Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzenie ogłoszenia C 200 Elegance
Autor Wiadomość
Panczalok

Dołączył: 26 Gru 2010
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Grudzień 2010, 22:54   Sprawdzenie ogłoszenia C 200 Elegance

Witam wszystkich. Szukam dla siebie mercedesa na swoje pierwsze autko i wyszukałem takie coś: mercedes c200 . Jest to jedno z niewielu aut w tym przedziale cenowym, które wygląda w miarę przyzwoicie. Wiem, że cena jest bardzo niska, a nawet za niska, ale poszukuje auta na około 6 miesięcy, tak więc nie musi być ono w jakimś fenomenalnym stanie. Ważne jest, aby się przez ten czas nie rozpadło i nie wymagało gruntownych napraw. Może widzicie coś niepokojącego już na zdjęciach? Na dodatek do Piły mam dosyć daleko, więc może jest ktoś z tych okolic, kto mógłby rzucić okiem na ten samochód, bądź zna ogłoszenie/sprzedawce? Wiem, że 8 tysięcy nie jest zbyt wielką sumką, ale aktualnie nie mam więcej pieniędzy, a nie ukrywam, że mercedesy zawsze mi się podobały, dlatego zależy mi właśnie na aucie tej marki.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!

Edit: Przepraszam za początkowe niezastosowanie się, po prostu miałem mało czasu więc tylko wleciałem i palnąłem posta. Mam nadzieję, że teraz wszystko już w porządku :)
Ostatnio zmieniony przez Panczalok 26 Grudzień 2010, 23:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
grabor8

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 120
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 26 Grudzień 2010, 23:01   

1. Przeczytaj regulamin
2. po wykonaniu powyższej czynności zrób co należy :P
2. Popraw link :)
_________________
"To, co warto zrobić, zasługuje też na to, aby zrobić to dobrze"
 
 
Panczalok

Dołączył: 26 Gru 2010
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 22:46   

jeżeli to pomoże, mam tutaj nr vin:
WDB2021201F028674
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 22:53   

Ten "sznurek" przez środek silnika mnie rozwałkował. Co to jest? :mrgreen:
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:02   

Gomezio napisał/a:
Ten "sznurek" przez środek silnika mnie rozwałkował. Co to jest? :mrgreen:


Jak to co? Trzyma wszystko w kupie...
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:16   

topol napisał/a:
Trzyma wszystko w kupie...


taki książkowy przykład ??
http://www.youtube.com/watch?v=DGtEiAxY8a8
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:21   

Sznurek? Jaki sznurek? :shock: To nie cięgno od zaworu EGR?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:33   

Zamiast wymienić gumowy "mieszek" wystarczy podciągnąć zawór sznureczkiem. Genialne w swojej prostocie :!: Ciekawe, co jeszcze jest zdrutowane.. ;-)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:39   

Gomezio, jaki sznurek?! :shock: :shock: Gomez, załóż okulary i się mu przyjrzyj. Chyba, że sznurek może być metalowy z plastikowymi przegubami kulowymi na końcu ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:41   

Kurcze, popatrzyłem na inne C200 i faktycznie taki sznureczek jest fabrycznie :shock: Zwracam honor..

Przy okazji zapytam - zapięcie pasa bezpieczeństwa:



Dość dziwacznie wygląda. Czy to oznacza, że napinacz pirotechniczny spełnił swoją rolę?
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 12:39   

Gomezio napisał/a:

Dość dziwacznie wygląda. Czy to oznacza, że napinacz pirotechniczny spełnił swoją rolę?

Na to wygląda ;)
SRS powinien się pełną gęba świecić ;)
Choć może się mylę.
Ale w kierownicy to można się przeglądać :lol:
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 21:59   

Gomezio napisał/a:
Dość dziwacznie wygląda. Czy to oznacza, że napinacz pirotechniczny spełnił swoją rolę?

Łukasz napisał/a:
Na to wygląda ;)
SRS powinien się pełną gęba świecić ;)

Wyjaśniam: zobaczyliście normalne przedliftowe zapięcie pasa :mrgreen:
Takie były w '93 roku, aż chyba do małego liftu.

Łukasz napisał/a:
Choć może się mylę.

Na pewno się mylisz :wink:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 22:15   

Pioterek napisał/a:
Łukasz napisał/a:
Choć może się mylę.

Na pewno się mylisz :wink:

Rzecz ludzka ;)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 22:46   

Jak już to to zapięcie wystaje zbyt mocno, a napinacz ma to do siebie, że wciąga pas, więc powinno byc dużo mniej widać tego zapięcia. :D
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 12:51   

Camel- napisał/a:
Jak już to to zapięcie wystaje zbyt mocno, a napinacz ma to do siebie, że wciąga pas, więc powinno byc dużo mniej widać tego zapięcia. :D

Twoje teorie nie zawsze są słuszne, już się kilka razy o tym przekonałeś :wink: , i niepotrzebnie czasami ferujesz wyroki co do niektórych aut. :roll:
Jak już to zapięcie wystaje zbyt mocno bo fotel jest opuszczony: jakbyś się zastanowił, to byś wiedział, że zapięcie jest mocowane do dolnej ramy fotela, więc zawsze jest w tej samej pozycji - jego wystawanie zależne jest od wybranej wysokości fotela, którą sobie ustawi kierowca: fotel wysoko zapięcie mało wystaje, fotel nisko wystaje więcej. Na zdjęciu najwidoczniej fotel jest na samym dole, więc napinacz nie ma tu nic do rzeczy, a poza tym te klamry się nie rozciągają. :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,179 sekundy. Zapytań do SQL: 10