Jakie wtryskiwacze do 200 kompresora? |
Autor |
Wiadomość |
rotciv
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 71 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 11 Listopad 2010, 15:20 Jakie wtryskiwacze do 200 kompresora?
|
|
|
Właśnie "skończyła" mi się listwa wtryskiwaczy Valteka (czerwona).
Gaziarz powedział ze listwy valteka sa kiepskie nie daja rady przy tej mocy.
na benzynie mam czas 2,7ms a na gazie 5.1. ....komputer silnika wariuje daje za duza dawke benzyny, jest totalnie rozregulowany.Restartowanie samochodu pomaga tylko na krótką chwile.
Słyszalem że Matrix HD są dobre - może ktos z was ma taka listwe? Jaka jest różnica miedzy HD 344 a HD 544 (poza ceną) . Interesują mnie opinie jeszcze o Keihin'ach i Hana.
Jestem zdziwiony jaka jest rozbieżność cenowa Valteki kosztuja 130 zł a matrixy 500zł.
Troche krucho na razie u mnie z kasą ale kupować valteki zeby za pol roku znowu je zminiac wydaje sie kiepskim pomyslem.
[ Dodano: 11 Listopad 2010, 15:23 ]
...sterownik gazu to u mnie Stag4 |
_________________ C 200 kompressor
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Listopad 2010, 18:47
|
|
|
Miałem Matrixa 344 i imho nie warto. Kupiłem odseparowane Magic Jety i jestem bardzo zadowolony. Regulujesz odpowiednio średnicą dyszy i zasilą 200 koników spokojnie Keihiny i MEDy to górna półka i jeśli Cię stać to polecam polecam polecam |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 12 Listopad 2010, 11:30
|
|
|
jak juz to matrix hd 544 no i jak pytasz sie o hana to juz wysoka polka zarowno jakosciowa jak i cenowa co do jakosc cena to tak jak Camel-, pisze magic jet czy odseparowane czy w listwie powinny spisywac sie dobrze ja mam i nie narzekam (odseparowane) tylko musisz pamietac o dobrych filtrach fazy lotnej polecam czaja fl-o3 magic wyrabia sie w czsie wtrysku 3ms i pracuje poprawnie dysze rozwierc na 2.8 przy standardowym skoku tloczka powinno byc jak znalazl dla cisnienia 1.2 bara napisz jeszcze jaki masz parownik dobrze by bylo spojrzec na mape gazu jak mozesz to daj zdjecie ustawien sterownika jesli gaziarz wstawil Ci walteki to zapewne i parownik tez kiepski dal
[ Dodano: 12 Listopad 2010, 11:31 ]
aha i jesli zdecydujesz sie na magic to sa juz do nich zestawy naprawcze w cenie 15zl na wtrysk wiec bardzo przystepna cena w dluzszej eksploatacji |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Listopad 2010, 16:03
|
|
|
Ja chyba bym nie wydał 500zł za Matrixa... Zatyka się jak każdy inny, jest problem z regeneracją. Rozbierałem swojego HD344 i to nie są takie zwykłe elektrozawory tylko 'system' małych blaszek które się uchylają pod wpływem pola magnetycznego (cewki). Taki elektrozawór na blaszkach. Strasznie delikatna konstrukcja. Dlatego jestem za Magic Jetami bo to kawał dobrych wtrysków. No i w porównaniu z Valtekami są cichsze i trwalsze. Przy dostępności zestawów naprawczych - dożywotnie W Audi też mam Magiki od 20 tys i chodzą ciszej od benzynowych |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 12 Listopad 2010, 18:46
|
|
|
nie mialem nigdy do czynienia z matrixem ale z tego co czytalem sa stabilniejsze przy pracy na wolnych obrotach dzieki podwojnym cewkom na kazda sekcje no ale cena za listwe 500zl i zestaw regeneracyjny 150zl nie jest zbyt przystepna oczywiscie mowa o 544 zainwestuj w magic jety 200zl i bedzie chodzilo jak ta lala
ale jeszcze sprawdzil bym na Twoim miejscu czy cisnienie na listwie jest zgodne z tym jakie bylo przy kalibracji tych valtekow bo jesli czas wtrysku jest tak dlugi to albo gazownik nie rozwiercil dysz albo cisnienie na listwie spadlo albo wtryskiwyzionely ducha ale wtedy spalanie bylo by raczej poza norma a na pelnym obciazeniu powyzej 5 tysiecy obr napewno wtrysk sie zapetla |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
andref
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 907 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 15:34
|
|
|
A co myslicie o wtryskach REG ? Mial ktos z nimi do czynienia? |
|
|
|
|
maciejo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 154 Skąd: chicago
|
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 19:27
|
|
|
witam znajomy ma listwe wtryskową Rail niebieską? jaka jest jej jakosc i cena? pozdrawiam |
_________________ Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 19:40
|
|
|
maciejo, to Valteki, niska półka, duża głośność, średnia jakość wykonania, całkiem żywotne i dostępne zestawy naprawcze. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 19:47
|
|
|
a do kompresora to napewno za malo wydajne
a niebieskie rail to to samo co valtek czerwony czyli 3 omowa cewka i te same parametry |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
dybek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 149 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 20:29
|
|
|
nie pamiętam gdzie to znalazłem ale możne się przyda:
Aby zapewnić prawidłową pracę instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu należy prawidłowo dobrać reduktor w zależności od mocy silnika:
# Tomasetto - Alaska AT09 (do 90KM)
# Tomasetto - Artic (do 220KM)
# KME - Silver (do 270KM)
# KME - Gold (do 350KM)
# Zavoli - Zeta N (do 150KM)
# Zavoli - Ztea S (do 250KM)
# Necam - Koltec (do 200KM)
# Scorpion M (do 150KM)
# Scorpion ST (do 250KM)
i dodatkowo:
średnica dyszy [mm](ciśnienie reduktora 1 [bar]) --------------- moc na 1 cylinder [KM]
1,8 - 2 --------------- 12 - 17
2,1 - 2,3 --------------- 18 - 24
2,4 - 2,6 --------------- 25 - 32
2,7 - 2,9 --------------- 33 - 40
3 --------------- 41 - 48 |
_________________ TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!
C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 7 Styczeń 2011, 19:06
|
|
|
tomasetto at09 mam i ma moc 120KM. |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 7 Styczeń 2011, 19:17
|
|
|
wszystkie dane producenta to teoria |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
koper666
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: MIELEC
|
Wysłany: 8 Styczeń 2011, 15:27
|
|
|
13696 napisał/a: | wszystkie dane producenta to teoria |
dokladnie tak jest a tomasetto to najgorsze gówno ... |
_________________ Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 8 Styczeń 2011, 18:53
|
|
|
powiedz mi dlaczego mi wszystko chodzi. mam zwykla instalacje i reduktor tomasetto 100KM a mam 136 na swoim motorzem i wszystko ok.dodam ze ostatnio czesto wykorzystuje maksymalne obroty,obciazenie silnika,a reduktor ani nie chce przymarznac,daje rade w 100%
zgadza sie ze reduktory tomasetto do najtrwalszych nienaleza,ale cena jest naprawde niska,a w dodatku maja filtr na sobie.wygodne i praktyczne.reduktor do zwyklej instalacji kosztuje cos ponad 150zl a do sekwencji 160-170. ten drugi moj ojciec ma w ROVERze,smiga az milo i tez nic sie nie dzieje.a ma 111KM a to wysokoobrotowe silniki. jak chce sie wyzyc to wsiadam i zamykam obrotomierz,i to wwszystko na gazie. |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 12:07
|
|
|
polofix napisał/a: | reduktor ani nie chce przymarznac,daje rade w 100% | przymarzac a dawac odpowiednia ilosc gazu to inna sprawa co prawda to ze tomasetto do instalacji 2 generacji radza sobie bardzo dobrze i sa latwe w ustawieniu |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
|