Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Woda w samochodzie ?
Autor Wiadomość
rafirt 


Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: Reutlingen/D
  Wysłany: 10 Marzec 2007, 14:59   Woda w samochodzie ?

Witam !
Od paru tygodni przy ruszniu i hamowaniu slychać w samochodzie tak jakby gdzieś pod spodem przelewała się woda. Myślałem że to może paliwo w baku, ale po zatankowaniu do pełna nic się nie zmieniło. Nie wiem co to może być i gdzie ? Dodam że w bagażniku nie mam wody, a w samochodzie żadnych butelek z wodą. :D
_________________
C 220 DIESEL 1994r Manual WDB2021211F113382
 
 
maromer 
C200 Sport 95r

Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 444
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 10 Marzec 2007, 15:06   

witam
juz było cos kiedys o tej wodzie pisane. Woda może byc w progach, juz było parę takich przypadków o których ja wiem tak, że sprawdz czy to własnie to
Pozdro
_________________
C200 Sport 95r LPG
 
 
 
rafirt 


Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: Reutlingen/D
Wysłany: 10 Marzec 2007, 15:14   

Dzięki za podpowiedź.
Ale jak to sprawdzić i ewentualnie jak tą wodę wypuścić ?
_________________
C 220 DIESEL 1994r Manual WDB2021211F113382
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 880
Skąd: wrocław
Wysłany: 10 Marzec 2007, 15:53   

Popatrz od spodu czy w progach nie ma otworow. Moze sa niedrozne? U mnie sa i jest to odplyw od wody ktora przecieka przez szyberdach.
_________________
Mój MB
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
 
staszko 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 65
Skąd: katowice
Wysłany: 10 Marzec 2007, 18:02   

W ubiegłym miesiącu miałem to samo.Trzeba zdjąć gumową zaślepkę pod spodem progu całkiem z tyłu.W niej są otworki i pewnie Ci się zatkały (jak mi).
_________________
C250TD 96"
 
 
rafirt 


Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: Reutlingen/D
Wysłany: 12 Marzec 2007, 23:28   

Dzisiaj wszystko sprawdziłem. Powodem był zatkany kanalik odpływowy w prawym progu. Po przetkaniu go z progu wyleciało chyba z pół litra wody.
Dzięki za pomoc.
Pozdrowienia.
_________________
C 220 DIESEL 1994r Manual WDB2021211F113382
 
 
zmichal 
Moderator


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 736
Skąd: lubelskie
Wysłany: 13 Marzec 2007, 14:16   

czy tak trudno korzystać z wyszukiwarki na tym forum? :!:
http://www.w202.pl/viewto...&highlight=woda
_________________
E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13