Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
13 Styczeń 2012, 12:14
sportowy filtr powietrza firmy K&N
Autor Wiadomość
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:01   

podjadę tylko myslałem o tym by zamontować jeszcze kolektor sportowy

i żeby mi go od razu wystroili

http://www.youtube.com/wa...4&feature=g-upl

tak było przed założeniem filtra

[ Dodano: 3 Grudzień 2011, 18:02 ]
jutro postaram się nagrać jak jest teraz
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
Wacha 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 769
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:15   

glosno troszke :mrgreen: hm... wydaje mi sie, czy masz krzywo wydech zalozony ? :P
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:15   

caliber, a potem bedzie ze nic nie wzrosło :D
teraz to po pierwsze musiał bys 2 pomiary, na starym dolocie czyli seria. bo auto ma swoje lata i pare koni straciło ;) no i 2-gi pomiar na zmienionym zeby wykazoało ile masz HP i jaki jest wzrost.
ew jak w tym momencie masz moc taka jak seria to jest bardzo OK. bo strata na pewno jest.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 19:19   

wydech idzie do poprawki bo wieszaki będe wszystkie zmieniał to i się przy okazji poprawi

filtr stary 2 min i założony ;]
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
dobermannn


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 07:58   

generalnie co filtrów nie tylko K&N ale i wszystkich stożków to są one wykonane z rzadkiej Bawełny i siatki stalowej. Pracując w warsztacie wiele razy czyściłem te filtry. Nieraz jak rozmawiałem z klientami to mówili że wielkiej różnicy to nie odczuli o ile w ogóle jakakolwiek jest. Natomiast przy czyszczeniu przepustnic to zawsze znajdywałem tam ziarnka piesku. Wniosek z tego że filtry te zatrzymują kurz który się przyklei do bawełny nasączonej olejem natomiast cięższy piesek przelatuje. Co się będzie działo w cylindrach po paru latach takiej jazdy to nie chce wiedzieć.
_________________
Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
 
 
Wacha 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 769
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 09:51   

dobermannn, ludzie zakladajac stozki ida po taniosci, kupuja duzy storzek za 50zl i zakladaja oczekujac mega efektow. prawda jest taka ze kazdy stozek przed zalozoniem trzeba nasaczyc specjalnym olejkiem jak i puzniej go czyscic. aby byl efekt trzeba stozek odseparowac od ciepla plynacego z silnika i doprowadzic do samego stozka jak najwiecej zimnego powietrza. im lepiej to zrobimy tym lepszy osiagniemy efeky :) najwiecej osob poprosto instaluje stozek w miejsce seryjnego filtra i na tym koncza sie modyfikacje ukladu dolotowego...
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 10:24   

ja swój nasączyłem olejem od kn

jeśli takie by były efekty jak opisuje kolega to wątpie żeby ktoś na tym jeździł
jak miałby to doprowadzać do śmierci silników
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
Wacha 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 769
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 10:28   

caliber, ten caly syf moze przechodzic jesli filtr jest zalozony suchy nienasaczony olejkiem, tak mi sie wydaje ale moge sie oczywiscie mylic :P
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 12:35   

Wacha napisał/a:
aliber, ten caly syf moze przechodzic jesli filtr jest zalozony suchy nienasaczony olejkiem, tak mi sie wydaje ale moge sie oczywiscie mylic :P

nie, nie mylisz się masz całkowitą rację jeżeli korzysta się z czegoś według zaleceń producenta to nic niema prawa się zepsuć, wyobraźcie sobie że przyjeżdża do serwisu K&N i mówi że ma piach w silniku? to K&N od razu bankrutuje.

a tak w skrócie można zobaczyć różnice
http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
godzio 
duży może więcej

Pomógł: 36 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 301
Skąd: żorek
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 20:53   

6 lat jeździłem na stożku i zrobiłem ok 150 000 km i nic się nie działo .jak sprzedawałem auto miało w ok.270 000, regularne czyszczenie co 15-20 000 km :mrgreen:
_________________

 
 
dobermannn


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 21:59   

co do regularności czyszczenia to ja na to wpływu nie miałem. Pisze tylko jakie były moje obserwacje. Wcale nie jest powiedziane, że filtry te były czyszczone jak się już kompletnie zatkały - nie pamiętam już.
Fakt, może i przesadziłem z tym że w każdym tak było ale uwierzcie, że kilkanaście razy spotkałem się z taką sytuacją.
Nie jest też i powiedziane, że były one poprawnie założone i może zasysały piasek po prostu z drogi - tego już nie pamiętam.
_________________
Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 22:53   

dobermannn, Jezdze crossówką, jest tam filtr gąbkowy uwierz mi ze jesli nie jest nasaczony olejem w odpowiedni sposób albo nie prany co jazde w kurzu to wszystko przeciągnie. ale jak sie uzywa prawidłowo to nie ma problemu :) a powietrza sporo potrzebuje przy 10tyś RPM
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Maj 2012, 11:39   

Ja właśnie założyłem sobie PIPERCROSSa. Do naszych :mb: pasuje model TUPP1385.
Zapłaciłem 79zł w InterCars'ie. W opcji miałem jeszcze Knecht'a za 60zł, Bosh - 50zł, lub Filtron-40zł.
Wybrałem ten, bo nie będę go musiał wymieniać. Wystarczy regularne "pranie" i nasączanie., więc oszczędność. K&N'a bym nie kupił, bo 250zł to trochę za dużo.
Do tego filtry te dysponują lepszą przepuszczalnością powietrza, co korzystnie wpłynie w moim silniku, na dynamikę do 1800obr/min, czyli do momentu, w którym załącza się turbina.

A do tego efekt placebo mam w gratisie :D

Filtry te szczególnie polecane są do silników wolnossących.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,151 sekundy. Zapytań do SQL: 10