BAS/ASR działa jak chce |
Autor |
Wiadomość |
radzio87-1987
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 20:22
|
|
|
Przepraszam, masz rację już poprawiłem, jutro jak się uda kupię i włożę regulator, akumulator w chwili obecnej ma 11,8V więc za mało do poprawnego działania ASR. Pojemność akumulatora to 60Ah wystarczy?
Jeżeli chodzi o naładowanie akumulatora, mam podładować prostownikiem czy przejażdżka ze sprawnym alternatorem szybciej załatwi sprawę?? |
_________________ MB C220 CDI
WDB2021931F694768 |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 20:34
|
|
|
radzio87-1987 napisał/a: | Pojemność akumulatora to 60Ah wystarczy? |
VIN "mówi", że fabrycznie jest 62Ah. Wystarczy |
|
|
|
|
misiu129
C 220 CDI 99r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 254 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 21:49
|
|
|
radzio87-1987 napisał/a: | Jeżeli chodzi o naładowanie akumulatora, mam podładować prostownikiem czy przejażdżka ze sprawnym alternatorem szybciej załatwi sprawę?? | podładuj prostownikiem. po wymianie regulatora zmierz prąd ładowania pod obciążeniem [światła], jeśli dobry zapominasz o sprawie. |
_________________ W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB
W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD
new W203 C320 AVANGARD |
|
|
|
|
radzio87-1987
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 01:45
|
|
|
Może ktoś wie do czego służy aluminiowy kolec z boku obudowy napinacza? Do zabezpieczenia w przypadku zerwania paska?
[ Dodano: 12 Styczeń 2011, 19:14 ]
Założyłem alternator, wcześniej naładowałem prostownikiem akumulator, prąd ładowania na włączonych światłach etc 13,9V, zjechałem z kanału, mocniej nacisnąłem na pedał hamulca i kontrolka się zapaliła, chyba to jednak czujnik pod pedałem hamulca... |
_________________ MB C220 CDI
WDB2021931F694768 |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 13 Styczeń 2011, 21:40
|
|
|
radzio87-1987 napisał/a: | chyba to jednak czujnik pod pedałem hamulca... |
To już wiedziałeś po wizycie na kompie. Wymień i będzie OK. |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
radzio87-1987
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 09:36
|
|
|
Tak, to czujnik stary pracował tylko w jednej pozycji. Za nowy w Zeszucie zapłaciłem 70 zł. |
_________________ MB C220 CDI
WDB2021931F694768 |
|
|
|
|
K_I_K_I
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Cze 2010 Posty: 117 Skąd: TBU
|
Wysłany: 16 Styczeń 2011, 18:32
|
|
|
radzio87-1987 napisał/a: | Tak, to czujnik stary pracował tylko w jednej pozycji. Za nowy w Zeszucie zapłaciłem 70 zł. |
Pewnie spotkało cię to samo co i mnie czyli urwał się styk od ASR i czasami blaszka się rozłączała, a czasem zwierała (i oczywiście ASR nie działał wtedy).
W moim wypadku z tym czujnikiem pod pedałem wiązała się jeszcze jedna usterka której nie mogłem zdiagnozować. Otóż podczas jazdy w okolicy 2000obr/min przy gwałtownym przyspieszeniu odcinało mi paliwo przy ok 2500obr/min i samochód gasł w czasie jazdy. 2 razy miałem taki przypadek podczas wyprzedzania idąc na "czołówkę". Okazało się, że był też za to odpowiedzialny czujnik Stopu pod pedałem hamulca. Jak mi wyjaśnił tom1254 czujnik hamulca wysyłał sygnał że hamuję (a pompa w tym czasie zmniejsza ilość paliwa, aby silnik hamował), a ja w tym samym czasie wciskałem pedał przyspieszenia i brakowało paliwa więc odcinało paliwo i zaświecała się kontrolka EPC. Na komputerze wyświetlało to jako błąd ciśnienia Common Rail (za niskie ciśnienie Common Rail).
Sorry modów za OT, ale może kogoś spotka to co mnie i pomoże. |
_________________ T202 C220 CDI Kombi '98 Classic
WDB2021931F756295
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16791
Stefan nie odstawiaj badziewia, skręć drutem! |
|
|
|
|
|