Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
gaszenie silnika
Autor Wiadomość
MonsterJob 

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Listopad 2006, 19:01   gaszenie silnika

Moi drodzy, czy diesel (C200 D) ma prawo zgasnąć po kilku sekundach od przekręcenia silnkluczyka?
_________________
C200 D Esprit 1995
 
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 13 Listopad 2006, 19:16   

Jak się popsuje to ma prawo.
Jak się całkiem popsuje, to przestanie gasnąć.
 
 
MonsterJob 

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Listopad 2006, 19:36   

Gerri napisał/a:
Jak się popsuje to ma prawo.
Jak się całkiem popsuje, to przestanie gasnąć.


jak się co popsuje?

[ Dodano: 13 Listopad 2006, 19:39 ]
Gerri, enigmatycznie i groźnie. co się ma calkiem popsuć? silnik?

[ Dodano: 13 Listopad 2006, 19:44 ]
MonsterJob,
hmmm
_________________
C200 D Esprit 1995
 
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 13 Listopad 2006, 20:08   

Pytałeś tylko czy ma prawo - to dpowiedziałem, że ma.

Albo pada podciśnieniowy siłownik na pompie (tzw. "zdychawka"), albo masz zapchany trójnik na przewodzie pomiędzy pompą podcisnienia i serwem.
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Listopad 2006, 20:12   

Gerri to kumaty kolo ale lubi podkręcać kolesiom śrubę bez obrazy
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 13 Listopad 2006, 21:29   

MonsterJob, Nie lej rzepaku i bedzie gasł dobrze :) (Wiem cos o tym)
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
MonsterJob 

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Listopad 2006, 22:42   

Gerri, faktycznie pokręcasz, ale to i mam za swoje, jak kupułem auto prawie w ciem,no, a i sam się na tym nie znając wcale.
Dziękuję bardzo, ale pociągnę wątek jeszcze, jeśli mógłbyś coś jeszcze napisać.
Kiedy auto kupiłem, to oddałem go do warsztatu, tam mu zrobili ileś tam rzeczy uzgodnionych i sami z wlasnej inicjatywy, jakkdyby w promocji powiedzieli, że coś mu naprawili z podciśnieniem. Nie potrafię powiedzieć co dokladnie, w każdym razie twierdzili, że póki tego nie naprawili, to silnik miał kiepskie wolne obroty i regulkacja światel nie działala. Czy wobec tego sprawa siłownika lub trójnika byłaby aktualna?
To spóźnienie to myślę, że jakieś 2-3 s. jeszcze raz dzięki.

[ Dodano: 13 Listopad 2006, 22:43 ]
grzesiekx, nie lałem jeszcze rzepaku, mam go od 700 km i na razie wyjeździłem tylko jeden bak z kawałkiem z prawdziwej stacji.
_________________
C200 D Esprit 1995
 
 
 
pawciomerc 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 133
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 14 Listopad 2006, 09:39   

więc posłuchaj miałem to samo w 190 2.0 D a jak wiesz doskonale tam był taki sam silnik jak i w twoim przy tych objawach na razie sie nie przejmuj tylko jezdzij z czasem moze byc tak ze wogule nie zgasnie i bedziesz musiał zadusić go z biegu a powodem moze byc vaku pompa koszt urzywanej ok 200 zł lub nieszceelne przewody od niej ale na razie nie daj sie naciagac na koszty i nie wymieniaj nic bo to nie przeszkadza a wcale nie musi sie pogłebiac tzn ze bedziesz czekał 10 s mozna z tym smiało jezdzic do momentu az bedziesz musiał dusic go z biegu np ruszac z 5 bo wtedy wał juz dostaje w d... moze to bedziesz musiał wymienic po ok 30 tys a moze wcale bo sprzedasz auto do tego czasu albo sie nie bedzie pogarszac
powodzenia
_________________
C 2.2 na ropke ;)
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
 
 
 
MonsterJob 

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Listopad 2006, 17:51   

pawciomercu, dzięki za rady, skoro mówisz jeździć to będę jeździł jak jest, a nieszczelne przewody to pewnie nie jest koszt jakiś zasadniczy
M
_________________
C200 D Esprit 1995
 
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 15 Listopad 2006, 10:08   

C200D na filtrze paliwa ma czarny zawór z napisem STOP. Jak nie możesz zgasić to zamykasz zawór i po chwili sam pada.

Mam inne pytanie ale zbliżone. Raz na jakiś czas (miesiąc albo i dłużej) po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruchu brak jest jakiejkolwiek reakcji-cisza. Dopiero po ponownym przekręceniu rozrusznik posłusznie obraca. Co to może być??
Pozdrawiam
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
pawciomerc 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 133
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 15 Listopad 2006, 12:08   

bardzo proste
w C jest dogrzewanie świec i komp. nie puści jak sie odpowiednio nie podgrzały a kontrolka jest ustawiona czasowo i nawet w srogie mrozy gasnie tak samo szybko jak w lecie spróguj przytrzymac kluczyk a wpzycji start a po ok 5s na pewno odpali nie musisz z powrotem grzac swiec od nowa albo spróbuj po zgaszeniu lampki od grzania poczekac jeszce chilke i bedzie zapalał bez problemu jest to bardzo dobre rozwiazanie nie stosowane we wcześniejszych modelach mb bo zawsze swiece śa nagrzane w stopniu dobrym a nie bedą nigdy niedogrzane

[ Dodano: 15 Listopad 2006, 12:15 ]
Kolego Monster jeszcze jedna rada nigdy nie zostawiaj auta w warsztacie zawsze bądź przy tym jak mechanik co kolwiek robi bo potem niepodokrecane osłony urwany jakis zaczep albo co gorsza powie ze wymienił filtr a on tylko go przetarł z brudu a ty płacisz za nic wiem z doswiadczenia noi mechanicy lubią czasem przetestować auto po naprawie a jak nie ma własciciela to poprostu siwy dym (a co tam nie moje to poszaleje ***** i kniec) taka nie stety jest filozofia mechaników
_________________
C 2.2 na ropke ;)
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
Ostatnio zmieniony przez Lukas 15 Listopad 2006, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 15 Listopad 2006, 20:47   

pawciomerc napisał/a:
a kontrolka jest ustawiona czasowo i nawet w srogie mrozy gasnie tak samo szybko jak w lecie


Z tego co zaobserwowałem w moim c200D nie mogę sie z Toba zgodzić. Rano muszę chwilę poczekać natomiast w ciągu dnia to nawet 1-2 sek i kontrolka podgrzewania gaśnie. Natomiast w mrozy to trwa bardzo długo.
Ale z tym poszczaniem rozruchu przez kompa to muszę sprawdzić.
Dzieki i pozdrawiam
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
intel386 
intel386

Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 52
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Luty 2007, 23:10   

Jesli diesel gaśnie z opóźnieniem lub nie gaśnie winny potrafi być elektrozawór na pompie wtryskowej. W ISUZU padła mi mała gumka za 40 zł którą sam wymieniłem - silnik po tym gasł bez problemu po wyjeciu kluczyka, wcześniej gasiłem go na biegu hamulcem.
_________________
Śpiesz się powoli! W202 C200D OM601 1994 75KM nautic blue niebieskie wnętrze, skórzane boczki i kierownica... Samodzielnie dołożone: spojler, podłokietnik, ciemne lampy po lifcie, szyba tylna z anteną. 10 głośników. Średnie spalanie to max 6,5l 100km.
 
 
janko231 

Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 17
Skąd: okolice Radomia
Wysłany: 8 Marzec 2007, 20:37   

Gerri napisał/a:
Pytałeś tylko czy ma prawo - to dpowiedziałem, że ma.

Albo pada podciśnieniowy siłownik na pompie (tzw. "zdychawka"), albo masz zapchany trójnik na przewodzie pomiędzy pompą podcisnienia i serwem.

Witam
Czy takie same przyczyny moga być w sytuacji gdy silnik najpierw ładnie wchodzi na obroty a następnie 2800 to jego maksymalne osiągi? Zazanaczam, że przy jeżdzie silnik zachowuje sie podobnie. Następnie przy "gaszeniu" unieruchomienie następuke po około 3-4 sek. ? proszę o diagnozę. pozdrawiam
_________________
MB C200 CDI 99'
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 8 Marzec 2007, 21:46   

pawciomerc napisał/a:
komp. nie puści jak sie odpowiednio nie podgrzały a kontrolka jest ustawiona czasowo


B Z D U R A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 8 Marzec 2007, 21:50 ]
intel386 napisał/a:
Jesli diesel gaśnie z opóźnieniem lub nie gaśnie winny potrafi być elektrozawór na pompie wtryskowej. W ISUZU padła mi mała gumka za 40 zł którą sam wymieniłem - silnik po tym gasł bez problemu po wyjeciu kluczyka, wcześniej gasiłem go na biegu hamulcem.


Trzebaby znać dokładnie rodzaj pompy wtryskowej: sądząc po roczniku jest gaszona podciśnieniem. Żeby nastąpiło opóźnienie wystarczy rozszczelnienie układu - trzeba po prostu po kolei sprawdzać... (oczywiście może być również walnięta membrana siłownika gaszenia)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,072 sekundy. Zapytań do SQL: 8