Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka instalka do C200 '95
Autor Wiadomość
logier 

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 19
Skąd: łęczyca
Wysłany: 16 Luty 2007, 17:05   Jaka instalka do C200 '95

Witam, ostatnio nabyłem C200 z przełomu 95/96 w automacie, autko przyjemne i zadbane z przbiegiem 165kkm (udokumentowany) i teraz po miesiącu jazdy postanowiłem założyć instalacje gazową. Podzwoniłem po zakładach i co firma to inne zdanie: od instalki II generacji za 1500zł przez sekwencje (od 2600KME do 3800 Landi) do wyrysku "grupowego" za 3500zł. Na jakich instalkach Wy jeździcie i czy macie z nimi problemy ? Sam skłaniam się do sekwencji KME. Z góry dzięki za wszelkie porady

Pozdrawiam
Andrzej
 
 
 
dyzio87 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 197
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 16 Luty 2007, 17:30   

CZesc
Ja posiadam C180 z 93 150tkm i od ponad pół roku mam instalacje DIEGO KME i w sumie nie narzekam. Jedynie to pali troche wiecej bo benzyny mi pali koło 9 a gazu 11 przy jeździe raczej w miescie. co do ceny o któej wspominasz to powiem ci co ja wykombinowałem. Kupiłem coś takiego na allegro:
http://moto.allegro.pl/it..._moj_koszt.html
za 1100 zł, wczesniej podzwonilem po warsztatach i sie umówiłem na montaż za któy chcieli 400zł, dodatkowo musiałem jeszcze zapłacić 500 zł za butle z zaworem, wlew i chyba rurkę miedzianą. W komplecie który kupiłem były jeszcze węze gumowe. Także całosc wyszło mnie 2000 zł a w tym czasie normalnie coś takiego kosztowało 3000zł. Jedynie w warsztacie mi powiedzieli ze ta listwa wtryskiwaczy Valtek jest beznadziejna i zaraz mi siądzie ale jak narazie to zrobiłem na tym 10 tkm i jest wszytsko ok. Co do tej listwy to polecają listwe wtryskiwaczy matrix podobno jest duzo lepsza ale i droższa...
 
 
 
maromer 
C200 Sport 95r

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 444
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 16 Luty 2007, 18:06   

witam
ja mam tez C200 z 1995 r i mam założoną instalację 2 generacji Landi i w sumie nic sie nie dzieje tylko tyle że pali ok 15 litrów w mieście, a w trasie 12 litrów
pozdro
_________________
C200 Sport 95r LPG
 
 
 
masbet 
C180 Sport '95

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 65
Skąd: Bielsko, Kraków
Wysłany: 18 Luty 2007, 23:41   

Witam Cię!
Z własnego doświadczenia:
w c 180 '95 miałem na początku KME z wtryskami Zavoli. Kazałem wymontować. Elektronika bardzo dobra, ale wtryski dość awaryjne. Gość od gazu namówił mnie na Omegas Landi Renzo. Wszystko byłoby OK, ale nie wziął pod uwagę, że w moim aucie jest parowy układ wtrysków i instalacja nie chciała działać jak należy. Męczyłem się przez prawie rok jeżdżąc na bogatej mieszance, zniszczyłem katalizator, szarpało, gasło, przesterowywał się komp. benzynowy.... Była tragedia, a gość mnie zbywał. W końcu trafiłem w Żywcu do dobrego fachowca, który jako jedyny w okolicy zna się na tym co robi i powiedział mi, żeby zmienić wtryskiwacze na najmniejsze i powinno działać, choć to chyba będzie cud. Zmieniliśmy i auto już 60 tys zrobiło bez awarii. Teraz jest super. Strata mocy na gazie - niewyczuwalna w normalnej eksploatacji; na benzynę zmieniam tylko wtedy, kiedy biorę się do wyprzedzania kolumny aut i wiem, że trzeba każdej setnej sekundy. Ale to rzadkość. Pali od 9 na trasie do 11 w mieście. Jedyne co można zaliczyć do wad, to czułość na jakość gazu. Tankuję tylko na statoilu, a jeżeli zatankuję gdzieś indziej i coś mu nie spasuje, to szarpie na wolnych obrotach (tak jakby gubił zapłon).
Reasumując:
1. Jedź do kogoś, kto jest DOBRY, bo zniszczysz auto i zniknie cała przyjemność z jazdy!
2. Dowiedz się, czy masz wtrysk sekwencyjny, czy parowy benzyny i czy instalacja wspópracuje z np. parowym.
3. KME podobno nie jest złe (dobra elektronika, duży zakres regulacji) tylko poproś o dobre wtryski i dowiedz się ile kosztują one w razie awarii po gwarancji( to jest chyba najbardziej awaryjny element, a niektórzy producenci je sobie baardzo cenią np. BRC)
4. Zadbaj o dobrą regulację na początku: laptop i na trasie! Tylko tak ustawią to pod faktyczne obciążenia w trakcie użytkowania.
5. Nie sugeruj się tylko ceną. Okazji praktycznie nie ma. Jak coś jest przesadnie tanie, to raczej któryś element będzie gorszej jakości.
6. Powodzenia!!!

Jeżeli w czymkolwiek pomogłem, cieszę się!
 
 
Gość

Wysłany: 19 Luty 2007, 11:01   

Kolego logier ja też jestem z Łęczycy i też mam C 200 z roku 1996 zagazownany możemy wymienić doswiadczenia i porównac auta mój nr gg 2644240 pozdrawiam :)
 
 
Gość

Wysłany: 19 Luty 2007, 12:44   

mam instalację II gen w swoim samochodzie od ok 4 lat. Sprawuje się bardzo dobrze, nic sie nie dzieje pali na trasie ok 10l a w mieście 13-14l. Jestem z niej bardzo zadowolony
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Luty 2007, 21:06   

A ja mam mianowicie taki problem jak obroty dochodzą do około 4 tyś to na gazie silnikowi brakuje mocy tak jak by miał za małą dawkę gazu do 4 tyś jest wszystko ok, a na benzynie jest wszystko ok kręci się na obrotach aż miło. Co to może być dodam iż na gazie przejechałem około 30 tyś km i nic nie było robione żadnej wymiany filtra czy membrany bo instalacje mam jeszcze starszego typu nie sekwencje. I tak przy okazji co ile należy wymienić filtr od gazu?
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 20 Luty 2007, 00:46   

moj typ jest prosty ostatnio zalozylem bratu do c 180 98'
reduktor zavoli
duzy fitr gazu
szyna waltek dokladnie jak kolega pisze dziala parami i do tego jest tansza
elektronika polska jest suuuuuper.
zbirnik w kolo 53 litry.
koszt gratów 1800 zeta
zalozylem sam.
pozdro.
ps.nie ma najmniejszych problemów.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,112 sekundy. Zapytań do SQL: 11