Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie wtryskiwacze do 200 kompresora?
Autor Wiadomość
raczeqq 


Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 45
Skąd: Płock
Wysłany: 25 Listopad 2011, 11:02   

Jak byś pomyślał to chodzi o dwa takie reduktory, a nijak to się ma kalibracja i wymiana Valteków co 10kkm nie wspominając o PRECYZJI proszę Cię skończ już bo próbowałeś zabłysnąć a gadasz tylko masłem maślanym a poza tym nie uzasadniasz tego niczym konkretnym i sam jeździsz na keihinach - czemu ? przecież to "zwykła przesada"
Cytat:
reduktor do turbo musi miec wyzsza moc niz do wolnossacego i musipracowac na wyzszym cisnieniu
Na jakim K***a wyższym ???? ustawiasz 1-1.2 i to już brocha reduktora trzymać je jak słup skoro ustawiasz sobie nie wiadomo ile więcej to widać jak twój reduktor i wtryski wyrabiają.

Wspomagam się cytatami żeby nie być gołosłownym, masz najedz się:
Cytat:
Z własnego doświadczenia polecę 2xAC-R01, dobra termika, małe spadki ciśnienia, nieduże przerosty po cut-offie. W 235 konnym Saabie 2,3 Turbo.


Cytat:
A do audi 1.8T 180km co polecacie? Do wersji aeb/150km/ wiem że AC-R01. Czy przy 180km da radę ten AC-R01?
Dzięki


Cytat:
Da radę nawet w BEX 190KM i w Volvo T4 200KM na Turbie. Kwestia dojścia z fazą ciekłą o jak największym przelocie i braku zwężek w wielozaworze.


I to są teksty prawdziwych instalatorów a nie janków z zakładu (1600 za sekwencje!)

Na Koniec dodam że ja już swoje powiedziałem i nie zamierzam się z Tobą sprzeczać bo kazdy ma swoje zdanie i to rozumiem ale nie mów że źle coś doradzam...bo mnie obrażasz w ten sposób.
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 25 Listopad 2011, 18:48   

jezdzilem i testowalem duzo wtryskow nie tylko keihiny
raczeqq napisał/a:
Na jakim K***a wyższym ???? ustawiasz 1-1.2 i to już brocha reduktora trzymać je jak słup skoro ustawiasz sobie nie wiadomo ile więcej to widać jak twój reduktor i wtryski wyrabiają.

juz Ci tlumacze instalacja pracuje na zasadzie roznego cisnienia w kolektorze dolotowym i instalacji gazowej co za tym idzie wtryskiwacz jest tylko zaworkiem pomiedzy tymi roznicami no wiec jesli przy max obciazeniu w silniku wolnossacym cisnienie w kolektorze wynosi 0bar to np w silniku z turbo moze wynosic 1 bar wiec przy ustawieniu cisnienia w instalacji tak jak piszesz 1-1,2 bar skutkuje wyrownaniem sie cisnienia w instalacji i w kolektorze wiec do kolektora nie przedostaje sie gaz i masz kiche mam nadzieje ze troszke rozjasnilem
wiec kolego nie wszystko wyczytasz na forach ac czy gazeo jesli sam w to nie wejdziesz i nie bedziesz sie tym bawil to sie takich zeczy nie dowiesz bo zaden instalator nie napisze tam wszystkiego bo by tylko zmniejszyl swoj dochod

poza tym po co wstawiac dwa reduktory skoro mozna wstawic jeden dobry ktory bez problemu obrobi ta moc to nie jest az tak wymagajacy silnik poza tym pod maska nie ma zbyt wiele miejsca

poza tym napisalem o hana 2100 ktore montuje sie do aut zazwyczaj po mocnym tuningu co wskazuje podana przez Ciebie tabela hana 2000 jak najbardziej sie zgodze i i nie polecam nikomu valtekow

a jesli poczules sie obrazony to przepraszam
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
gall21

Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: kielce
Wysłany: 11 Grudzień 2011, 22:52   

witam kolegow. do tej pory dawalem sobie rade z moja celina (c200 100kw stag4) ale teraz to juz nie wiem o co chodzi. wlasnie wymienilem valdemary na magic jety i nie moge dobrac dysz wg info zamieszczonego razem z wtryskami do 130 koni dysza 2,4mm, rozwiercilem na 2,3mm po kalibracji i zejsciu do cisnienia 0,85 bara wyskakiwal caly czad komunikat o za duzych dyszach, nie majac nowych zalutowalem te i przewiercilem na 2,0, ustawilem 1 bar ku moiemu zdziwieniu komunikat dysze za duze , zjechalem z cisnieniem do 0.85 (to ju min) i kalibracja przeszla ok, a teraz na drodze 5500 obr robi sie ubogo i brak mocy, macie jakis pomysl na to :?:
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 18:49   

a w ustawieniach sterownika przestawiles waldemary na magic jety? komunikat o za duzych dyszach jest tylko komunikatem i jesli instalacja daje sie poprawnie wyregulowac i pracuje poprawnie to nie nalezy sie nim przejmowac
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
muczacz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 79
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 18:57   

witam
nie zwracaj uwagi na komunikat dysze za duże ja mam te same wtryski dysze 2mm ciśnienie 1,3at i jest ok, też mi wyskakiwał błąd za dużych dysz ale go olałem i jest ok , zgrałem mapki i spala mi 10l trasa i 12-12,5 miasto
a jak ci wychodzi mapka bo u mnie trochę wysoko ale wtrysków nie zapętla
pozdrawiam
muczacz
_________________
W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus
 
 
gall21

Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: kielce
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 23:43   

witam. dzieki za podpowiedzi, oczywiscie ze wtryskiwacze w sterowniku zmienione na magic, za ustawianie mapki sie jeszcze nie bralem (brak czasu), jak narazie tylko wymienione i skalibrowane. czasy wtryskow gazowych sa wyzsze o ok 0,3-0,4 ms od pb przy cisnieniu 0,85 i dyszach 2mm po podniesieniu cisnienia zostana wyrownane i moje pytanie czy to jest prawidlwo jak te czasy sa rowne. pozdrawiam
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 3 Styczeń 2012, 21:06   

kolego gall21, czas wtrysku benzyny i gazu nie musi sie pokrywac a nawet nie powinien w wiekszosci przypadkow przy dobrym ustawieniu instalacji zazwyczaj czas wtrysku gazu jest dluzszy ale do sedna sprawy nie chodzi tu o to lecz o czas wtrysku benzyny podczas pracy na benzynie i czas wtrysku benzyny w czasie pracy na gazie te wartosci powinny sie ze soba pokrywac czyli masz obr silnika np 1000 pracuje na benzynie czaswtr ok3,5ms i jesli po przelaczeniu na gaz czas wtrysku benzyny sie zmieni to jest zle wyregulowane np na 3.2 to jest za bogato czyli mnoznik w dol jesli np 3,8ms to za ubogo mnoznik nalezy podniesc jesli czas po przelaczeniu zasilania na gaz sie nie zmienia to znaczy ze mieszanka gazowa ma ta sama wartosc co benzynowa i komp silnika nie musi wprowadzac korekt dawki wtrysku
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 6 Styczeń 2012, 00:31   

13696, Co do ostatniego postu to zgodzę się, ale resztę to sam wymyśliłeś czy z kolegą? A już post z 25listopada to majstersztyk ;) Większych głupot nie słyszałem. Najpierw wróć do podstawówki na lekcje Fizyki (w silniku wolnossącym ciśnienie w kolektorze wynosi 0bar;)), a później się zajmij LPG. Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Styczeń 2012, 17:15   

maciekolo, w kolektorze to w wolnossaku jest podciśnienie kolego :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 6 Styczeń 2012, 18:34   

Camel-, ;) Ile to "podciśnienie" w kolektorze wynosi?0bar, że go bronisz? Poza tym względem atmosfery to jest podciśnienie, ale tylko względem atmosfery, bo tak to jest nadal ciśnienie. W książkach od Fizyki jest napisane co to jest ciśnienie względne i bezwzględne.
A co do kolegi Mateusza, to na pewno w samym internecie się nie nauczysz, trzeba w to wejsc jak Ty to napisałeś, tylko jakoś słabo w to wszedłeś skoro nawet nie widziałeś schematu instalacji sekwencyjnej, albo nie rozumiesz schematów.
Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 17:25   

maciekolo, <facepalm>
Piszesz 0 bar. Piszesz o ciśnieniu względnym to logiczne. Ale 0 bar to nawet nie osiąga przy pełnym obciążeniu. W KOLEKTORZE zawsze jest podciśnienie w wolnossącym. W przeciwnym wypadku nie byłoby możliwości zaciągnięcia mieszanki do cylindra.
0 bar ciśnienia względnego to jest ciśnienie atmosferyczne ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 18:12   

Camel-, To czemu się mnie czepiasz, przecież to kolega 13696 wymyślił, nie ja. "
13696 napisał/a:
jesli przy max obciazeniu w silniku wolnossacym cisnienie w kolektorze wynosi 0bar
Ty i ja wiemy o co chodzi, w przeciwieństwie do Mateusza, który stworzył taką teorię, jak i inne teorie nt. LPG. Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 19:52   

maciekolo, a widzisz, cytowałeś, a poomacku przeczytałem i myslałem, że to stwierdzasz, nie cytujesz.
<piwko> :D
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 15:42   

maciekolo, no wiec tak jak widzisz czym nowszy post to wiecej doswiadczenia i wiedzy sam widziales jak napisalem post dla rozjasnienia pojecia i roznicy pomiedzy silnikami wiadomo ze nie byl to doktorat z fizyki moglem napisac ze jest to cisnienie okolo 95KPa ale to podalem jako rozjasnienie pojecia w jak najprostszej postaci
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 15:49   

13696 napisał/a:
to podalem jako rozjasnienie pojecia w jak najprostszej postaci

Tego bym się tak bardzo nie czepiał, sęk w tym, że rozjaśniłeś pojęcie ŹLE, o to mi tak naprawdę chodziło. Odwoływałeś się do
raczeqq napisał/a:
ustawiasz 1-1.2 i to już brocha reduktora trzymać je jak słup skoro ustawiasz sobie nie wiadomo ile więcej to widać jak twój reduktor i wtryski wyrabiają.
, i tu kolega raczeqq mia rację, a Ty go poprawiasz i to źle. Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 9