Przesunięty przez: Pioterek 12 Styczeń 2012, 15:31 |
Spryskiwacze - nie pryskają |
Autor |
Wiadomość |
guciu69
Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 139 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 20:33
|
|
|
jjankiello napisał/a: | W tej sytuacji wskazuje to praktycznie na przepalenie drutu grzejnego. |
Czyli całe nowe muszę kupić? |
_________________ MB W202, C220 CDI, `98 ESPRIT |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 20:45
|
|
|
guciu69 napisał/a: | Czyli całe nowe muszę kupić? |
Tak. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
guciu69
Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 139 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 21:02
|
|
|
ale to są te przewody od wtyczki, która jest przy masce z dyszami?
czy cale od zbiorniczka? |
_________________ MB W202, C220 CDI, `98 ESPRIT |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 21:04
|
|
|
Wejdź w EPC.I stanie się jasność.Masz już ponad 100 postów.....Trzeba pomykać trochę w "ruskim"
PS.Przewód , wtyczka i spryskiwacz to całość .Jeden coś koło 100zł |
Ostatnio zmieniony przez madzara31 20 Styczeń 2010, 08:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:09
|
|
|
madzara31 napisał/a: | Trzeba pomykać trochę w "ruskim" |
Nie trzeba. Wersja English też jest... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
man212
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 170 Skąd: Radom
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 23:25
|
|
|
Ja już wyjąłem dysze z maski, ale do nich idzie kabel i jak ten kabel odłączyć od spryskiwacza/dyszy ? |
_________________ W202 220D. '93 |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 23:42
|
|
|
Bez szans, ja go ciąłem i łączyłem jak nowy montowałem |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 14 Maj 2011, 18:50
|
|
|
te kable mają wtyczki w przegrodzie w masce, mają po ok 1 metra |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 16 Maj 2011, 05:17
|
|
|
Adaśko napisał/a: | te kable mają wtyczki w przegrodzie w masce, mają po ok 1 metra |
Dokładnie na rurze wzmacniającej tylną (po otwarciu dolną) krawędź maski, tej samej, w której siedzą pokrywki zasłaniające dysze od spodu, siedzi z lewej strony (mniej więcej nad skrzynką bezpieczników) kolejna prostokątna, plastikowa klapka, która jest trójnikiem i jednocześnie włącznikiem ogrzewania dysz... są tam wtyczki...
Więc nic nie trzeba ciąć |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Mateo
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 14:02
|
|
|
Witam i odgrzewam kotleta.Mianowicie piszecie koledzy, że wszystkie C-Klasy maja podgrzewane spryskiwacze a okazuje się że to nie prawda. W mojej celince z biegiem lat rozpadły się spryskiwacze, płyn lał się wszędzie tylko nie na szybe. Poszedłem do ASO gdzie dowiedziałem się, mój egzemplarz nie posiada podgrzewanych dysz (sam wczesniej stwierdziłem obecność przewodów elektrycznych doprowadzonych do spryskiwaczy) po wykłuceniu swoich racji sprowadzono dla mnie 2 nowe sztuki koszt 247zł przystapiłem do demontażu starych i wystapił zonk przy moich spryskiwaczach są po 2 przewody brązowy i czarny a w tych nowych jedna wiązka też przewody brazowe i czarne i wychodzący dodatkowo w innym miejscu spryskiwacza jeszcze jeden brązowy kabelek shock: . Ja już nie wiem o co chodzi. Początkowo myślałem, że może owe spryskiwacze posiadają jakieś elektrozaworki w celu zwiększenia ciśnienia płynu ale po nie podłączeniu żadnego z ww. przewodów spryskiwacze psikają tak samo jak w przypadku podłaczenia wiązki standardowej . Może macie jakieś sugestie bo ja już wymiękam |
_________________ C 180 CLASSIC
WDB2020181A661877 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 16:59
|
|
|
Mateo napisał/a: | przy moich spryskiwaczach są po 2 przewody brązowy i czarny | Czyli są ogrzewane, na tych przewodach masz stałe 12 V czyli Mateo napisał/a: | Początkowo myślałem, że może owe spryskiwacze posiadają jakieś elektrozaworki w celu zwiększenia ciśnienia płynu | mija się z celem, a to że kupione przez Ciebie w ASO mają inne podłączenia to tylko świadczy o złym dobraniu przez nich części do Twojej |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
ycbo
Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 17:19
|
|
|
Potrzebujesz dwie dysze do Twojego VIN :
A202 860 09 47 (prawa)
A202 860 10 47 (lewa)
Dodatkowy kabel brązowy to masa dyszy.
Brązowy i czarny w wiązce to zasilanie grzałki (- brązowy, + czarny).
Tak wynika ze schematu w StarFinder. |
|
|
|
|
Mateo
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 20:02
|
|
|
Dzięki za podpowiedź koledzy czyli dobrze podłączyłem swoje spryskiwacze do starej wiązki, muszę jeszcze podpiąć tylko masę dyszy. Nadal nie rozumiem co za różnica miedzy 2 a 3 przewodowymi poza ceną ale niech im będzie dałem się naciągnąć. Choć liczyłem, że marka do czegoś zobowiązuje i personel ASO będzie bardziej rozeznany. |
_________________ C 180 CLASSIC
WDB2020181A661877 |
|
|
|
|
Kawomar
c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2012 Posty: 91 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2012, 22:03
|
|
|
Mam takie pytanie co do trójnika spryskiwaczy. On jest otoczony taka gumka i scisniety plastikowa zapinka. Takie cos ma na celu chyba , ze jesli cos sie zapcha . cisnienie odpusci zapinke i plyn bedzie uciekac tym trojnikiem. ale mi ta gumka juz sie pocharatala i plyn caly czas ucieka trojnikiem.
Ktoś miał taki problem ? czym zastapić ta gumke ? moze juz opracowalisscie tutaj jakąs metode na to.
|
_________________ http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24957
http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0 - nieaktualne |
|
|
|
|
Padre321
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 64 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2012, 22:30
|
|
|
Funcja podobna, tylko z tym, iż zapinka się ne otworzy....
Przerabiałem problew w W 124, na koniec założyłem trójnik z sklepu zoologicznego na dany wymiar węża, przejeżdziłem jedenaście lat, a obeny właściel w dalszym ciągu korzysta z tego "patentu" i wszystko O.K.
Dodatkowo, będziesz widział, że spryskiwacz "nie podaje" na dyszę to przeczyścisz lub odmrozisz w przypadku gdy instalacja "grzewcza" nie sprawna..
Pompki są na tyle wytrzymałe, że przy rossądnej obsłudzeni czemu to nie przeszkadza... |
_________________ MB W 202 2.5 TD 99 VIN WDB 2021881F829986
MB W 124 2.0 D - MIAŁEM JE 16 LAT
MB W 123 2,4 D - Miałem ją,ale pozostała w rodzinie
MB W 123 3.OD - JEST W RODZINIE |
|
|
|
|
|