Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 19:45
Przygasanie zegarów ( wyświetlaczy )
Autor Wiadomość
skiba88 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 74
Skąd: Rumia/Bydgoszcz
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 19:00   Przygasanie zegarów ( wyświetlaczy )

Problem polega na tym, że podczas jazdy przyagasają na dosłownie ułamek sekundy wyświetlacze w zegarach (temp na zewn,przebieg,godzina) :evil:
Jakieś skoki napięcia czy co?

Miał ktoś taki problem?? Co może być przyczyna i jak to zlikwidować?
_________________
C180 Classic 95r

WDB2020181A370995
 
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 19:02   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 21:06   

Gdzieś zaśniedziałe może być, a jak ładowanie?
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 21:19   

Kolego nie kombinuj tylko doczytaj. Nasze MB mają czujnik światła w zegarach i w zależności od jasności w kabinie, przyciemniają się lub świecą mocniej. I dla tego w czasie jazdy zdarza się, że jedziesz pod słońce i jak błyśnie coś na zegary- momentalnie przygasają. :wink:
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
grzesik1 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 188
Skąd: zielona góra
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:01   

Cytat:
Kolego nie kombinuj tylko doczytaj. Nasze MB mają czujnik światła w zegarach i w zależności od jasności w kabinie, przyciemniają się lub świecą mocniej. I dla tego w czasie jazdy zdarza się, że jedziesz pod słońce i jak błyśnie coś na zegary- momentalnie przygasają.


A kolega przeczytał podpis kolegi skiba88?? on ma auto z 93r. tam sobie reguluje ale gałeczką :mrgreen:
_________________
WDB2020181A192442 <-- Moja :MB:702 smoke silver metallic

 
 
 
skiba88 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 74
Skąd: Rumia/Bydgoszcz
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:03   

Czujnik światła?;| w 93r ? Tak nie bardzo z tym czujnikiem, bo jadąc w nocy po ciemnej drodze gdzie nie ma zanku życia również to mi sie zdaża
_________________
C180 Classic 95r

WDB2020181A370995
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:05   

skiba88, sprawdziłbym w pierwszej kolejności ładowanie, czy czasami szczotki się nie kończą, albo już nie skończyły :wink:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
skiba88 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 74
Skąd: Rumia/Bydgoszcz
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:06   

grzesik1 napisał/a:

A kolega przeczytał podpis kolegi skiba88?? on ma auto z 93r. tam sobie reguluje ale gałeczką :mrgreen:


Dokładnie tak jest:D
_________________
C180 Classic 95r

WDB2020181A370995
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:20   

Upss nie wiedziałm, że '93 tego nie ma. Mój też jest przed liftem i dlatego się źle zasugerowałem... Sorki :oops:
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:38   

A ja bym sprawdził masę 8)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:49   

A najlepiej przekopać wszystkie masy tak przy okazji!
Camel święte słowa ja już coś o Tym wiem :oops:
Teraz dużo syfu na drodze może "narosło" już coś na plecionce od silnika do budy, każdy trop jest dobry
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 22:51   

Masę i ew. napiećie ładowania, może regulator strzelił, lampy główne też delikatnie Ci nei wariują światłem?
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
misza1 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 258
Skąd: Chorzow
Wysłany: 29 Styczeń 2010, 00:09   

ja tez mam problem z blyskaniem wyswietlaczy ;-) przed regeneracja alternatora tez tak bylo :roll:

i zdarza sie to niezaleznie od pory dnia/poogody :P


ja stawiam na regulacje ostrosci podswietlania ;-) moja jest na granicy bo do pewnoego momentu swieci mocno (tak jak przy WYŁĄCZONYCH swiatlach) a od pewnego momentu jest zalezna od wlaczonych/ wylaczonych swiatel ja mam ustawione tak ze sciemnia sie nieco wraz z momentem wlaczenia oswietlenia zewnetrznego ale jest maksymalnie jasno jak tylko sie da (przed ta nieszczesna granica :-P ) 8)

i wydaje mi sie ze to wlasnie ta "granica" jest powodem tego mrugania gdzies tam na nierownosci styk łapie i dlatego mruga :?: :roll:

ale jakos nie bylo nigdy okazji tego sprawdzic ;-)

moze dlatego ze reguly na to nie ma?? :mrgreen:
_________________
W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio
 
 
_silver_ 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Gubin\ Zielona Góra
Wysłany: 29 Styczeń 2010, 00:23   

witam

też miałem taki problem. tyle że mi nawet radio wtedy się wyłączało. przyczyną było słabe ładowanie, czasami nawet koło 12V.przyczyna była banalna to kabel prądowy wychodzący z alternatora. zaśniedział i zmurszał tuż za oczkiem. po oczyszczeniu i wlutowaniu oczka problem znikł. przy okazji poczyściłem wszystkie przewody masowe oraz prądowe idące do akumulatora. Efekt ładowanie na akumulatorze 14,4V a spadek napięcia miedzy alternatorem a akumulatorem 0,3V. od tego czasu zero problemu z odpalaniem i ładowaniem :mrgreen: .
_________________
Polski Fiat 126p 600ccm '74
VW Passat B3 GL kombi 1,8+GAZ '92
MB w202 C180 Classic 1,8+GAZ '93
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 29 Styczeń 2010, 08:54   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,127 sekundy. Zapytań do SQL: 10