|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 2 Luty 2010, 19:48 |
Wygłuszenie wnętrza, auta |
Autor |
Wiadomość |
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2014, 15:01
|
|
|
Podepnę się pod temat. Tyle, że chcę iść o krok dalej. Chcę wygłuszyć podłogę, boczki drzwi oraz bagażnik. O matach dynomat nie ma mowy, bo cena jest kosmiczna. O podłodze kabiny i bagażnika myślałem o matach bitumicznych. Jeśli się odklei to jest to w miejscu poziomym. Małe prawdopodobieństwo, że zrobi się locha między matami. O drzwiach myślałem o czymś lepszym z tego względu, żeby była odporna na warunki atmosferyczne no i trzymała się |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2014, 17:00
|
|
|
Konserwacja podłogi, nadkoli, progów powoduje minimalne wyciszenie kabiny. Widząc niekiedy nowe auta bez wnętrza, to zauważyłem że one mają matami wygłuszone tylko duże polacie blachy. W w202 na pewno można nimi obkleić, drzwi od środka (fabrycznie maja tylko fragment masy wytłumiającej), dach, tylne błotniki od wewnątrz, np. tunel środkowy. Myślę że takie fragmenty poprawią wyciszenie naszych Celin w stopniu wyrażnym |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2014, 19:51
|
|
|
Ostry, najważniejsze są nadkola. Wyklej je matami bitumicznymi a potem połóż coś miękkiego na to, np. poroso
Drzwi wygłuszyć możesz dla głośników np. dynomatami, ale boczek drzwi proponuje także poroso - tak jak jest w W210.
Podłoga, bitumiczne plus pianka kauczkowa |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
KonradK1989
KonradK1989
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sie 2013 Posty: 60 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2014, 23:32
|
|
|
Jeżeli chodzi o hałas w kabinie to moim zdaniem najważniejszy jest dobry układ wydechowy, sprawdź to na początku. Sam miałem z tym problem. Masz katalizator? Jak kupiłem auto to sprzedawca sugerował że hałas był spowodowany dziurawym wydechem, u mechanika okazało się że poza sporego rozmiaru dziurą w miejscu kata było......eeeee......nic |
_________________ C 180 ELEGANCE 1995
WDB2020181A321074 |
|
|
|
|
mrek
Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2014, 16:09
|
|
|
KonradK1989 napisał/a: | Jeżeli chodzi o hałas w kabinie to moim zdaniem najważniejszy jest dobry układ wydechowy, sprawdź to na początku. Sam miałem z tym problem. Masz katalizator? Jak kupiłem auto to sprzedawca sugerował że hałas był spowodowany dziurawym wydechem, u mechanika okazało się że poza sporego rozmiaru dziurą w miejscu kata było......eeeee......nic | I co? Kupiłeś jakiś katalizator? Pytam, bo kupiłem pierdzącą wydechem Celinę ze strumienicą. Myślę o zakupie kata. |
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2014, 18:00
|
|
|
KonradK1989 katalizatora nie mam, sam wywaliłem. Nie chodzi głośniej, jedynie jest charakterystyczny syk Katy wywaliłem po pierwsze, że wpadły plny, po drugie odciąża turbo (podobno), po trzecie przy przebiegu, który mam to katalizator już dawno przestał spełniać swoje zadanie. |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2014, 18:17
|
|
|
Ostry napisał/a: | po drugie odciąża turbo (podobno) |
To nie do końca tak. Wybebeszenie wydechu wpływa poważnie na pracę silnika. Np. znajomy w jakimś czoperze wywalił tłumiki i... musiał przestawić zaplon W dieslu może jest inaczej, ale nie sądze żeby kat obciązał turbo. Najbardziej turbo to obciąża Twoja ciężka noga |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
KonradK1989
KonradK1989
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sie 2013 Posty: 60 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2014, 20:35
|
|
|
mrek, znajomy meches wspawał mi dwa tłumiki, jest o wiele wiele ciszej ale jednak w porównaniu ze seryjnym brzmieniem to słabo,(zwłąszcza powyżej 3,5tys obrotów) a porównanie mam bo mój kumpel ze studiów ma celinke z tego samego roku co ja z tym że z ,,niemalże" oryginalnym układem wydechowym.
Jak będę miał trochę czasu i kasy to zamierzam kupić jak najbardziej |
_________________ C 180 ELEGANCE 1995
WDB2020181A321074 |
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2014, 23:13
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Najbardziej turbo to obciąża Twoja ciężka noga | i gaszenie silnika od razu jak jeszcze słychać turbo
[ Dodano: 8 Maj 2014, 18:29 ]
Ok, wkrótce dodam fotki jak zacznę pracę nad wygłuszaniem. Ogółem wyszło mi 13m x 0.5m maty butylowej. Do tego pianka przeciw wibracjom. Mata to GMS 07. Co do kosztów więcej info po weekendzie jak już wszystko kupię. Dzwoniłem do pewnego sklepu w Warszawie i tam zrobię zakupy. Spory rabat i dobra obsługa tel. więc jakby ktoś był zainteresowany to info na PW, aby tu nie robić reklamy
[ Dodano: 8 Maj 2014, 18:29 ]
Aha i wygłuszam drzwi przód-tył, podłoga cała wraz z tylną kanapą oraz bagażnik i nadkola. Jeśli starczy to do tego dojdzie tylna klapa. |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,168 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|