Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłącza się kompresor
Autor Wiadomość
wilczy1985 

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 16
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21 Październik 2010, 15:13   Wyłącza się kompresor

Witam w moim c 200 kompressor pojawil sie nastepujace problemy:
- wieszajace sie obroty biegu jalowego,
- dławienie przy mocnym depnieciu w zakresie 3000-3400 obrotów,
- wyłączanie sie kompresora.
Dodam ze zaczelo sie tak dziac po zalozeniu instalacji lpg.
Kompresor gdy sie wylaczy juz sam nie chce sie zalaczyc, musze zgasic auto, odpalic i znow sie zalacza normalnie czyli przy okolo 2000 obrotow. Moze dlawienie sie auta powoduje rozlaczanie sie kompresora. Moze podczas zakladania instalacji narobili jakis bledow nie wiem np. w czujniku polozenia walkow rozrzadu poniewaz do niego sie wpinali aby byl sygnal do komputera gazowego informujacy o obrotach.
Przed zalozeniem instalacji bylem w serwisie na podpieciu auta pod kompa i wszystkie parametry byly ok.
A i jeszcze jedno zauwazylem ze przeplywomierz cyka czy to jest normalne????
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 21 Październik 2010, 16:28   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 18:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wilczy1985 

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 16
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21 Październik 2010, 20:24   

No tak na kompa pojade wyjscia innego nie mam, ale co do przeplywomierza to jak bylem na kompie przed zalozeniem instalacji to facet mi mowile ze padniety przeplywomierz objawia sie najczesciej na zimnym silniku wtedy auto nie chce jechac szarpie itd. a u mnie wszystko na zimnym ok plynnie przyspiesza nie szarpie. Wiec mam nadziej ze to kwestia bledow i poustawiania auta.

[ Dodano: 24 Listopad 2010, 11:44 ]
Problem został rozwiązany, przyczyną rozłączającego się kompresora był przepływomierz silnika, choć komputer po podpięciu pokazał błąd przepustnicy kompresora (tryb awaryjny pracy przepustnicy kompresora), jednak błąd spowodowany był przez przepływomierz silnika który podawał złe informacje do przepustnicy kompresora powodując przejście w tryb awaryjny co pociągało za sobą jego odłączanie. Po wymianie przepływomierza problem znikł, auto płynnie przyspiesza kompresor pracuje poprawnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,104 sekundy. Zapytań do SQL: 10