Przesunięty przez: Pioterek 12 Styczeń 2012, 01:35 |
wymiana przepustnicy w c280 r6 |
Autor |
Wiadomość |
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Marzec 2010, 10:49
|
|
|
Rozumiem, że ten temat przeglądałeś:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10114
Przepustnica różni się bardzo u Ciebie? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
rafbor
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 51 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 12 Marzec 2010, 16:30
|
|
|
Tak oczywiscie , problem w tym, ze moja przepustnica jest ukryta pod kolektorem co ogranicza dostep. Zanim zaczne rozbiorke, wole sie dowiedziec czy moge tego uniknac |
_________________ c280 sport |
|
|
|
|
dziki77
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 70 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 12 Marzec 2010, 20:57
|
|
|
do taj zdjecie na priv lub tutaj:) napewno cos wymyslimy |
_________________ C 180 1994r. sedan CLASSIC WDB2020181A155983 |
|
|
|
|
rafbor
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 51 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 13 Marzec 2010, 16:20
|
|
|
witam ponownie
mysle, ze moze byc ciekawym umieszczenie zdjecia na forum. Szukajac w roznych tematach ustalilem , ze kilka osob rowniez posiada podobne problemy.
ostatecznie temat moze stac sie pomocnym dla innych uzytkownikow...
silnik .jpg
|
|
Plik ściągnięto 188 raz(y) 445,13 KB |
|
_________________ c280 sport |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Marzec 2010, 21:31
|
|
|
Hm, ale widzę, że po prawej stronie od plastikowego przewodu doprowadzającego powietrze do przepustnicy jest jakaś klapka czy coś, nie można tego zdjąć aby uzyskać dostęp? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
rafbor
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 51 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 13 Marzec 2010, 21:42
|
|
|
No cóż , to nie jest jedynie klapka. Problem polega na tym, czy do montażu i podpiecia wszystkich elementów należy zdjąć kolektor?
wiadomo, ze często zdemontowac łatwiej niż zebrać pózniej wszystko do ,, kupy,, |
_________________ c280 sport |
|
|
|
|
dziki77
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 70 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 13 Marzec 2010, 22:35
|
|
|
Moim zdaniem nie musisz demontować kolektora ssącego zdejmnij rure dolotową i tą osłonę zakrywającą wtrysk i powinno być ładnie widać przepustnice budowa przypomina trochę C180 po 97' |
_________________ C 180 1994r. sedan CLASSIC WDB2020181A155983 |
|
|
|
|
michu28
Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 3 Skąd: lubin
|
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 16:06
|
|
|
witam opisałes problem takki sam jak ja ma w swoim c280 taki sam rok mam pytanie czy doszedłęs juz do probblemu umnie walcza cały czas i nikt niewiem o co chodzi obroty faluj gasnie i strzela pozdro czekam na info
rafbor,
[ Dodano: 14 Grudzień 2011, 16:07 ]
rafbor, witam opisałes problem takki sam jak ja ma w swoim c280 taki sam rok mam pytanie czy doszedłęs juz do probblemu umnie walcza cały czas i nikt niewiem o co chodzi obroty faluj gasnie i strzela pozdro czekam na info
rafbor, |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3312 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 18:51
|
|
|
michu28 napisał/a: | gasnie i strzela | Pierwsza sprawa to sprawdź przepływomierz i zostawcie na razie przepustnicę w spokoju.Pomysł przepływki był już tu poruszony, ale nie piszecie czy podmienialiście.Wszystkie objawy wskazują na nią. |
|
|
|
|
michu28
Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 3 Skąd: lubin
|
Wysłany: 15 Grudzień 2011, 17:54
|
|
|
ok dziekowac bede szukał przepływki ale znalesc sprawna to tez chyba ciezko bedzie ale zobaczymy dzieki za info pozdrawiam |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3312 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 15 Grudzień 2011, 19:18
|
|
|
michu28 napisał/a: | ale znalesc sprawna to tez chyba ciezko bedzie | Tej części używanej się nie kupuje, bo one lata świetności mają za sobą.michu28, kup Magneti Marelli lub Pierburga......trochę antyreklamy - unikaj nowych nic nie wartych i drogich Bosch-a. |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 15 Grudzień 2011, 22:26
|
|
|
Magnetti można wsadzić sobie pomiędzy pośladki, u mnie działał 4 miesiące i to bardzo nieliniowo (słaby dół), aż umarł na amen. Pierburg robi dobre przepływki, ale zdarzają się niewypały i nie ma w ofercie do M104 na okrągłe złącze. Niestety w tej kwestii tylko Bosch ma coś do powiedzenia. Wiem, że kosztuje krocie, cóż taki urok posiadania M104, wszak przyjemności kosztują. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3312 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 16 Grudzień 2011, 18:30
|
|
|
Tony J. napisał/a: | Bosch ma coś do powiedzenia | No - u jednego z Kolegów na tym forum przez miesiąc. |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 16 Grudzień 2011, 23:42
|
|
|
Trzeba kupowac oryginały |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 18 Grudzień 2011, 10:54
|
|
|
Takie pytanko
2,8 r6 silnik
na pierwszym biegu przy 4,5 tys obrotów ma odcinkę ( nie wiem czy to orginalne czy nie ) choć jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś to miał
na drugim biegu przy przy spieszeniu przy 4,5 tys obrotów przerywa po czym odrazu przechodzi na wyższe obroty (lecz czuć mocne szarpniecie przy tym przerwaniu , nie zawsze ale zazwyczaj tak jest ) ma tak od początku gdy go kupiłem
pytanko w takim razie co to ???
z miesiąc temu zmienione 3 cewki i kable na bosha świece z 1 rok maja
co pomogło w tym że nie szarpie przy małych obrotach i wysokim biegu
Czy wiązka jest gdzieś uszkodzona ?
Czy może problem ze skrzynią ? 2 wypada od samego początku jak go mam
proszę o pomoc |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
|