Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:51 |
W202 1,8 benzyna 1995 rok - nierówna praca po myciu silnika |
Autor |
Wiadomość |
Smush
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 11:44
|
|
|
Kiedyś tez myłem silnik, ale w asconie C, która nie ma sondy, tez strzelał i nie chciała jechać, chodziła na dwa gary. Wpadłem na proste rozwiązanie, wziąłem linke holowniczą i ojciec mnie przeciągnął przez 2 kilometry na biegu z włączonym zapłonem
i wszystko wróciło do normy. Spróbuj tego, bo jest bardziej dostępne niż nowa np.sonda, jak nie pomoże to będziesz szukał dalej. Powodzenia. |
_________________ C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496 |
|
|
|
|
marcin18l
CLK 230 Kompressor
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 119 Skąd: kraków
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 14:54
|
|
|
artusek napisał/a: | Szukałem przewodów do C180 i sprzedawane są po 2 sztuki ? |
Tak są wersje z dwoma kablami i z czterema musisz sprawdzić ile masz u siebie. |
_________________
|
|
|
|
|
artusek
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 16:15
|
|
|
Jak mogą być 2 przewody wysokiego napięcia skoro są 4 świece ? |
|
|
|
|
pawlo
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 17:47
|
|
|
Miałem identycznie to samo po myciu silnika nawet po schnieciu 4 godzinnym w słońcu
poodłączaj wszystkie przewody i spsikaj "kontaktem" to taki spray do elektroniki pomoże napewno .
pozdrawiam |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 19:22
|
|
|
artusek napisał/a: | Czytając co niektóre wypowiedzi sam nie wiem czy lepiej umyć komorę silnika czy potem mieć problem z przerdzewiałymi kielichami amortyzatorów...i wszechobecną korozją ? |
Przesadzasz. Jeżeli masz osłonę pod silnikiem, to żadne błoto nie dostaje się do komory, więc i nie ma problemu z korozją.
Jeżeli natomiast masz problemy z korozją w komorze silnika, to znaczy, że nadwozie miało dzwona lub 1 mln na karku po taksie. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:05
|
|
|
Daniel napisał/a: | artusek napisał/a: | Czytając co niektóre wypowiedzi sam nie wiem czy lepiej umyć komorę silnika czy potem mieć problem z przerdzewiałymi kielichami amortyzatorów...i wszechobecną korozją ? |
Przesadzasz. Jeżeli masz osłonę pod silnikiem, to żadne błoto nie dostaje się do komory, więc i nie ma problemu z korozją.
Jeżeli natomiast masz problemy z korozją w komorze silnika, to znaczy, że nadwozie miało dzwona lub 1 mln na karku po taksie. |
a kielichy rdzewkeja od spodu a nie od gory... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
artusek
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:46
|
|
|
Dziekuję wszystkim za wypowiedzi wnoszące cokolwiek do sprawy. Przykre są tylko wypowiedzi forumowiczów z mojej bezpośredniej okolicy - po co to robiłeś masz to na własne życzenie itp... Sądziłem w swojej naiwności ,że zamiast pisać nic nie wnoszące komentarze zaproponują jakąkolwiek pomoc na miejscu itp no cóż koledzy z drugiej części Polski szacunek i podziękowania. Zgodnie z sugestiami wysuszyłem silnik na słońcu i prejrzałem złącza elektryczne - wszystko jest ok. Dziękuję serdecznie i życze Wesołych i bezawaryjnych Świąt |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:05
|
|
|
artusek napisał/a: | Sądziłem w swojej naiwności ,że zamiast pisać nic nie wnoszące komentarze zaproponują jakąkolwiek pomoc na miejscu |
A ja sądziłem, że mieszkańcy Północnej Polski czytają uważnie Forum i wiedzą jakie są efekty mycia silnika.
topol napisał/a: | a kielichy rdzewkeja od spodu a nie od gory... |
Taki mały szczegół |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
shellby
Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 49 Skąd: Sligo
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 22:54
|
|
|
artusek napisał/a: | Dziekuję wszystkim za wypowiedzi wnoszące cokolwiek do sprawy. Przykre są tylko wypowiedzi forumowiczów z mojej bezpośredniej okolicy - po co to robiłeś masz to na własne życzenie itp... Sądziłem w swojej naiwności ,że zamiast pisać nic nie wnoszące komentarze zaproponują jakąkolwiek pomoc na miejscu itp no cóż koledzy z drugiej części Polski szacunek i podziękowania. Zgodnie z sugestiami wysuszyłem silnik na słońcu i prejrzałem złącza elektryczne - wszystko jest ok. Dziękuję serdecznie i życze Wesołych i bezawaryjnych Świąt |
No to dobrze się skończyło.
Ale poruszyłeś temat bezowocnych i bezwartościowych wypowiedzi, a potem grupa trzymająca władzę burzy się że powstają nowe tematy; a przecież to już było, poszukać trza itp.
Czytanie tematów z czego większość treści to takie właśnie przypinanie łat, mądrości rodem ze stodoły, jak coś takiego może wnosić coś pożytecznego? do konkretnych problemów.
Ty zapytałeś o ew usterki w ukł zapłonowym, a temat na rdzę w komorze zszedł - żenada. |
|
|
|
|
axoniasty
AXON
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Nysa & MUNCHEN
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 01:35
|
|
|
Teraz doznaję Szoku po waszych postach i teraz myć w Moim silnik czy nie myć hehe oto jest pytanie |
_________________ Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy
C-180 97r. WDB2020181F600250 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 08:09
|
|
|
Można myć, ale nie karcherem, litości Ja wykorzystałem kiedyś opryskiwacz (rok temu ponad) i efekt był więcej niż zadowalający. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Smush
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 10:00
|
|
|
Karcherem to sie silniki ikarusów myje;p jeżeli w ogóle ktoś to robi... |
_________________ C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 12:22
|
|
|
Smush napisał/a: | Karcherem to sie silniki ikarusów myje;p jeżeli w ogóle ktoś to robi... |
A potem posty...
"Chłopaki, cos mi strzela i prycha, co to może być?" |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Smush
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 16:12
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Smush napisał/a: | Karcherem to sie silniki ikarusów myje;p jeżeli w ogóle ktoś to robi... |
A potem posty...
"Chłopaki, cos mi strzela i prycha, co to może być?" |
Nie rozumiem zależności ? |
_________________ C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 16:27
|
|
|
axoniasty napisał/a: | i teraz myć w Moim silnik czy nie myć |
Odpowiedź jest prosta - myć tylko gdy wynika to z awarii, np. uszczelniacz wału, pokrywy głowicy, itp.
W żadnym innym przypadku nie jest to wskazane - a może być przyczyna wielu kłopotów o których nie raz już na tym Forum było pisane. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
|