Przesunięty przez: Pioterek 10 Lipiec 2012, 14:51 |
Stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 4 Marzec 2010, 11:40
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | Dołóż jeszcze ok.400zł |
To już by była druga, a po co na zapas |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 4 Marzec 2010, 11:46
|
|
|
Za co odpowiada ta mala wtyczka (chyba 2 przewody) z kabelkami w górnej części stacyjki ? |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 4 Marzec 2010, 11:46
|
|
|
Jary napisał/a: | Marcin Pop. napisał/a:
Dołóż jeszcze ok.400zł
To już by była druga, a po co na zapas |
Miałem przyjemność się o tym przekonać na własnej skórze. Łącznie z założeniem (ok.45min.) zapłaciłem ok. 800zł (kupno i montaż w ASO).
W moim przypadku łapy się już wytarły ze starości. Porządna, stara, niemiecka jakość
[ Dodano: 4 Marzec 2010, 11:50 ]
Przemek napisał/a: | Za co odpowiada ta mala wtyczka (chyba 2 przewody) z kabelkami w górnej części stacyjki ? |
immobilizer |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 4 Marzec 2010, 13:27
|
|
|
Przemek napisał/a: | nie wiem jak ściągnąć obudowe |
Jary napisał/a: | Jak odblokujesz, od strony przeciwnej, do śruby opaski, jest taki "cypek" musisz go wcisnąć i cała kolba zejdzie |
Kurde kierownica odblokowana aledalej nie moge sciagnac kolby - gdzie ten ukryty cypek jest :> ? te opacke sciskajaca poluzowalem ale cypka jakos nie widze ?
Chyba ze nie da sie tego zrobic bez sciagania plastiku nad zegarami ? |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 4 Marzec 2010, 19:40
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | Łącznie z założeniem (ok.45min.) zapłaciłem ok. 800zł |
A ja to robiłem saaaam i kosztowało to 300 zł
[ Dodano: 4 Marzec 2010, 19:48 ]
Przemek napisał/a: | gdzie ten ukryty cypek jest |
On jest, jakby Ci to wytłumaczyć ... Mniej więcej na wysokości dolnej krawędzi obudowy wkłdki stacyjki, od przodu, widać go pomiędzy kokpitem a obudową kolumny kierownicy, ma ok. 4mm średnicy i trzeba go wcisnąć. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 16:38
|
|
|
OK udało sie ściągnąć - bez pomocy forum ciężko by bylo ściągnąć sama wkładkę zamka..........
Zregenerowalem te czesc ktora ulegla ukruszeniu - odcielem koncowke, rozwiercilem otwór głębiej, nagwintowałem i w to miejsce wkrecilem dorobiona z mocniejszego materialu pletewke z tymi frezami co wchodza w kostke. Troche sie napilowalem i sztukowalem bo wszystko musi byc idealnie rozmiarowo i symetrycznie tak jak w oryginale.
Co do nowych kolb to troche panowie przesadzaja z cenami bo mozna juz kupic za 270 zl nowa kolbe Valeo z kostka - wystarczy troche poszukac, mi sie udalo zregenerowac ale moze wymienie jeszcze sama kostke - ceny od 60 do 120(oryginal) |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 18:37
|
|
|
Przemek napisał/a: | Zregenerowalem te czesc ktora ulegla ukruszeniu |
Kup, nową kolbę - robiłem tak samo - wytrzymało 6 m-cy .
[ Dodano: 6 Marzec 2010, 18:38 ]
Co do ceny, to się zgadzam. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 20:54
|
|
|
Jary napisał/a: |
Kup, nową kolbę - robiłem tak samo - wytrzymało 6 m-cy .
[ Dodano: 6 Marzec 2010, 18:38 ]
Co do ceny, to się zgadzam. |
Nie sadze zeby ta pletewka ktora dorobilem pekla czy sie ukruszyla bo jest to twarda stal.... napewno lepiej niz w oryginale te tandetne cienkie aluminium.
A z ciekawości przy jakich przebiegach wymienialiście kolbe lub ew kostkę stacyjki ? |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
LOSIK
Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 00:30
|
|
|
WITAM, MAM AUTO ANGLIKA Z 94 ROKU W202 C280 AUTOMAT NA CZĘŚCI I MAM WKŁĄD STACYJKI - SPRAWNY.
SAM JUŻ W MOIM C280 WYMIENIAŁEM TEN WKŁAD NA NOWY I ZAPŁACIŁEM OKOŁO 300ZŁ NETTO ZA WKŁĄD.
OSTATNIO NABYŁEM PRZEZ PRZYPADEK ANGLIKA C280 I MAM CZĘŚCI NA OPCHNIĘCIE.
AUTO W AUTOMACIE. |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 7 Marzec 2010, 10:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 00:36
|
|
|
nie krzycz kolego
|
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 08:44
|
|
|
Przemek napisał/a: | przy jakich przebiegach wymienialiście kolbe lub ew kostkę stacyjki ? |
Złamanie płetwy raczej nie zależy od przebiegu: wystarczy, że nerwowemu kierowcy zgaśnie silnik na skrzyżowaniu. Parę gwałtownych prób uruchomienia rozrusznika bez cofnięcia kluczyka do zera - i płetwa połamana |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 09:22
|
|
|
LOSIK, jeżeli jeszcze raz zauważę, że krzyczysz to dostaniesz ode mnie prezencik |
|
|
|
|
Janao
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 218 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 11:51 Zepsuta stacyjka
|
|
|
Witam, mój problem polega na tym że to cacko http://imageshack.us/phot...9072012189.jpg/ ma uszkodzone/pęknięte elementy.
W202 1994r. 2.0 Diesel. Zaworek w pompie wtrykowej jest sterowany powietrzem (bo zauważyłem u znajomego : 2,5 D że ma elektryczny)
Czy jest możliwosc dostać to osobno, lub z jakich innych stacyjek to pasuje.
Ogolnie stacyja jest sprawna, więc potrzebuje tylko tą część.
Dostałem propozycje kupienia tanio całej stacyjki z silnika benzynowego Czy w takiej stacyjce jest ta sama część ? |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 17 Sierpień 2012, 20:39
|
|
|
Koledzy mam u siebie założonego boscha i czy bez problemów mogę założyć stacyjkę od w202 2.0D na grot? lub z jakiegoś innego diesla w202 ? Chodzi mi o to czy mocowania wtyczki itp będą pasować. Mam u siebie rybkę |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
PLEBSON
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 394 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|