Przesunięty przez: Camel- 30 Styczeń 2012, 14:34 |
przewody wysokiegi napiecia-szok cenowy |
Autor |
Wiadomość |
zin19
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 29 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 21 Marzec 2012, 21:24
|
|
|
A więc ZF642 przed liftem, ZF988 po lifcie a ZF1515 to w ogóle inna bajka do E klasy i Sprintera 2,0 i 2,2 Ja bym brał Beru! |
_________________ W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940 |
|
|
|
|
Biały
Trumna
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 99 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Marzec 2012, 08:21
|
|
|
Ja kupiłem takie do kompressora http://e-autoparts.pl/zes...e3b2ab26c6a244d za 124zł Boscha. To do zwykłego 2.0 mnie mechanik skroił i skasował 350zł !! Nie wiem jaka to różnica, chyba tylko taka że do zwykłego 2.0 są dłuższe |
_________________ C 200 Kompressor LPG STAG 300 Plus
WDB2020821F649890 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Marzec 2012, 22:03
|
|
|
Biały, do Kompressora miałeś 2 w zestawie, bo cewki są bezpośrednio na 2 świecach.
Natomiast do 200 z 95 musiałes kupić 4 kable. I dłuższe. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
viper29
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 54 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 10 Maj 2012, 16:30
|
|
|
ja u siebie wymieniałem na Magneti Marelli nie polecam po ok 1 miesiącu padła pierwsza fajka po 2miesiacu druga dobrze ze miałem stare przewody to podmieniłem
polecam sprawdzić czy masz przebicie zanim kupisz wieczorem odkręć pokrywe nad świecami
mam narazie oryginalne z przebiegiem 300tys
mi mechanik doradził ze muszę wymienić i co 200zł w d... i problem na drodze |
_________________ w202 1,8 LPG 1994r ELEGANCE
VIN:WDB2020181F068320
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=17104 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 15 Luty 2013, 11:14
|
|
|
Panowie, pisałem w innym temacie o przewodach ale chyba nikt nie czyta. Zakupiłem przewody NGK od opla symbol 299 050 z tego co widzę to pasują idealnie do naszych czterocylindrowych silników. Jedyna różnica od oryginału to fajka od strony cewki nie jest prosta tylko zgięta pod kątem prostym. Jak tylko będę miał czas to założę i napiszę jak to lata.
Dodam że przewody te kosztują ułamek tych co do W202 a to praktycznie to samo. |
|
|
|
|
mbmastermx
SLK 200K
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Luty 2013, 12:08
|
|
|
Ja czytałem i czekam aż wątek się rozwinie. Fajnie by było jakby się udało coś tańszego pod pasować. |
_________________ Mój VIN: WDB1704451F031819 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 16 Luty 2013, 15:59
|
|
|
Panowie wymieniłem przewody auto chodzi jak zegareczek, ale pojawił się następny problem. Gdy odpalam samochód giną cyfry od temperatury, przebiegu, i godziny. Zdaża się to odrazu po odpaleniu lub chwilę po. Czy to może mieć związek z kablami? |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 21:22
|
|
|
No możliwe, w końcu ten 1kOhm różnicy, o którym pisałeś w tamtym wątku widać ma znaczenie.
Wsadź stare i będziesz miał odpowiedź. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 21:54
|
|
|
Pioterek napisał/a: | No możliwe, w końcu ten 1kOhm różnicy, o którym pisałeś w tamtym wątku widać ma znaczenie.
Wsadź stare i będziesz miał odpowiedź. |
Tak też zrobiłem i wszystko działa. Jeśli chodzi o jazde na tych nowych przewodach, to ledwie wróciłem do domu na nich. Przejechałem się na nich i w pewnym momencie ruszając gwałtownie z miejsca na gazie był wystrzał. znowu rura dolotowa się rozpadła na dwie części. Na wolnych obrotach raz na jakiś czas zdażały się tak jak by zapłon wypadał na ułamek sekundy, po czym sam dodawał sobie gazu i spowrotem wszystko dobrze. Po założeniu starych kabli problemy z wypadaniem zapłonu zniknęły i wszystkie cyfry się pojawiły i już nie znikały tak jak wcześniej. |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 17 Luty 2013, 22:16
|
|
|
polofix napisał/a: | Panowie, pisałem w innym temacie o przewodach ale chyba nikt nie czyta. Zakupiłem przewody NGK od opla symbol 299 050 z tego co widzę to pasują idealnie do naszych czterocylindrowych silników. Jedyna różnica od oryginału to fajka od strony cewki nie jest prosta tylko zgięta pod kątem prostym. Jak tylko będę miał czas to założę i napiszę jak to lata.
Dodam że przewody te kosztują ułamek tych co do W202 a to praktycznie to samo. |
To może jakieś małe sprostowanko do powyższej wypowiedzi? |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
|