Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody paliwowe
Autor Wiadomość
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 4 Wrzesień 2015, 14:44   Przewody paliwowe

Witam

Mam takie pytanie ale najpierw klilka słów objaśnienia. W CDI od podgrzewacza do filtra i dalej do pompy idą przewody plastikowe. Czy ktoś już wymieniał te przewody na zwykłe igielitowe, czyli z tych czarnych końcowek ścinał te przezroczyste plastikowe przewody i zakładał zwykłe igielitowe zabezpieczając je cybantami?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
ascorp 

Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 83
Skąd: WLKP
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 20:16   

Ja tak kiedyś tak zrobiłem i nie był to najlepszy pomysł, problem był ze schodzącym paliwem przez noc, więc wymieniłem wszystkie oringi no i same wężyki myśląc, że gdzieś na zgrzewach puściło, jednak problem schodzącego paliwa pozostał, kiepsko jest z uszczelnieniem wężyka na tych plastykach, a więc i tak zostałem zmuszony do zakupu oryginalnych przewodów paliwowych, a przyczyną schodzącego paliwa były same oringi, ewentualnie gumowa uszczelka na podgrzewaczu.

A czemu chcesz zmieniać same wężyki ?
_________________
W202 95r. 2.5D 20V AUTOMAT ELEGANCE
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 21:14   

No właśnie przy okazji wymiany filtra wymieniałem oringi ale tylko na filtrze - jeszcze musze wymienić na podgrzewaczu. Zauważyłem też, że te przewody plastikowe są bardzo sztywne a i strasznie drogie. Dlatego chciałem zamiast nich założyć zwykłe igielitowe na te plastikowe końcówki zabezpieczając je cybantami. Przez kilka dni było spokojnie, ale teraz widze, że paliwo znowu schodzi i jak silnik ciepły to muszę troche pokręcić - nic nie wycieka sprawdziłem.

A masz może jakiś rysunek jak wymienić tę uszczlke na podgrzewaczu bo oring to widze co wyjąć?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
ascorp 

Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 83
Skąd: WLKP
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 21:43   

Nie wiem czy w Twoim silniku wygląda to identycznie jak umie, i tutaj chyba jest problem...u mnie odkręca się podgrzewacz i się go wyciąga...w 220DCI chyba to jakoś inaczej wygląda...

Wycieki rzadko są, bo paliwo się cofa do baku, więc gdzieś jest zaciągane powietrze...mnie w 100% pomogło dopiero wymiana wszystkich oringów, było ich chyba razem z 16 albo i więcej, są tematy o tym poszukaj...po tym zabiegu autko odpalało na "kopa"
_________________
W202 95r. 2.5D 20V AUTOMAT ELEGANCE
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 22:09   

Ja mam wlaśnie 220 cdi ale i tak bedę szukał jak ten podgrzewacz rozkręcić czy wykręcić.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,162 sekundy. Zapytań do SQL: 10