Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Carsoft 7.4 i naprawa
Autor Wiadomość
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 16:24   

mlody_lukas napisał/a:
B1241 ! -

To błąd poziomu czynnika klimatyzacji - albo pusty układ albo zwalony czujnik ciśnienia freonu (na osuszaczu)... w obu przypadkach klima nie ruszy...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 20 Wrzesień 2010, 12:29   

jjankiello napisał/a:
mlody_lukas napisał/a:
B1241 ! -

To błąd poziomu czynnika klimatyzacji - albo pusty układ albo zwalony czujnik ciśnienia freonu (na osuszaczu)... w obu przypadkach klima nie ruszy...


Tylko ze klimatyzacja działa jak należy dioda w przycisku EC się nie świeci i bardzo dobrze chłodzi. A klimatyzacja jest sprawdzana oddzielnie w AIRCON.Wiec co to jest ?? a to AUDIO co tam pisze co oznacza ??
_________________
Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 20 Wrzesień 2010, 22:49   

Nie mogę skojarzyć czego dotyczy diagnoza D2B... :?
W tym roczniku Command :?: :!:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 22 Wrzesień 2010, 10:45   

Koledzy pomóżcie mi jeszcze z tym błędem bo wyskakuje inny jak jeżdżę tylko na gazie a inny jak jeżdżę tylko na benzynie. I co możliwe ze trzeba będzie naprawić przy Mesiu

diagnosis HFM - Status: ERROR ! Module Info : HFM
Module : MB - Nr. :024 545 13 32 Supplier :VDO!
Hardware-Version:00/00
Software-Version:17/97
Diagnosis recogn.: 61/00
Engine Size: 1,8
Program version: M8 18347
VR0
hfm.dxt:
Stored Error's :

ten błąd wyskakuje mi jak jeżdżę na gazie:
36 Lambda control is at lean stop : mixture too rich. Unmetered air, fuel injection valves, diaphragm pressure regulator. !!! With TWC !!!

A tan bład wyskakuje mi jak jeżdżę tylko na benzynce.
84 Short-time self adaptation idle speed or part load exceeded. Short-time fault in mixture formation system.

I odrazu jak możecie to prosił bym o dokładne przetłumaczenie tego błędu drugiego co jeżdżę tylko na benzynce. Wielkie dzięki.
_________________
Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Wrzesień 2010, 20:06   

Po pierwsze to sprawdź czy masz odpowiedni luz na lince gazu i czy przepustnica w pozycji 'wolne obroty' pewnie opiera się o początek zakresu. Zakładam, że masz auto bez tempomatu wiec linka jest podłączona bezpośrednio do przepustnicy.
Ogólnie masz problem z realizacją mieszanki.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 23 Wrzesień 2010, 11:29   

Camel- napisał/a:
Po pierwsze to sprawdź czy masz odpowiedni luz na lince gazu i czy przepustnica w pozycji 'wolne obroty' pewnie opiera się o początek zakresu. Zakładam, że masz auto bez tempomatu wiec linka jest podłączona bezpośrednio do przepustnicy.
Ogólnie masz problem z realizacją mieszanki.



A ten luz to jaki powinien być ?? bo pod nogą mam lekki luz czyli pierwsze milimetry sa jak by puste w pedale gazu. a tą przepustnice to pewnie muszę sprawdzić przez carsofta tak ?? tylko które to jest w tym programie ??
_________________
Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 20 Listopad 2010, 05:05   CarSoft 7.4 ....again

Pytanie do kolegow którzy "

- maja interfejs 'Carsoft 7.4'
- mają MB przed liftem <1996 z gniazdem 38PIN

1. Jakie parametry udało sie wam sczytać ?
2.m Czy udało się komuś podłączyć online i widzieć wyniki w tej opcjii " Special funcions/Live Data/Live Data ME "

poniżej pierwsze okno z tego testu

LiveData.jpg
Plik ściągnięto 148 raz(y) 45,32 KB

_________________
------------
Ostatnio zmieniony przez Lonek 20 Listopad 2010, 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 20 Listopad 2010, 09:17   

Silnik miałeś zapalony?? nacisnąłeś button START DISPLAY??
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 20 Listopad 2010, 11:03   

Przed liftem chyba livedata nie działa, dokładnie nie pamiętam, ale w readme carsoftu było coś chyba na ten temat napisane
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 20 Listopad 2010, 11:11   

Darek51085 napisał/a:
Silnik miałeś zapalony?? nacisnąłeś button START DISPLAY??


:D :) :D ..........Darku nie żartuj :oops: ..... nie jestem 'Blondynką' :P
_________________
------------
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 20 Listopad 2010, 12:15   

Lonek, proszę abyś na przyszłość stosował się do regulaminu forum (pkt 3).
 
 
Shaft 
W202 C220D

Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Słupsk
Wysłany: 30 Lipiec 2012, 14:22   

Witam,

Piszę w tym temacie, żeby nie zaśmiecać nowo utworzonym.

Czy ktoś już zlokalizował przyczynę błędu:

Obwód lampki kontrolnej A1e15?

Świeci mi się cały czas kontrolka SRS i mechanik po podłączeniu do komputera, nie mógł skasować mi tego błędu. Nie mam również klaksonu - czy to możliwe że przez ten błąd?

Jak temu zaradzić?
_________________
Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę...
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 30 Lipiec 2012, 14:35   

Shaft napisał/a:

Jak temu zaradzić?

Wymienić taśmę przy kierownicy. Skoro SRS się świeci i nie ma klaksonu to najbardziej podejrzana rzecz.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Shaft 
W202 C220D

Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Słupsk
Wysłany: 30 Lipiec 2012, 14:55   

dzięki za info, droga sprawa taka taśma? Orientujesz sie może?

ps: rozumiem że to jest ta koło poduszki w kierownicy?
_________________
Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę...
 
 
 
daviders
Mercedes C250 TD T


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 284
Skąd: Gostyń/Krobia
Wysłany: 31 Lipiec 2012, 15:48   

Wiesz jakby miała być kupowana w serwisie :mb: to będzie to kosztować. W innych tematach jak opisywali nie którzy to kosztowała tak 400zł-500zł, ale najlepiej przedzwonić do serwisu i się zapytać. Są również używane, ale wiesz czy natrafisz na dobrą.
_________________


S202 C250 TURBODIESEL 1999r. CLASSIC
WDB2021881F824254
W202 C180 1995r. ELEGANCE (była 10 lat)
WDB2020181A329196
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,192 sekundy. Zapytań do SQL: 12