Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy immobiliser może nie dawać znaków odcięcia zapłonu?
Autor Wiadomość
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Lipiec 2014, 15:33   Czy immobiliser może nie dawać znaków odcięcia zapłonu?

Witam, jechałem sobie trasę, przejechałem 250 kilometrów, i nagle jadąc autostradą 160 km/h silnik mi się wyłączył. Bez żadnych oznak awarii, po prostu tak jakbym wyjął klucz ze stacyjki. Udało mi się zjechać na pas awaryjny, ale samochód nie odpalił, kręcił, ale nie zapalał. Ostatnie 130 kilometrów przejechałem niestety na lawecie i dopiero jutro ma do mnie podjechać mechanik z komputerem. Nie zapalają się żadne kontrolki informujące o awarii, paliwo jest obecne we wszystkich rurkach układu paliwowego, żadnych, nawet małych bąbli powietrza, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, nie zapalają się również diody informujące o błędzie immobilisera w lusterku - chyba czary. Pomyślałem, że może to wina immobilisera, pomimo, że nie mrygają mi te diody w lusterku to może on odcina zapłon? Moje pytanie jest takie: czy immobiliser może odcinać zapłon nie informując o tym? Ogólnie to i tak ma jutro być u mnie mechanik, ale zawsze to już jakiś trop by był. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości, samochód miał moc, żadne kontrolki się nie świeciły, temperatura w normie.
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 8 Lipiec 2014, 12:38   

otwierając auto odblokowujesz imo, jeżeli nie dostaje sygnału to po prostu tak jak byś nie otworzył auta.

p.s. od razu dodam że każde podpowiedzi i sugestie jak odłączyć imo będą nagradzane :)
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 09:33   

Dzięki za odpowiedź, chodzi mi tylko o to czy immobiliser mógł "zgasić" mi silnik podczas jazdy i czy jeśli odcina on dopływ paliwa do silnika to może o tym nie sygnalizować. Jestem w głupiej sytuacji, mam samochód zholowany jakąś na wieś 400 km od domu i nie mogę znaleźć tu żadnego mechanika, który mógłby się tym zająć. Był jeden, ale tylko przelotem bo gdzieś tam jechał. Popatrzył, sprawdził i stwierdził, że mechanicznie pompa wtryskowa działa, tylko elektronicznie jest coś nie tak, mówi, że to najprawdopodobniej sterownik pompy. Niestety on się tym nie może zająć bo nie ma czasu i szukam innego mechanika.
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 10:01   

777, W trakcie pracy silnika IFZ się nie zablokujie :!: musi dostac sygnał z pilota :!: to nie ten trop

Sprawdź bezpiecznik po prawej stronie tam gdzie szyna can oczywiście nie na oko tylko próbówka z tej strony co jest komputer silnika
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 10:19   

wiskontii dobrze radzi. Bezpiecznik na srebrnym przekaźniku do sprawdzenia i sam srebrny przekaźnik - najlepiej rozmontować i oblutować porządnie całą płytkę w środku.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 21:48   

Te bezpieczniki na srebrnym przekaźniku sprawdzałem już wcześniej i okazały się dobre. Ogólnie było u mnie 3 fachowców, jeden chciał mi wymieniać pompę wtryskową, drugi sterownik pompy a trzeci rozłożył ręce. W międzyczasie rozmawiałem ze znajomym zawodowym kierowcą z dużym stażem i polecił mi on żebym zdjął klemy z akumulatora, założył spowrotem, odpowietrzył i odpalił. Z braku innego pomysłu zrobiłem jak zaproponował i... pojechałem :D . Samochód odpalił, jeździ, ma moc, wszystko gra. Nie mam pojęcia co się stało, wygląda na to, ze coś się zresetowało. Jak wrócę do Warszawy to oddam go do mechanika, liczę, że w drodze powrotnej mnie nie zawiedzie. Pozdrawiam.

EDYCJA: Przejechałem 450 kilometrów bez najmniejszego problemu. Powiedzcie mi co to mogło być? :D
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 6