Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
30 Styczeń 2012, 14:34
przewody wysokiegi napiecia-szok cenowy
Autor Wiadomość
zin19 

Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztynek
  Wysłany: 21 Marzec 2012, 21:24   

A więc ZF642 przed liftem, ZF988 po lifcie a ZF1515 to w ogóle inna bajka do E klasy i Sprintera 2,0 i 2,2 :D Ja bym brał Beru!
_________________
W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940
 
 
Biały 
Trumna


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 99
Skąd: Poznań
  Wysłany: 24 Marzec 2012, 08:21   

Ja kupiłem takie do kompressora http://e-autoparts.pl/zes...e3b2ab26c6a244d za 124zł Boscha. To do zwykłego 2.0 mnie mechanik skroił i skasował 350zł !! Nie wiem jaka to różnica, chyba tylko taka że do zwykłego 2.0 są dłuższe
_________________
C 200 Kompressor LPG STAG 300 Plus
WDB2020821F649890
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Marzec 2012, 22:03   

Biały, do Kompressora miałeś 2 w zestawie, bo cewki są bezpośrednio na 2 świecach.
Natomiast do 200 z 95 musiałes kupić 4 kable. I dłuższe. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
viper29 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 54
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 10 Maj 2012, 16:30   

ja u siebie wymieniałem na Magneti Marelli nie polecam po ok 1 miesiącu padła pierwsza fajka po 2miesiacu druga dobrze ze miałem stare przewody to podmieniłem
polecam sprawdzić czy masz przebicie zanim kupisz wieczorem odkręć pokrywe nad świecami
mam narazie oryginalne z przebiegiem 300tys
mi mechanik doradził ze muszę wymienić i co 200zł w d... i problem na drodze
_________________
w202 1,8 LPG 1994r ELEGANCE
VIN:WDB2020181F068320

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=17104
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 15 Luty 2013, 11:14   

Panowie, pisałem w innym temacie o przewodach ale chyba nikt nie czyta. Zakupiłem przewody NGK od opla symbol 299 050 z tego co widzę to pasują idealnie do naszych czterocylindrowych silników. Jedyna różnica od oryginału to fajka od strony cewki nie jest prosta tylko zgięta pod kątem prostym. Jak tylko będę miał czas to założę i napiszę jak to lata.
Dodam że przewody te kosztują ułamek tych co do W202 a to praktycznie to samo.
 
 
 
mbmastermx 
SLK 200K


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Luty 2013, 12:08   

Ja czytałem i czekam aż wątek się rozwinie. Fajnie by było jakby się udało coś tańszego pod pasować.
_________________
Mój VIN: WDB1704451F031819
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 16 Luty 2013, 15:59   

Panowie wymieniłem przewody auto chodzi jak zegareczek, ale pojawił się następny problem. Gdy odpalam samochód giną cyfry od temperatury, przebiegu, i godziny. Zdaża się to odrazu po odpaleniu lub chwilę po. Czy to może mieć związek z kablami?
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 17 Luty 2013, 21:22   

No możliwe, w końcu ten 1kOhm różnicy, o którym pisałeś w tamtym wątku widać ma znaczenie.
Wsadź stare i będziesz miał odpowiedź.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 17 Luty 2013, 21:54   

Pioterek napisał/a:
No możliwe, w końcu ten 1kOhm różnicy, o którym pisałeś w tamtym wątku widać ma znaczenie.
Wsadź stare i będziesz miał odpowiedź.

Tak też zrobiłem i wszystko działa. Jeśli chodzi o jazde na tych nowych przewodach, to ledwie wróciłem do domu na nich. Przejechałem się na nich i w pewnym momencie ruszając gwałtownie z miejsca na gazie był wystrzał. znowu rura dolotowa się rozpadła na dwie części. Na wolnych obrotach raz na jakiś czas zdażały się tak jak by zapłon wypadał na ułamek sekundy, po czym sam dodawał sobie gazu i spowrotem wszystko dobrze. Po założeniu starych kabli problemy z wypadaniem zapłonu zniknęły i wszystkie cyfry się pojawiły i już nie znikały tak jak wcześniej.
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 17 Luty 2013, 22:16   

polofix napisał/a:
Panowie, pisałem w innym temacie o przewodach ale chyba nikt nie czyta. Zakupiłem przewody NGK od opla symbol 299 050 z tego co widzę to pasują idealnie do naszych czterocylindrowych silników. Jedyna różnica od oryginału to fajka od strony cewki nie jest prosta tylko zgięta pod kątem prostym. Jak tylko będę miał czas to założę i napiszę jak to lata.
Dodam że przewody te kosztują ułamek tych co do W202 a to praktycznie to samo.


To może jakieś małe sprostowanko do powyższej wypowiedzi? :wink:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 11