|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Wyłącza się kompresor |
Autor |
Wiadomość |
wilczy1985
Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 16 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 21 Październik 2010, 15:13 Wyłącza się kompresor
|
|
|
Witam w moim c 200 kompressor pojawil sie nastepujace problemy:
- wieszajace sie obroty biegu jalowego,
- dławienie przy mocnym depnieciu w zakresie 3000-3400 obrotów,
- wyłączanie sie kompresora.
Dodam ze zaczelo sie tak dziac po zalozeniu instalacji lpg.
Kompresor gdy sie wylaczy juz sam nie chce sie zalaczyc, musze zgasic auto, odpalic i znow sie zalacza normalnie czyli przy okolo 2000 obrotow. Moze dlawienie sie auta powoduje rozlaczanie sie kompresora. Moze podczas zakladania instalacji narobili jakis bledow nie wiem np. w czujniku polozenia walkow rozrzadu poniewaz do niego sie wpinali aby byl sygnal do komputera gazowego informujacy o obrotach.
Przed zalozeniem instalacji bylem w serwisie na podpieciu auta pod kompa i wszystkie parametry byly ok.
A i jeszcze jedno zauwazylem ze przeplywomierz cyka czy to jest normalne???? |
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 21 Październik 2010, 16:28
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 18:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wilczy1985
Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 16 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 21 Październik 2010, 20:24
|
|
|
No tak na kompa pojade wyjscia innego nie mam, ale co do przeplywomierza to jak bylem na kompie przed zalozeniem instalacji to facet mi mowile ze padniety przeplywomierz objawia sie najczesciej na zimnym silniku wtedy auto nie chce jechac szarpie itd. a u mnie wszystko na zimnym ok plynnie przyspiesza nie szarpie. Wiec mam nadziej ze to kwestia bledow i poustawiania auta.
[ Dodano: 24 Listopad 2010, 11:44 ]
Problem został rozwiązany, przyczyną rozłączającego się kompresora był przepływomierz silnika, choć komputer po podpięciu pokazał błąd przepustnicy kompresora (tryb awaryjny pracy przepustnicy kompresora), jednak błąd spowodowany był przez przepływomierz silnika który podawał złe informacje do przepustnicy kompresora powodując przejście w tryb awaryjny co pociągało za sobą jego odłączanie. Po wymianie przepływomierza problem znikł, auto płynnie przyspiesza kompresor pracuje poprawnie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,104 sekundy. Zapytań do SQL: 10
|