Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 20:20 |
Nawiew nie działa |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 7 Październik 2012, 21:09
|
|
|
Kunta, albo spróbuj załatwić 2 pokrętła na próbę... |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 14:25
|
|
|
jaraz16 napisał/a: | Dokladnie tak jak napisales. Dwa bolce nie trafily w te sterowniki. Mozna to sprawdzic wyciagajac jedynie radio i wyczuc czy bolce sa w srodku... | Koledzy, a żeby "te bolce" włożyć w odpowiednie miejsce, to trzeba wyciągać panel, czy da rade po omacku? Mam chyba ten sam problem... |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
Cichyy
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 353 Skąd: z Krakowa
|
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:24
|
|
|
Ja już od tygodnia próbuję te bolce zamontować jak należy. Póki co nawet wyjęcie radia nie pomogło... |
_________________
1.8 Esprit 1997 / WDB2020181A608100
ex 220 D Esprit 1995 / WDB2021211A230691 |
|
|
|
|
Lech1939
lech1939
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:42
|
|
|
dosterowania po omacku nie można włożyć bolców i należy wymontować radio,odkręcić panel ,z prawego pokrętła odkręcić mocowanie/nakrętke/bolce włożyć profilowanych łączek gumowych,założyć panel idokręcićnakrętkęi po robocie |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:51
|
|
|
Dzięki za info Lech1939 |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
C180Manager
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 39 Skąd: WrocLOVE
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 17:01
|
|
|
jak wymontować i gdzie znajduje się ten wentylator od nawiewu? Czy spsikanie otworów nawiewu WD40 coś da? Mam ten sam problem co założyciel tematu.
Nie znam się na samochodzie a do mechanika dopiero po nowym roku bym podjechał a zimno w samochodzie... |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 11:37
|
|
|
[ Dodano: 13 Grudzień 2012, 11:39 ]
C180Manager napisał/a: | jak wymontować i gdzie znajduje się ten wentylator od nawiewu? Czy spsikanie otworów nawiewu WD40 coś da? Mam ten sam problem co założyciel tematu.
Nie znam się na samochodzie a do mechanika dopiero po nowym roku bym podjechał a zimno w samochodzie... | Czytał kolega cały post?Wszystko jest opisane na pierwszej stronie. Potrzebne będą 4 thorxy lub imbusy żeby wykręcic silnik dmuchawy.15 min.roboty. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
C180Manager
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 39 Skąd: WrocLOVE
|
Wysłany: 14 Grudzień 2012, 20:30
|
|
|
/problem rozwiązany. przeczyściłem styki i hula |
|
|
|
|
zygmunt1064
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 4 Skąd: TG
|
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 11:10
|
|
|
Witam
w Mojej C klasie 95 elegance mam taki problem, że od pewnego czasu na 5 prędkości wentylatora działały 3. W sensie po ustawieniu na 5 dmuchało jak na 3. Jednak po miesiącu wentylator całkowicie przestał reagować . Nie reaguje na pokrętło. Po naciśnięciu na REST słychać tylko jak minimalnie chodzi. Czy problemem może być tkw. Jeż (opornica) ?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
chubbchubbs
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2011 Posty: 107 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 23:06
|
|
|
zygmunt1064 napisał/a: | Witam
w Mojej C klasie 95 elegance mam taki problem, że od pewnego czasu na 5 prędkości wentylatora działały 3. W sensie po ustawieniu na 5 dmuchało jak na 3. Jednak po miesiącu wentylator całkowicie przestał reagować . Nie reaguje na pokrętło. Po naciśnięciu na REST słychać tylko jak minimalnie chodzi. Czy problemem może być tkw. Jeż (opornica) ?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam |
nie koniecznie ja u siebie miałem taki problem że nagle przestał działać co się okazało syf , brud i się "zapiekł" wyjąłem przeczyściłem Kontaktem do oczyszczania styków , nasmarowałem i zapierniczał jak głupi nie dość że lepiej jak kupiłem MB to ciszej |
_________________ W210 E200 ELEGANCE 1998r Włochy
w210 E430 4matic Elegance 2001r kombi eX sell Kaczmarus
w202 c280 Elegance + LPG 1995r. sedan eX |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
zygmunt1064
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 4 Skąd: TG
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 21:30
|
|
|
Wszystkie styki przeczyściłem i nadal bez zmian. Z tym, że wentylator wolno chodzi po naciśnięciu REST miałem namyśli, że naprawdę wolno się kręci. Inaczej niż zwykle na REST |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 19:57
|
|
|
Dołączam się do tematu. Niedawno po wyjściu z pracy w celu odparowania szyb ustawiłem nadmuch na bieg V. Po ok 20sek dmuchawa kaput. Myślałem że to bezpiecznik ale jednak bezpieczniki ok. Wyciągnąłem wtyczkę i sprawdziłem piny i jest minus , plus stały i plus z pokrętła. Napięcie się zmienia przy kręceniu pokrętłem czyli ok. Ku mojemu zdziwieniu po włożeniu wtyczki silnik działał. Na drugi dzień znowu nic. Stukałem waliłem i nic. Dziś wykręciłem silnik i po wyjęciu oraz podłączeniu go z powrotem silnik mi w rękach kręcił.
Czy to szczotki czy jeż???
Zawiozłem silnik do elektryka i straszy jeżem. Komutator? nie był znacznie zużyty. Jutro będzie diagnoza. Jakby ktoś miał podobnie to słucham. A diagnozą podzielę się i dam znać czy będzie śmigać |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
SilmanLajdak
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 205 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 20:46
|
|
|
tomi382 miałem podobną sytuację skończyło się na wymianie jeża. |
_________________ Mercedes-Benz w202 c180 rok 1996
VIN:WDB2020181A466239
aktualnie vw Passat b5 fl 1.9TDI 131KM rok 2002 więcej w temacie "nasze inne"
sprzedane w202 c180 rok 1996 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16209
sprzedane Rover 75 2.0CDTi rok 2002 |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2013, 15:41
|
|
|
Wyrok wydany - niedobry jeż
Zamówiłem u Forumowicza silnik. Jest jakaś różnica między przed a po FL ? |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
|