Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 20:20
Nawiew nie działa
Autor Wiadomość
Krzychu 


Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1623
Skąd: Lubartów
Wysłany: 7 Październik 2012, 21:09   

Kunta, albo spróbuj załatwić 2 pokrętła na próbę...
_________________
Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
 
 
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 14:25   

jaraz16 napisał/a:
Dokladnie tak jak napisales. Dwa bolce nie trafily w te sterowniki. Mozna to sprawdzic wyciagajac jedynie radio i wyczuc czy bolce sa w srodku...
Koledzy, a żeby "te bolce" włożyć :) w odpowiednie miejsce, to trzeba wyciągać panel, czy da rade po omacku? Mam chyba ten sam problem...
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
Cichyy 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 353
Skąd: z Krakowa
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:24   

Ja już od tygodnia próbuję te bolce zamontować jak należy. Póki co nawet wyjęcie radia nie pomogło...
_________________

1.8 Esprit 1997 / WDB2020181A608100
ex 220 D Esprit 1995 / WDB2021211A230691
 
 
Lech1939 
lech1939

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 19
Skąd: Będzin
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:42   

dosterowania po omacku nie można włożyć bolców i należy wymontować radio,odkręcić panel ,z prawego pokrętła odkręcić mocowanie/nakrętke/bolce włożyć profilowanych łączek gumowych,założyć panel idokręcićnakrętkęi po robocie
 
 
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:51   

Dzięki za info Lech1939
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
C180Manager

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 39
Skąd: WrocLOVE
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 17:01   

jak wymontować i gdzie znajduje się ten wentylator od nawiewu? Czy spsikanie otworów nawiewu WD40 coś da? Mam ten sam problem co założyciel tematu.

Nie znam się na samochodzie a do mechanika dopiero po nowym roku bym podjechał a zimno w samochodzie...
 
 
TM 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 389
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 11:37   

[ Dodano: 13 Grudzień 2012, 11:39 ]
C180Manager napisał/a:
jak wymontować i gdzie znajduje się ten wentylator od nawiewu? Czy spsikanie otworów nawiewu WD40 coś da? Mam ten sam problem co założyciel tematu.

Nie znam się na samochodzie a do mechanika dopiero po nowym roku bym podjechał a zimno w samochodzie...
Czytał kolega cały post?Wszystko jest opisane na pierwszej stronie. Potrzebne będą 4 thorxy lub imbusy żeby wykręcic silnik dmuchawy.15 min.roboty.
_________________
MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
 
 
 
C180Manager

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 39
Skąd: WrocLOVE
Wysłany: 14 Grudzień 2012, 20:30   

/problem rozwiązany. przeczyściłem styki i hula
 
 
zygmunt1064

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: TG
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 11:10   

Witam

w Mojej C klasie 95 elegance mam taki problem, że od pewnego czasu na 5 prędkości wentylatora działały 3. W sensie po ustawieniu na 5 dmuchało jak na 3. Jednak po miesiącu wentylator całkowicie przestał reagować . Nie reaguje na pokrętło. Po naciśnięciu na REST słychać tylko jak minimalnie chodzi. Czy problemem może być tkw. Jeż (opornica) ?

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam
 
 
chubbchubbs

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 107
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 23:06   

zygmunt1064 napisał/a:
Witam

w Mojej C klasie 95 elegance mam taki problem, że od pewnego czasu na 5 prędkości wentylatora działały 3. W sensie po ustawieniu na 5 dmuchało jak na 3. Jednak po miesiącu wentylator całkowicie przestał reagować . Nie reaguje na pokrętło. Po naciśnięciu na REST słychać tylko jak minimalnie chodzi. Czy problemem może być tkw. Jeż (opornica) ?

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam


nie koniecznie ja u siebie miałem taki problem że nagle przestał działać co się okazało syf , brud i się "zapiekł" wyjąłem przeczyściłem Kontaktem do oczyszczania styków , nasmarowałem i zapierniczał jak głupi nie dość że lepiej jak kupiłem MB to ciszej
_________________
W210 E200 ELEGANCE 1998r Włochy

w210 E430 4matic Elegance 2001r kombi eX sell Kaczmarus
w202 c280 Elegance + LPG 1995r. sedan eX
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 23:09   

zygmunt1064 napisał/a:
Po naciśnięciu na REST słychać tylko jak minimalnie chodzi.
To akurat jest prawidłowe działanie ;)
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
zygmunt1064

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: TG
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 21:30   

Wszystkie styki przeczyściłem i nadal bez zmian. Z tym, że wentylator wolno chodzi po naciśnięciu REST miałem namyśli, że naprawdę wolno się kręci. Inaczej niż zwykle na REST
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 19:57   

Dołączam się do tematu. Niedawno po wyjściu z pracy w celu odparowania szyb ustawiłem nadmuch na bieg V. Po ok 20sek dmuchawa kaput. Myślałem że to bezpiecznik ale jednak bezpieczniki ok. Wyciągnąłem wtyczkę i sprawdziłem piny i jest minus , plus stały i plus z pokrętła. Napięcie się zmienia przy kręceniu pokrętłem czyli ok. Ku mojemu zdziwieniu po włożeniu wtyczki silnik działał. Na drugi dzień znowu nic. Stukałem waliłem i nic. Dziś wykręciłem silnik i po wyjęciu oraz podłączeniu go z powrotem silnik mi w rękach kręcił.
Czy to szczotki czy jeż???
Zawiozłem silnik do elektryka i straszy jeżem. Komutator? nie był znacznie zużyty. Jutro będzie diagnoza. Jakby ktoś miał podobnie to słucham. A diagnozą podzielę się i dam znać czy będzie śmigać
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
SilmanLajdak 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 205
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 20:46   

tomi382 miałem podobną sytuację skończyło się na wymianie jeża.
_________________
Mercedes-Benz w202 c180 rok 1996
VIN:WDB2020181A466239
aktualnie vw Passat b5 fl 1.9TDI 131KM rok 2002 więcej w temacie "nasze inne"
sprzedane w202 c180 rok 1996 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16209
sprzedane Rover 75 2.0CDTi rok 2002
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 16 Wrzesień 2013, 15:41   

Wyrok wydany - niedobry jeż :evil:
Zamówiłem u Forumowicza silnik. Jest jakaś różnica między przed a po FL ?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,087 sekundy. Zapytań do SQL: 6