|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
gaz i straty mocy - pomiary na hamowni? |
Autor |
Wiadomość |
maciek666pl
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 2 Marzec 2010, 21:25 gaz i straty mocy - pomiary na hamowni?
|
|
|
Witam!
Założyłem wątek (który pewnie zostanie usunięty ;p) w którym chciałbym się dowiedzieć jakie macie straty/zyski"na gazie". Głównie chodzi o pomiary na hamowni, czy ktoś je robił i jakie wyciągnął z tego wnioski.
Z góry dzięki za ochoczą współpracę |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 2 Marzec 2010, 21:34
|
|
|
maciek666pl napisał/a: | który pewnie zostanie usunięty ;p |
Jeżeli przejrzałeś dział i nie znalazłeś takiego wątku to ok.
Gorzej było by gdyby taki wątek już istniał a Ty założył byś nowy |
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 3 Marzec 2010, 16:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 3 Marzec 2010, 13:12
|
|
|
zapewne niewielu z nas ma wykresy hamowni tylko renomowani profesjonalni i nie tani gaziarze robią pomiary przy zakladaniu instalacji a zwykly zjadacz chleba sam dla siebie nie pcha sie w koszta po to aby wiedziec czy mu przez gaz ubylo czegoś pod maską bo przeciez kazdy robi to aby oszczedzic |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 5 Marzec 2010, 21:49
|
|
|
maciek666pl, moje spostrzeżenia , po montażu instalacji miałem wrażenie że mocy mu przybyło , STAG300 reduktor ZAVOLI listwa MAGIC , jednak z czasem jakby się przymulał , nierówna praca na wolnych obrotach i powolna reakcja na pedał gazu , padłą listwa wtryskowaMAGIC, obecnie RAIL , zdecydowanie czuje spadek mocy i tak przy okazji podłączenia się do tematu jaka listwa wtryskowa najlepsza do silnika M111.920 |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
gucionexia
Turbo V6 :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 780 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 00:17
|
|
|
maciek666pl, A jaki masz silnik?Bo sie chyba nie pochwaliłeś. |
_________________ w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 09:47
|
|
|
espritek, magici fajne wtryski. Sam używam z dyszą 2,5mm i nie narzekam. Ale mam podwójne filtrowanie fazy lotnej Rail to Valtek - może masz po prostu za słabe wtryskiawcze? Jaki kolorek ich? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 17:56
|
|
|
Camel-, czarne cewki wtryskiwaczy |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 09:19
|
|
|
espritek napisał/a: | po montażu instalacji miałem wrażenie że mocy mu przybyło |
czestym zjawiskiem po zalozeniu gazu jest nieco wiekszy moment obrotowy na nizszych obrotach co powoduje uczucie wiekszej elastycznosci silnika lecz przy wysokich obrotach jest nieco gorzej i w ostatecznym wyniku mocy ubywa
rail sa porównywalne z magicami wiec tu wiec tu wymiana jednych na drugie raczej nie zmienia wiele
[ Dodano: 7 Marzec 2010, 09:22 ]
Camel- napisał/a: | Sam używam z dyszą 2,5mm i nie narzekam. Ale mam podwójne filtrowanie fazy lotnej |
tak samo jak i ja |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 10:37
|
|
|
espritek, http://allegro.pl/item936...cz_lpg_gas.html
Takie? Jeśli chodzi o ich szybkość, to są trochę na pograniczu. Nie masz problemu z wolnymi obrotami?
Swoją drogą jaka jest wydajność tych wtrysków, bo nie mogę znaleźć? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 11:04
|
|
|
no z tego co widze to do magicków im troche brakuje |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 19:42
|
|
|
13696 napisał/a: | no z tego co widze to do magicków im troche brakuje |
Magicy to bardzo dobre wtryskiwacze. Już same duże wymiary zapowiadają niezłą bezawaryjnośc, a mimo tego bez problemu otwieraja się przy 2,5ms
espritek, hmm... być może masz źle wykalibrowaną dysze. Ciśnienie Ci nie spada przy wyższych obrotach? U mnie też jest spadek mocy, szczególnie powyżej 4 tys (to co pisał 13696 - mocniej na niższych, słabszy na wyższych), ale żeby narzekać na spadek mocy?
Ja bym je mimo wszystko wymienił poraz drugi na Megic Jety 2,4mm spokojnie powinno starczyć na Twój silnik |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,082 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|