
ja swój nasączyłem olejem od kn
jeśli takie by były efekty jak opisuje kolega to wątpie żeby ktoś na tym jeździł
jak miałby to doprowadzać do śmierci silników |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 10:28
|
|
|
caliber, ten caly syf moze przechodzic jesli filtr jest zalozony suchy nienasaczony olejkiem, tak mi sie wydaje ale moge sie oczywiscie mylic |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 12:35
|
|
|
Wacha napisał/a: | aliber, ten caly syf moze przechodzic jesli filtr jest zalozony suchy nienasaczony olejkiem, tak mi sie wydaje ale moge sie oczywiscie mylic |
nie, nie mylisz się masz całkowitą rację jeżeli korzysta się z czegoś według zaleceń producenta to nic niema prawa się zepsuć, wyobraźcie sobie że przyjeżdża do serwisu K&N i mówi że ma piach w silniku? to K&N od razu bankrutuje.
a tak w skrócie można zobaczyć różnice
http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
godzio
duży może więcej
Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 301 Skąd: żorek
|
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 20:53
|
|
|
6 lat jeździłem na stożku i zrobiłem ok 150 000 km i nic się nie działo .jak sprzedawałem auto miało w ok.270 000, regularne czyszczenie co 15-20 000 km |
_________________
|
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 21:59
|
|
|
co do regularności czyszczenia to ja na to wpływu nie miałem. Pisze tylko jakie były moje obserwacje. Wcale nie jest powiedziane, że filtry te były czyszczone jak się już kompletnie zatkały - nie pamiętam już.
Fakt, może i przesadziłem z tym że w każdym tak było ale uwierzcie, że kilkanaście razy spotkałem się z taką sytuacją.
Nie jest też i powiedziane, że były one poprawnie założone i może zasysały piasek po prostu z drogi - tego już nie pamiętam. |
_________________ Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 22:53
|
|
|
dobermannn, Jezdze crossówką, jest tam filtr gąbkowy uwierz mi ze jesli nie jest nasaczony olejem w odpowiedni sposób albo nie prany co jazde w kurzu to wszystko przeciągnie. ale jak sie uzywa prawidłowo to nie ma problemu a powietrza sporo potrzebuje przy 10tyś RPM |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Maj 2012, 11:39
|
|
|
Ja właśnie założyłem sobie PIPERCROSSa. Do naszych pasuje model TUPP1385.
Zapłaciłem 79zł w InterCars'ie. W opcji miałem jeszcze Knecht'a za 60zł, Bosh - 50zł, lub Filtron-40zł.
Wybrałem ten, bo nie będę go musiał wymieniać. Wystarczy regularne "pranie" i nasączanie., więc oszczędność. K&N'a bym nie kupił, bo 250zł to trochę za dużo.
Do tego filtry te dysponują lepszą przepuszczalnością powietrza, co korzystnie wpłynie w moim silniku, na dynamikę do 1800obr/min, czyli do momentu, w którym załącza się turbina.
A do tego efekt placebo mam w gratisie
Filtry te szczególnie polecane są do silników wolnossących. |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
|