Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie wtryskiwacze do 200 kompresora?
Autor Wiadomość
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 11 Styczeń 2011, 02:49   

"przymarzanie" podciśnieniowych instalacji to tylko i wyłącznie kwestia układu chłodzenia samochodu i nagrzania lub nie silnika. jak reduktor jest dobrze podpięty pod układ chłodzenia (z ominięciem zaworów i innego badziewia np pod nagrzewnicę) i układ jest sprawny to nawet w największe mrozy można odpalać na gazie i od razu jechać i na pewno nic się nie stanie. sprawdzone. mercedes ma tylko jedną wadę: ma bardzo duży pojemnościowo układ chłodzenia i czas pracy niedogrzanego silnika, a tym samym reduktora jest długi co winduje spalanie. w takich instalacjach po części właśnie nagrzanie i elastyczność membran reduktora wpływa na prawidłowe dawki gazu. do tego odpowiednie ustawienie sterownika i w każdym samochodzie pojedzie.
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
fotoretter 

Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 24 Kwiecień 2011, 08:14   

Sory że odkopuje ale o ile się nie myle na gen IV LPG można zamontować sam pogrzewacz do gazu (ok150zł), lub parownik juz z takim podgrzewaczem(ok +30-50zł), silnik rowniej pracuje, jest lepiej dla niego i mniej pali bo prawonik lepiej pracuje gdy jest paliwo ciepłe.
_________________
Pay Attention When You Drive
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 24 Kwiecień 2011, 09:45   

mozna zamontowac podgrzewacz typu mistral (koszt okolo 350zl) lub elektryczna grzalke na wtryski (koszt okolo 60zl)
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
fotoretter 

Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 24 Kwiecień 2011, 14:14   

13696 napisał/a:
mozna zamontowac podgrzewacz typu mistral (koszt okolo 350zl) lub elektryczna grzalke na wtryski (koszt okolo 60zl)

czyli
60zł x ilosć wtrysków :/
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 25 Kwiecień 2011, 09:15   

podgrzewacz stosuje sie na cala listwe ktora zazwyczaj jest aluminiowa czyli jeden na cala listwe a nie na wtrysk http://allegro.pl/podgrze...1558938079.html
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
kobert 

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 73
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Kwiecień 2011, 09:47   

odnosnie wtryskow patrzac na portfel polecam w 100% hana , kost za jeden wtrysk ok 120 zl . U Ciebie sa 4 cyl wiec w kwocie 500 zl zamkniesz sie bez problemow. Wtryski te maja calkiem inna charakterystyke i powalaja szybkoscia.
A jesli cena 500 zbyt zasobna to jak koledzy pisali wtryski Magic i bedzie calkiem ok. Chociaz w tym wypadku duzo zalezy od gaziarza :) ( dobor srednicy dyszy)
_________________
c240 esprit 99r automat sedan
WDB2020261F824024
 
 
 
Yellow2008

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Zabrze
Wysłany: 29 Sierpień 2011, 10:26   

Dodam dla potomnych informację o podgrzewaczu gazu. Nie chodzi o podgrzewanie listwy wtryskowej tylko o dodatkowe podgrzanie fazy lotnej. Reduktory takie jak np. KME Gold już przy zapotrzebowaniu silnika 200KM przymarzają. Mimo że sam reduktor ma 50C to gaz z niego wychodzący ma -5C. Podgrzewacz gazu taki wpięty do instalacji wodnej podnosi temeperaturę gazu do 40-50C. Mam taki firmy Lovato. Koszt 120zł www.nagaz.pl i proste założenie bo na tych samych wężach co zasilają reduktor. (żadnej elektryki) Parametry pracy silnika polepszyły się 100%. Znikło wypadanie zapłonów na różnych cylindrach. Niepotrzebnie wcześniej wymieniłem cewki i swiece. Potem jeszcze wymieniłem Valteki34 na Hana 2000 i od tego momentu po prostu zero problemów nawet przy jeździe na maxa.
_________________
Mercedes CLK230 Kompresor
 
 
tomazzo666

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 26
Skąd: RIO
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 11:53   

ja mojego kompressora kupiłem z wtryskami OMVL Reg Fast. Niby dobre, ale przy dodaniu gazu była kicha, dziwnie się zachowywał. Założyłem Magic jety fabrycznie regenerowane za 100 zł i odrazu inna fura. Ciągnie chyba lepiej niż na benzynie.
 
 
raczeqq 


Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 45
Skąd: Płock
Wysłany: 21 Listopad 2011, 11:39   

Jeśli szukacie Dobrego i stabilnego reduktora z bardzo dobrą termiką to polecam AC-R01
ogarnia realnie 150KM jak podają (kiedyś był do 200+) ale poprawili to. Skorpiony po przeróbce też nie są złe ale tylko GT . Generalnie wiekszość mocy podawanych przy reduktorach to teoria i jest wyssane z palca - zależy to też od silnika , np. byłem świadkiem jak KME SILVER ~250 km klękał w 192 konnym BMW 2.5 a już smiać mi się chce jak założą taki jeden w jakimś 3,5 V8... Ogółem bardzo dobrym rozwiązaniem jest dawanie dwóch reduktorów (częste rozwiązanie w silnikach V8)

Jeśli chodzi o wtryski to tuaj za wiele bym się nie zastanawiał , Valteki no cóż taki już nasz kraj gdzie 90% "fachowców" zrobi z gówna złote gwoździe ... Valteki, alaski aby jak najwiecej zarobić a potem Cieszysz się ze założyłeś sekwencję za 1800 zł - tylko bądź swiadom tego jak szybko wyjdzie Ci to bokiem... - Jeśli ma być koniecznie tanio to REG-FAST OMVL , Ale ja raczej stawiałbym na HANA 2000 nikt jeszcze nic na ich temat nie napisał a są to rewelacyjne wtryski ( "podróbki" keihinów - po ~ 110 zł ) ... Sam będę zmieniał bo na razie musiałem uruchomić gaz na sztukę wieć REG'i poszły i nie narzekam (c220 150KM) czeka mnie wymiana elektroniki to i wtryski wymienię - w c220 ciezko zrobić krótkie wężyki dlatego pojedyncze wtryski są tam wskazane...
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 22 Listopad 2011, 19:10   

kolego polecasz wtryski o tak malej wydajnosci do mocy 48KM/cylinder tak samo jak i reduktor a co do skorpionow to najwiekszy szmelc bo chyba zaden inny producent nie wydal tak duzo wadliwych reduktorow na rynek

a co do wspomianego KME to sa badzo dobre reduktory tanie i proste w regeneracji a ze ktos nie umie zamontowac poprawnie instalacji to juz inny problem nie wykluczajac ze mogl byc tez wadliwy fabrycznie co akurat w tych modelach zdaza sie naprawde zadko
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
raczeqq 


Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 45
Skąd: Płock
Wysłany: 22 Listopad 2011, 23:34   

Skorpion GT po przeróbce - poprawkach - nie wiem czy zauważyłeś to co napisałem
KME silver - potestuj i zobacz jak zachowują się termicznie i cisnieniowo - chyba że ma być tylko tanio i prosto... Jeśli ich reduktory są już poprawione i podają prawdziwą moc - Chwała im za to

Co do hany to zapędziłem się - chodziło o 2100
http://www.europegas.pl/d...updated_PL1.pdf

Cytat:
Występują w dwóch wydajnościach, są bardzo potężne. Na większych można pokusić się swobodnie o 100KM/cyl. Przy tym zachowują niesłychanie wysoką precyzję i powtarzalność. Kapitalny produkt dla bardzo mocnych silników. Wada: gabaryt...

i żeby nie było to napisał ktoś kto zjada zęby na lpg.
Pozdrawiam
 
 
 
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 23 Listopad 2011, 08:18   

raczeqq napisał/a:
Jeśli ich reduktory są już poprawione i podają prawdziwą moc - Chwała im za to
Tu chyba sam dotarłeś do sedna sprawy. KME silver dawniej a dzisiaj to nie ten sam reduktor... Mam takie coś w C240 i jest wystarczająco wydajne.
Co do wtryskiwaczy OMVL też wydają na 170KM. Gdybym miał więcej kasy to chętnie założyłbym HANA, bo ponoć są szybsze i cichsze, ale drożej o stówkę na każdy gar to nie mało...
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 23 Listopad 2011, 19:00   

raczeqq napisał/a:
nie wiem czy zauważyłeś to co napisałem
zauwazylem tylko Ty nie zrozumiales

kupujac nowyprodukt ktory trzeba przerabiac zeby pracowal prawidlowo to dla mnie jest szmelc poza tym widze ze jestes zapatrzony w ten redyktor jak w jakas panienke wiec nikt Ci tego nie przemowi pojezdzisz i zobaczysz bo puki nowy to nowy pozniej przerosty przy cut offie niestabilne cisnienie i jeszcze bedziesz sie z tym KME przepraszal

nie znam wytlumaczenia dlaczego przytaczasz wtryski hana 2100 do tego silnika
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
raczeqq 


Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 45
Skąd: Płock
Wysłany: 24 Listopad 2011, 00:14   

A Mnie w szkole uczyli że "puki" piszę się przez "ó" , co do AC-R01 to wreszcie wypuszczono w rynek reduktor który jest bardzo dobry i uwierz że Nikodem puścił już nie jedno auto w takim zestawie,mało tego ten reduktor ogarniał 192 konne M50B25 w e34, ale i tak nie wiesz kto to jest i z gazem fizycznie miałeś tyle do czynienia co święty mikołaj z hawajami... Nie mówię też że silver to gówno szajs i tandeta ale poleciłem AC-R01 bo go znam... Nvm dlaczego Hana ??? wydaje się najlepszym rozwiązaniem na tą chwilę no chyba że kolega ma budżet na białe MED'y... to wtedy bym się nie zastanawiał

Nowotczyński
Instalator
Cytat:
Jeśli AC dopracuje ten reduktor,to do aut doładowanych w takiej cenie nie widzę nic lepszego.


dla uściślenia te "dopracowane" są już w sprzedazy. Pozdrawiam
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 24 Listopad 2011, 18:51   

pisze o scorpionie a Ty jakies wywody o acr01

reduktor do turbo musi miec wyzsza moc niz do wolnossacegoi musipracowac na wyzszym cisnieniu po drugie nie wiesz co to za silnik 2l kompressor i nie bedziesz mnie uczyl w tej kwesti bo brak turbo dziury powoduje taki spadek cisnienia w reduktorze ze musisz miec duzy zapas mocy a ty proponujesz to do mocy 192 konie a reduktor ogarnia okolo 150 i sam napisales ze to prawdziwe dane

raczeqq napisał/a:
ale i tak nie wiesz kto to jest i z gazem fizycznie miałeś tyle do czynienia co święty mikołaj z hawajami


nie musze wiedziec kim jest ktos zeby sie znac na czyms a ty znajac go dalej nie wiele masz o tym pojecia
a o dalszej czesci tego cytatu nieskomentuje z szacunku do Ciebie i reszty odwiedzajacej forum bo nie oceniam ludzi nie znajac ich ale ortografi mogl bys mnie nauczyc ale raczej niewiele o lpg

[ Dodano: 24 Listopad 2011, 19:08 ]
raczeqq napisał/a:
wydaje się najlepszym rozwiązaniem na tą chwilę

moim zdaniem kupno hana 2100 do takiego silnika to zwykla przesada nawet sam przytoczyles dane ktore nijak sie maja do tego silnika
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 9