Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 20:53 |
jakwygląda czujnik wałka rozrządu? |
Autor |
Wiadomość |
remolmar
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 164 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 12:03 jakwygląda czujnik wałka rozrządu?
|
|
|
witam,
jwt.
gdzie go szukać ?
mógłby ktoś zapodać jakieś foto ?
pozdrawiam |
_________________ C180 sport 1997 WDB2020781F615081 kombii
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
|
|
|
|
remolmar
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 164 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 12:32
|
|
|
dzieki |
_________________ C180 sport 1997 WDB2020781F615081 kombii
|
|
|
|
|
cygan_19
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 29 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2011, 16:09
|
|
|
remolmar, Pytanie a czemu go wymieniałeś bo mi na kompie błąd tego czujnika wyskoczył i niestety ale mam nadzieję że to nie jego wina. Jak możesz to proszę o twoją usterkę z tym związaną bo koszt dość spory. U mnie gaśnie przy wysokich temperaturach zewnętrznych i jak stoję sporo w korku to auto gaśnie i jak ostygnie do ok 40st to mogę go dopiero odpalić. Miałeś coś podobnego? |
_________________ -= C y G a N =- W202 1.8 B 1998rok Espirit Avant ;D UKF |
|
|
|
|
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 07:33
|
|
|
Ja wymieniałem - pokazało mi na komputerze.
Objaw był taki że na gorącym nie chciał zapalać. Po prostu kręcił na sucho. Jak ostygł palił od pierwszego. Nigdy mi nie zgasł. Jak już zapalił to chodził ładnie. Problem był tylko z zapalaniem na ciepło (tak powyżej 60oC).
Po wymienie (chyba 2 lata temu) problem znikł całkowicie. |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
cygan_19
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 29 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 09:14
|
|
|
dzięki za odpowiedź... Z tego co widzę to nic innego mi nie pozostaje jak tylko zamówić ten czujnik i mieć spokój... Także jeszcze raz dzięki... Widzę że ten problem głównie występował w CDI a u mnie w benzynie? ;(
Ale i tak go lubię ;] |
_________________ -= C y G a N =- W202 1.8 B 1998rok Espirit Avant ;D UKF |
|
|
|
|
remolmar
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 164 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 13:17
|
|
|
ja mam benzyne i problem po wymianie znikl calkowicie. a bylo to tak ze dopoki nie zgasilem auta i nie odpalilem ponownie auto dziwnie reagowalo na gaz. natomiast gdy auto odpalilem i jezdzilem caly czas nie bylo takiego problemu. kupilem uzywany ale sprawny czujnik i po temacie
pozdrawiam. |
_________________ C180 sport 1997 WDB2020781F615081 kombii
|
|
|
|
|
cygan_19
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 29 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 14:34
|
|
|
a u mnie jednak nie jest to czujnik wałka rozrządu a położenia wału. Dziś ponownie zajechałem na komputer i warto było bo różnica pomiędzy jednym a 2 jest ok 300zł a wydałem 100zł. Błąd wyskoczył na czujniku wałka rozrządu ale niestety po odpięciu go nie było znać czujnika położenia wału i tak polany wodą ww czujnik i auto odpaliło. Jutro czujnik będzie i auto już odpicowane ;D |
_________________ -= C y G a N =- W202 1.8 B 1998rok Espirit Avant ;D UKF |
|
|
|
|
remolmar
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 164 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 15:50
|
|
|
u nie tez byl to czujnik polozenia walu. |
_________________ C180 sport 1997 WDB2020781F615081 kombii
|
|
|
|
|
Kazido
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 10 Skąd: Żory
|
Wysłany: 17 Październik 2013, 16:07 Zapytanie
|
|
|
Witam. Podpinam się pod stary temat. Przeszukałem forum ale się nie natknąłem. Zakupiłem carsofta moduł podpiąłem pod komputer i wyskoczył komunikat "13 Camshaft position sensor signal from ignition control module defective" - czujnik położenia wałka rozrządu. Mam pytanie skoro mam C klase sprzed liftu bez przepływomierza (z tego co wyczytałem brak tego czujnika - fizycznie też go nie ma bo sprawdzałem - brak otworów na czujnik) co może być przyczyną falowania silnika i dlaczego wyskakuje taki komunikat ? Bardzo proszę o pomoc bo męcząca sprawa zważywszy, że mam automat. W załączeniu link do zachowania mojego silnika http://www.youtube.com/watch?v=xCYGVi95qhU .Pozdrawiam |
|
|
|
|
reptaill
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22 Październik 2013, 11:27
|
|
|
Kazido, podpinam się do prośby kolegi u mnie jest podobnie. Dodam jeszcze że czasami podczas odpalania wskazówka obrotomierza potrafi wahnąć się aż do 4tyś ale odpala normalnie. Problem następny to gdy zaraz odpalę auto to czasami nie chce się wkręcić na obroty. Wygląda to w ten sposób że naciskam gaz wskazówka idzie do 1,5tyś stoi lekko się dławi po czy startuje nagle do góry |
_________________ W202 c180 M111.920
WDB2020181a370223 |
|
|
|
|
Kazido
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 10 Skąd: Żory
|
Wysłany: 22 Październik 2013, 22:14 :P
|
|
|
Jesteśmy niewidzialni dla reszty społeczności. Muszę przejrzeć wiązki kabli przy silniku. Auto mam od niedawna ale ma chodzić dobrze i mam nadzieje że uda mi się rozsądnymi kosztami dojść do przyczyny bez wymieniania połowy silnika. |
_________________ W202 '95 Przed lift C180+LPG |
|
|
|
|
reptaill
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22 Październik 2013, 22:38
|
|
|
Kazido, z tym falowaniem to jakiś koszmar. Szukanie rozwiązania problemu to jak poszukiwanie świętego Grala
ps. moje auto to też 1.8 z 95 po małym lifcie |
_________________ W202 c180 M111.920
WDB2020181a370223 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 23 Październik 2013, 07:29
|
|
|
Podpinanie pod carsofty chyba jest bez sensu. Może jechać lepiej do kogoś kto ma Sd? No i kto wie czy wasze wiazki silnikowe nie kończą już żywota....
[ Dodano: 23 Październik 2013, 07:31 ]
A poza tym folawoaniu obrotów już było trochę dywagacji- ale tak czy siak przyczyn może być wiele
[ Dodano: 23 Październik 2013, 07:33 ]
No i temat nie wlasciwy- przez to jesteście niewidoczni i nie każdy się domysli ze temacie czujnika walka rozrzadu jest zapytanie o falowanie obrotów |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
reptaill
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Opole
|
Wysłany: 23 Październik 2013, 23:01
|
|
|
perzu126, Ja nie pisze że jestem nie widoczny. Chciałem kolegę podtrzymać na duchu, szczerze to już niestety przestałem szukać przyczyny bo mogę wymienić wszystko pod maską a później się okaże że to była wina samego silnika bo już był zajechany. Szczerze to mi zaczął troszkę równiej pracować po wspawaniu katalizatora ale ohydny dźwięk pozostał mimo że kolega z forum nie pamiętam kto wspawał kata od w203 i był wniebowzięty. U mnie niestety tak nie ma choć KAT był jak nowy z auta o przebiegu 88tyś.
Będę jeszcze sprawdzał kolektor wydechowy czy nie pęknięty ale wątpię aby przez niego tak ryczał dalej powyżej 3tyś... |
_________________ W202 c180 M111.920
WDB2020181a370223 |
|
|
|
|
|