Przesunięty przez: Pioterek 13 Styczeń 2012, 01:11 |
Podgrzewane fotele |
Autor |
Wiadomość |
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 6 Marzec 2013, 17:17
|
|
|
Przypomnę wam że mam samochód po małym lifcie i przełączniki są w panelu na górze. Przedliftowe mają na dole, przy lewarku zmiany biegów. I tak jak pisałem; u mnie jest sterowanie dwuzakresowe i musi być gdzieś jakiś moduł. Być może że jest coś pod przełącznikami. |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 6 Marzec 2013, 23:39
|
|
|
polofix, po Fl czyli podejzewam ze tak jak u Ciebie niema modułu tylko coś ala przerywacz, na 1 pozycji napiecie na mate idzie co 1sekunde na 1 sekunde, "miga" na pozycji 2 ciągłe napięcie. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2013, 09:22
|
|
|
W przedlifcie jest moduł pod nogami pasażera, w polifcie jest moduł razem z przyciskami i nie włącza niczego na 1 sekunde, tylko szeregowo albo równolegle, tak jak napisał wam kolega "noc" na początku tego tematu. |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Marzec 2013, 11:11
|
|
|
Sprawdzalem u siebie jak to dziala, myslalem ze napiecie na mate jest inne ale wlasnie nie tylko przy przycisku na 1 bylo to samo napiecie tylko z przerwami |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2013, 14:26
|
|
|
bart1527 napisał/a: | W przedlifcie jest moduł pod nogami pasażera, w polifcie jest moduł razem z przyciskami i nie włącza niczego na 1 sekunde, tylko szeregowo albo równolegle, tak jak napisał wam kolega "noc" na początku tego tematu. |
Kolega noc napisał jak ogarnąć podłączenie (bo można i tak) bez żadnych modułów, czy przekaźników, a nie jak jest to zrobione oryginalnie, bo oryginalnie jest tak jak pisze TraczU |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2013, 14:40
|
|
|
...właściwie to tak, Javoreczek i TraczU, macie rację! Zwracam honor
Przeczytałem nie zastanawiając się nad tym głębiej...
Montowałem u siebie i teraz sobie uświadomiłem, że tam idzie tylko po jednym przewodzie do każdego fotela, więc nie ma możliwości włączania szeregowo/równolegle. Po prostu dostaje napięcie i grzeje, więc żeby nie grzać pełną mocą, napięcie musi być podawane z przerwami.
Całe życie człowiek się uczy... |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
mitaj14
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 10 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 12 Czerwiec 2013, 17:18 Podgrzewane fotele nie w202 a w208
|
|
|
Wiecie moze czy były w clk montowane fotele z regulacja przy siedzisku a nie na desce rozdzielczej. Jaka to opcja była i w jakich latach montowana?? http://home.mobile.de/GEB...C#des_180274914 |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
mitaj14
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 10 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 12 Czerwiec 2013, 17:40
|
|
|
to chodzi o sterowanie podgrzewania a nie regulacji wysokosc czy odległości fotela |
|
|
|
|
Tadeq
Pomógł: 74 razy Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 958 Skąd: RYBNIK
|
Wysłany: 12 Czerwiec 2013, 17:57
|
|
|
Zdjęcia kiepskie ale na moje oko ktoś dokładając maty po prostu na fotelach sobie przyciski zamontował. |
_________________ MB C180 '94 Esprit Manual /Sequent LPG/
WDB2020181AXXXXXX Moja EX Gwiazda
***SPRZEDAM CZĘŚCI*** |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 18:27
|
|
|
Ogólnie pełnego sterowania w fotelach nie było i nie ma w żadnym Mercedesie. W w203 (w sumie nie tylko w nim) przy fotelu jest elektryczne sterowanie tylko od wysokości i oparcia. Przesuwanie siedziska i pochylenie siedziska jest już ręczne. W tej aukcji to w ogóle jest jakiś dziwoląg: albo fotele dokładane, albo guziki od elektrycznego sterowania (co sugeruje inny odcień drewna przy panelu od sterowania fotelami).
A takie pokrętła z boku to były w w140 służyły do regulacji siły napompowania podparcia lędźwiowego (zakres od 1-5) |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 19:51
|
|
|
Tu pewnie dokładane podgrzewanie fotela.
Sterowanie w CLK po FL w standardzie było tylko siedziska - wysokość oraz przód tył, bo zmienił się system Easy Entry z mechanicznego do elektrycznego. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Sierpień 2013, 15:37
|
|
|
Moduł w polifcie jest razem z przyciskami więc potrzebne Ci w polifcie tylko maty fotela i panel z przyciskami. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|