Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 15:31
Spryskiwacze - nie pryskają
Autor Wiadomość
guciu69 

Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 139
Skąd: wlkp
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 20:33   

jjankiello napisał/a:
W tej sytuacji wskazuje to praktycznie na przepalenie drutu grzejnego.

Czyli całe nowe muszę kupić?
_________________
MB W202, C220 CDI, `98 ESPRIT
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 20:45   

guciu69 napisał/a:
Czyli całe nowe muszę kupić?


Tak.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
guciu69 

Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 139
Skąd: wlkp
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 21:02   

ale to są te przewody od wtyczki, która jest przy masce z dyszami?
czy cale od zbiorniczka?
_________________
MB W202, C220 CDI, `98 ESPRIT
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 21:04   

Wejdź w EPC.I stanie się jasność.Masz już ponad 100 postów.....Trzeba pomykać trochę w "ruskim" :wink:
PS.Przewód , wtyczka i spryskiwacz to całość .Jeden coś koło 100zł
Ostatnio zmieniony przez madzara31 20 Styczeń 2010, 08:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:09   

madzara31 napisał/a:
Trzeba pomykać trochę w "ruskim" :wink:

Nie trzeba. Wersja English też jest... :idea: :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
man212 

Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 170
Skąd: Radom
Wysłany: 13 Maj 2011, 23:25   

Ja już wyjąłem dysze z maski, ale do nich idzie kabel i jak ten kabel odłączyć od spryskiwacza/dyszy ?
_________________
W202 220D. '93
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 13 Maj 2011, 23:42   

Bez szans, ja go ciąłem i łączyłem jak nowy montowałem :)
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 14 Maj 2011, 18:50   

te kable mają wtyczki w przegrodzie w masce, mają po ok 1 metra
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 16 Maj 2011, 05:17   

Adaśko napisał/a:
te kable mają wtyczki w przegrodzie w masce, mają po ok 1 metra

Dokładnie na rurze wzmacniającej tylną (po otwarciu dolną) krawędź maski, tej samej, w której siedzą pokrywki zasłaniające dysze od spodu, siedzi z lewej strony (mniej więcej nad skrzynką bezpieczników) kolejna prostokątna, plastikowa klapka, która jest trójnikiem i jednocześnie włącznikiem ogrzewania dysz... są tam wtyczki...

Więc nic nie trzeba ciąć :lol:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Mateo 

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Opole
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 14:02   

Witam i odgrzewam kotleta.Mianowicie piszecie koledzy, że wszystkie C-Klasy maja podgrzewane spryskiwacze a okazuje się że to nie prawda. W mojej celince z biegiem lat rozpadły się spryskiwacze, płyn lał się wszędzie tylko nie na szybe. Poszedłem do ASO gdzie dowiedziałem się, mój egzemplarz nie posiada podgrzewanych dysz (sam wczesniej stwierdziłem obecność przewodów elektrycznych doprowadzonych do spryskiwaczy) po wykłuceniu swoich racji sprowadzono dla mnie 2 nowe sztuki koszt 247zł przystapiłem do demontażu starych i wystapił zonk przy moich spryskiwaczach są po 2 przewody brązowy i czarny a w tych nowych jedna wiązka też przewody brazowe i czarne i wychodzący dodatkowo w innym miejscu spryskiwacza jeszcze jeden brązowy kabelek shock: . Ja już nie wiem o co chodzi. Początkowo myślałem, że może owe spryskiwacze posiadają jakieś elektrozaworki w celu zwiększenia ciśnienia płynu :mrgreen: ale po nie podłączeniu żadnego z ww. przewodów spryskiwacze psikają tak samo jak w przypadku podłaczenia wiązki standardowej :shock: . Może macie jakieś sugestie bo ja już wymiękam :?:
_________________
C 180 CLASSIC
WDB2020181A661877
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 16:59   

Mateo napisał/a:
przy moich spryskiwaczach są po 2 przewody brązowy i czarny
Czyli są ogrzewane, na tych przewodach masz stałe 12 V czyli
Mateo napisał/a:
Początkowo myślałem, że może owe spryskiwacze posiadają jakieś elektrozaworki w celu zwiększenia ciśnienia płynu
mija się z celem, a to że kupione przez Ciebie w ASO mają inne podłączenia to tylko świadczy o złym dobraniu przez nich części do Twojej :mb:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
ycbo

Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 17:19   

Potrzebujesz dwie dysze do Twojego VIN :
A202 860 09 47 (prawa)
A202 860 10 47 (lewa)
Dodatkowy kabel brązowy to masa dyszy.
Brązowy i czarny w wiązce to zasilanie grzałki (- brązowy, + czarny).
Tak wynika ze schematu w StarFinder.
 
 
Mateo 

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Opole
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 20:02   

Dzięki za podpowiedź koledzy czyli dobrze podłączyłem swoje spryskiwacze do starej wiązki, muszę jeszcze podpiąć tylko masę dyszy. Nadal nie rozumiem co za różnica miedzy 2 a 3 przewodowymi poza ceną ale niech im będzie dałem się naciągnąć. Choć liczyłem, że marka do czegoś zobowiązuje i personel ASO będzie bardziej rozeznany.
_________________
C 180 CLASSIC
WDB2020181A661877
 
 
Kawomar 
c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 91
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30 Wrzesień 2012, 22:03   

Mam takie pytanie co do trójnika spryskiwaczy. On jest otoczony taka gumka i scisniety plastikowa zapinka. Takie cos ma na celu chyba , ze jesli cos sie zapcha . cisnienie odpusci zapinke i plyn bedzie uciekac tym trojnikiem. ale mi ta gumka juz sie pocharatala i plyn caly czas ucieka trojnikiem.
Ktoś miał taki problem ? czym zastapić ta gumke ? moze juz opracowalisscie tutaj jakąs metode na to.



_________________
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24957

http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0 - nieaktualne
 
 
Padre321 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30 Wrzesień 2012, 22:30   

Funcja podobna, tylko z tym, iż zapinka się ne otworzy....
Przerabiałem problew w W 124, na koniec założyłem trójnik z sklepu zoologicznego na dany wymiar węża, przejeżdziłem jedenaście lat, a obeny właściel w dalszym ciągu korzysta z tego "patentu" i wszystko O.K.
Dodatkowo, będziesz widział, że spryskiwacz "nie podaje" na dyszę to przeczyścisz lub odmrozisz w przypadku gdy instalacja "grzewcza" nie sprawna..
Pompki są na tyle wytrzymałe, że przy rossądnej obsłudzeni czemu to nie przeszkadza...
_________________
MB W 202 2.5 TD 99 VIN WDB 2021881F829986
MB W 124 2.0 D - MIAŁEM JE 16 LAT
MB W 123 2,4 D - Miałem ją,ale pozostała w rodzinie
MB W 123 3.OD - JEST W RODZINIE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,088 sekundy. Zapytań do SQL: 6