|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Czy immobiliser może nie dawać znaków odcięcia zapłonu? |
Autor |
Wiadomość |
777
Pomógł: 22 razy Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 612 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Lipiec 2014, 15:33 Czy immobiliser może nie dawać znaków odcięcia zapłonu?
|
|
|
Witam, jechałem sobie trasę, przejechałem 250 kilometrów, i nagle jadąc autostradą 160 km/h silnik mi się wyłączył. Bez żadnych oznak awarii, po prostu tak jakbym wyjął klucz ze stacyjki. Udało mi się zjechać na pas awaryjny, ale samochód nie odpalił, kręcił, ale nie zapalał. Ostatnie 130 kilometrów przejechałem niestety na lawecie i dopiero jutro ma do mnie podjechać mechanik z komputerem. Nie zapalają się żadne kontrolki informujące o awarii, paliwo jest obecne we wszystkich rurkach układu paliwowego, żadnych, nawet małych bąbli powietrza, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, nie zapalają się również diody informujące o błędzie immobilisera w lusterku - chyba czary. Pomyślałem, że może to wina immobilisera, pomimo, że nie mrygają mi te diody w lusterku to może on odcina zapłon? Moje pytanie jest takie: czy immobiliser może odcinać zapłon nie informując o tym? Ogólnie to i tak ma jutro być u mnie mechanik, ale zawsze to już jakiś trop by był. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości, samochód miał moc, żadne kontrolki się nie świeciły, temperatura w normie. |
_________________ W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 8 Lipiec 2014, 12:38
|
|
|
otwierając auto odblokowujesz imo, jeżeli nie dostaje sygnału to po prostu tak jak byś nie otworzył auta.
p.s. od razu dodam że każde podpowiedzi i sugestie jak odłączyć imo będą nagradzane |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
777
Pomógł: 22 razy Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 612 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 09:33
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, chodzi mi tylko o to czy immobiliser mógł "zgasić" mi silnik podczas jazdy i czy jeśli odcina on dopływ paliwa do silnika to może o tym nie sygnalizować. Jestem w głupiej sytuacji, mam samochód zholowany jakąś na wieś 400 km od domu i nie mogę znaleźć tu żadnego mechanika, który mógłby się tym zająć. Był jeden, ale tylko przelotem bo gdzieś tam jechał. Popatrzył, sprawdził i stwierdził, że mechanicznie pompa wtryskowa działa, tylko elektronicznie jest coś nie tak, mówi, że to najprawdopodobniej sterownik pompy. Niestety on się tym nie może zająć bo nie ma czasu i szukam innego mechanika. |
_________________ W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 10:01
|
|
|
777, W trakcie pracy silnika IFZ się nie zablokujie musi dostac sygnał z pilota to nie ten trop
Sprawdź bezpiecznik po prawej stronie tam gdzie szyna can oczywiście nie na oko tylko próbówka z tej strony co jest komputer silnika |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 10:19
|
|
|
wiskontii dobrze radzi. Bezpiecznik na srebrnym przekaźniku do sprawdzenia i sam srebrny przekaźnik - najlepiej rozmontować i oblutować porządnie całą płytkę w środku. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
777
Pomógł: 22 razy Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 612 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Lipiec 2014, 21:48
|
|
|
Te bezpieczniki na srebrnym przekaźniku sprawdzałem już wcześniej i okazały się dobre. Ogólnie było u mnie 3 fachowców, jeden chciał mi wymieniać pompę wtryskową, drugi sterownik pompy a trzeci rozłożył ręce. W międzyczasie rozmawiałem ze znajomym zawodowym kierowcą z dużym stażem i polecił mi on żebym zdjął klemy z akumulatora, założył spowrotem, odpowietrzył i odpalił. Z braku innego pomysłu zrobiłem jak zaproponował i... pojechałem . Samochód odpalił, jeździ, ma moc, wszystko gra. Nie mam pojęcia co się stało, wygląda na to, ze coś się zresetowało. Jak wrócę do Warszawy to oddam go do mechanika, liczę, że w drodze powrotnej mnie nie zawiedzie. Pozdrawiam.
EDYCJA: Przejechałem 450 kilometrów bez najmniejszego problemu. Powiedzcie mi co to mogło być? |
_________________ W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 6
| |
|