Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 17:03
Kody błędów
Autor Wiadomość
vrs

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 13:30   Kody błędów

Witam. Szukałem na forum, ale nie znalazłem opisanych kodów błędów. Byłem u znajomego, podłączyliśmy moją Celine pod kompa i wyszło jej trochę usterek. Czy ktoś ma stronę gdzie mogę posprawdzać co to za błędy, ew. czy ktoś mógł by mi napisać co to za błędy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

silnik 2,5D 95r

P1617,P1630,P0500,P0600,P1613,P1335,P1470,P1615,P1625,P0115
_________________
Mercedes Benz C-Klasse W202 2,5D 1995r
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 14:44   

A skąd wiesz od kiedy te błędy występują, czy auto szwankuje? Jeżeli nie znane pochodzenie jest tych błędów, to najlepszym rozwiązaniem jest wykasowanie ich, pojeżdżenie kilkaset km i wtedy sprawdź.
Tak to możesz pół samochodu wymienić niepotrzebnie, może okazać się, że poprzedni właściciel naprawił usterkę, a błędu nie wykasował.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
vrs

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 15:09   

błędy wykasowane, teraz pojeżdżę trochę i zobaczę co jest nie tak. Szwankuje bo obroty mi odcinają się przy 3800obr/min na luzie, a podczas jazdy ok 3200obr traci moc tak jak by mu odcinało paliwo..
_________________
Mercedes Benz C-Klasse W202 2,5D 1995r
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 17:42   

vrs napisał/a:
Szwankuje bo obroty mi odcinają się przy 3800obr/min na luzie

:mrgreen:

To akurat normalny objaw. Poczytaj trochę archiwum forum.

A skoro traci moc, to na początek zainteresuj się stanem filtrów paliwa oraz przewodów paliwowych. Podpowiedzi również znajdziesz w archiwum.
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 13:01   

Witam

Podpiąłem się dziś pod kompa i mam taki jeden błąd którego nie mogę skasować, tzn po skasowaniu pojawia się ponownie, a ma symbolikę B1041 w carsofcie opisany aby sprawdzić połączenia do modułu CAN, ponieważ jest problem z kontrolą trakcji. Ciekawostka jest taka że na forum wyczytałem że tak stare auta nie mają tego modułu. Aha no i nie wiedziałem że prawdopodobnie mam TC. Przypuszczam że CARSOFT 7.4 się pomylił.

Aha błąd wyskakuje w kategorii INSTR.CLUSTER.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 16:23   

Darek51085, jeśli masz w VINie opcję 807, to możliwe, że CANa masz. Nie sprawdzę teraz tego sam, bo z innego kompa piszę.

Co do Carsofta - zdarzają mu się pomyłki... najpewniejszy jest SD.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 20:36   

W VIN-ie mam kod 807 i nie wiedziałem o co z nim chodzi. Także dziękuję jjankiello za informację :) . Także CAN nie jest montowany tak jak ktoś pisał od bodajże lipca 1997.

Pozdrawiam
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 21:34   

Darek51085 napisał/a:
W VIN-ie mam kod 807 i nie wiedziałem o co z nim chodzi.

Kod ten oznacza, że auto posiada już zmiany technologiczne właściwe dla rocznika '97, a więc nie wyklucza to tego:
Darek51085 napisał/a:
Także CAN nie jest montowany tak jak ktoś pisał od bodajże lipca 1997.

Twoje auto może już mieć zmiany wprowadzane na stałe w lipcu... a zapewne jest z samego końca '96 roku...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
K@MIL 
C 220 Diesel---93r.

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 179
Skąd: EKU
Wysłany: 25 Maj 2011, 12:51   

Ostatnio odczytałem błędy w silniku...
I teraz staram się je rozszyfrować..
Błąd nr 3 - to czujnik wchodzącego powietrza- do wymiany
Błąd nr 12 - to jakis chyba przekaźnik czy coś. Znalazłem co to jest TUTAJ ,ale nie wiem na czym polega usterka???
Błąd nr 21 - to cos z EGR, ale czy wystarczy tylko wyjąć, przeczyścić ?? Czy o coś innego chodzi ???
Proszę o jakieś rady bo może coś źle zinterpretowałem :shock:

error.JPG
Plik ściągnięto 301 raz(y) 12,85 KB

 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 25 Maj 2011, 19:58   

Darek51085 napisał/a:
Także CAN nie jest montowany tak jak ktoś pisał od bodajże lipca 1997.

Oczywiście, że jest, bo to już auta po lifcie, czyli model '98 z kodem 808 :wink:
807 to jeszcze przedlifty.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 28 Maj 2011, 11:11   

Pioterek napisał/a:
Oczywiście, że jest, bo to już auta po lifcie, czyli model '98 z kodem 808
807 to jeszcze przedlifty.


No to w takim razie ja już zgłupiałem. Ja mam kod 807, i mam samochód przedliftowy (po małym lifcie). Także ciekawi mnie to, ponieważ jednak wydaje mi się że mam CAN, spotkałem się kilka razy z zielono białym i zielonym przewodem idącym w parze w kilku miejscach.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
rotciv

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 71
Skąd: 3miasto
Wysłany: 28 Czerwiec 2011, 20:23   

Podpinam się pod temat Kolegi.
Mam prośbę czy ktoś może mi powiedzieć co to za błąd P0806 ?
- po podpieciu wyskoczył taki nieznany błąd :?

[ Dodano: 28 Czerwiec 2011, 20:25 ]
nr vin WDB2020251A612020
_________________
C 200 kompressor
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 02:28   

rotciv napisał/a:
Mam prośbę czy ktoś może mi powiedzieć co to za błąd P0806 ?
- po podpieciu wyskoczył taki nieznany błąd :?

To może być jakiś stary błąd, bo ruski dekoder tłumaczy go jako błąd obwodu czujnika położenia sprzęgła... Jeśli po skasowaniu nie powrócił, don't worry...
Na pewno błąd dotyczy silnika i układu przeniesienia napędu (lit. P - power)...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
rotciv

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 71
Skąd: 3miasto
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 07:39   

jjankiello, błąd zdaje się musi być powiązany z kompresorem- bo nie smiga. Auto przyspiesza do setki w 18 sekund. Wymienilem juz wszystko w ukladzie zaplonowym, sprawdzony byl przeplywomierz. I ciagle lipa. Wczesniej auto mialo straszna kulture silnika, szarpalo, silnik nie chodzil na dwa gary jakby( po zresetowaniu silnika wszystko wracalo do normy tzn wracala moc i owa kultura silnika. Teraz silnik pracuje plynnie ale nie ma mocy- tak jest po wymianie wszystkich cewek, kabli i regulacji przez gazownika.

Dodam że jakis czas temu, po diagnozie komputerowej stwierdzono u mnie ze jest do wymiany modul silnika(odbiór auta ograniczal sie do wypowiedzi: przykro nam mam pan do wymiany modul. i to wszystko....troche malo fachowo jak dla mnie mi wytlumaczono co się dzieje i dlaczego) więc chcialem to potwierdzic i pojechalem na jeszcze jedna diagnoze w innym serwisie. Tam okazalo sie ze jest kilka bledow w tym ten P0806 który okazal się nieznany.

[ Dodano: 30 Czerwiec 2011, 07:43 ]
kurcze nie wiem jak się komputer nazywal w ostatnim przypadku- wygladal za to jak olbrzymia nokia z której wystawal kabel :wink:
_________________
C 200 kompressor
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 08:47   

rotciv, wiem o jakim kompyterze mówisz, przynajmniej sie domyslam.
u mnie jak yl problem z kompressorem mialem pod cos takiego podpinany... i daj spokoj, było kilka błedów. a goś który naprawde dobrze zna sie na rzeczy powiedział mi... spalony sterownik silnika koszt naprawy 300zl na tym sie skonczyło :) oczywiście po wymianie kompressora. Tamta "nokia" nie dała rady z błedami :)

[ Dodano: 30 Czerwiec 2011, 08:47 ]
zresztą jesli spalił by Ci sie którys moduł to mogłby byc rowniez efekt błedu :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,235 sekundy. Zapytań do SQL: 12