Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 17:03
Kody błędów
Autor Wiadomość
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Lipiec 2013, 12:59   

skasuj błąd, i nie włączaj gazu, pojeździj trochę na benzynie, powinno nie wywalać błędu.
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 5 Lipiec 2013, 19:52   

Raizende napisał/a:
35 Lambda control is at rich stop: mixture to lean.
Unmetered air, fuel injection valves, diaphragm pressure regulator " Witch TWC"


Co z tego, że masz skaner, jeśli nie czytasz?

Carsoft pokazuje Ci nazwę błędu (lambda odczytuje zbyt bogatą mieszankę) i możliwe przyczyny/rozwiązania:
Zubożyć mieszankę;
Ilość powietrza nie jest mierzona - winna przepływka;
Zawory wtryskowe paliwa;
Regulator ciśnienia paliwa;

Wnioski co sprawdzić nasuwają się same...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Raizende 

Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 3
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 23:34   kod błędu.....

Hej,

Dzięki wszystkim za propozycje.
Jeżeli chodzi o jazdę na samej benzynie, to błąd również się pojawia po skasowaniu go.
Błąd przeplywomierza miałem kiedyś, na chwile obecną jest skasowany i wsadzony nowy przepływomierz Pierburg-a i dlatego też czytając ten błąd i wcześniej starając się go rozwiązać nie dotarłem do jego przyczyny...też mój post tutaj.
Wszystkie kable do sondy są w stanie bardzo dobrym..:-(

Pozdrawiam,
Raizende
_________________
W202 1996 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
WDB2020781f542475
 
 
 
Brian676 
W202 C180/95'

Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 33
Skąd: Kalisz
Wysłany: 23 Lipiec 2013, 17:42   carsoft

Witam, mogę prosić kogoś o rozszyfrowanie wyników diagnostyki? plik z carsofta http://sendfile.pl/30138/c180.pda
_________________
Bo prawdziwy facet powinien mięć wał, a nie przeguby. :mb:
Są samochody i są Mercedesy... :mb:
 
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30 Wrzesień 2013, 23:19   

PMS wersja 1994 przy diagnostyce pozostał błąd błyskowy 7 (zawór regulacyjny wolnych obrotów). Problemem jest falowanie wolnych obrotów po regeneracji wiązki.
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Październik 2013, 11:44   

Wiązce przepustnicy się jeszcze przyjrzyj. Zwykle jest w podobnym stanie jak wiązka silnika.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 4 Październik 2013, 19:11   

Wiązka przepustnicy była już zrobiona. Niestety winnym okazał się PMS. No cóż, regeneracja i teraz pracuje jak nowy.
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
Warunek 
Elastycznie!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 82
Skąd: Łapy k. B-stoku
Wysłany: 27 Styczeń 2014, 16:47   

Witam.
Sprawdzałem błędy diodą.
Skasowałem odpaliłem popracował troszkę i ponownie sprawdziłem; zostały 4
kody błyskowe
4- przepływomierz masowy powietrza
13- sonda lambda lub jej obwód, uboga/bogata mieszanka
24- czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
37- automatyczna skrzynia biegów lub jej obwód (mam manuala przecież :?: :shock: )

Czyściłem przepustnicę i zregenerowałem wiązkę od przepływomierza, ale nadal mi nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie.
A i jak odłączam/podłaczam przepływomierz przy odpalonym to praktycznie nie ma żadnej reakcji.
Panowie co poradzicie, wymienić przepływkę? coś jeszcze? Nie chcę na ślepo ładować kasy w części.

[ Dodano: 28 Styczeń 2014, 11:16 ]
Nikt tu nie zagląda?
c'mon help
_________________
W202 C220+ LPG 1994 elegance
WDB2020221F158930
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Styczeń 2014, 22:50   

Warunek, może zrób sobie interfejs na MAXie i podłącz się Carsoftem. Zawsze to coś więcej. HFM umożliwia live datę.
Błędy przepływki i sondy to błędy mieszanki, więc tym się nie ma co sugerować.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Warunek 
Elastycznie!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 82
Skąd: Łapy k. B-stoku
Wysłany: 29 Styczeń 2014, 23:26   

Dzisiaj Sporo spędziłem czasu przy aucie i ogarnąłem sporo wiązki silnika. Autko niestety dalej gaśnie, ale dużo lepiej się zbiera i szybciej reaguje na dodawanie gazu. Została jeszcze wiązka od przepustnicy, ale za chiny nie potrafię jej wypiąć.
Zamówiłem interfejs, także jutro kurier powinien mi go już dostarczyć.
Jak pobadam nim auto to wrzucę tu info i będziemy dumać dalej :)
_________________
W202 C220+ LPG 1994 elegance
WDB2020221F158930
Ostatnio zmieniony przez Warunek 30 Styczeń 2014, 00:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 29 Styczeń 2014, 23:54   

Warunek, przepływki pod kolektorem?? Było na forum odnośnie wiązki przepływki. Ale kolektora tam nie widziałem;)
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
Warunek 
Elastycznie!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 82
Skąd: Łapy k. B-stoku
Wysłany: 30 Styczeń 2014, 00:24   

Sorki pomyliło mi się. Chodzi o wiązkę przepustnicy. Już poprawiam
_________________
W202 C220+ LPG 1994 elegance
WDB2020221F158930
 
 
ok

Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Styczeń 2014, 08:57   

Hej. Dodam coś z własnego doświadczenia. Po podłączeniu do kompa milion błędów - skasowano, pojeździłam 3 dni, 1 błąd - 1224(czujnik dawki paliwa coś widzi złego). Oczywiście szamani z warsztatów pokazywali palcem na pompę LUKAS(mam diesel), która co prawda nie ma najlepszych recenzji. Wszyscy. Doszło do tego że miałam ochotę sprzedać auto, przecież ta pompa jest droga w naprawie i mało kto umie ją dobrze naprawiać. Ale upartość mi nie pozwoliła się poddać. Nadeszły mocne mrozy i auto nie odpaliło, choć kręciło i wydoiło akumulator. Po męczarniach odpalania na Plaka itd. mąż zauważył że wężyk z filtra do pompy ma "gazowane paliwo" - zapowietrza się. Wymiana 2 oringów(są w parze obok siebie) za 25zł z salonu Mercedesa zlikwidowało problem! 1 z tych uszczelek przy filtrze paliwa była pęknięta. Błąd znikł. Ale przy okazji organoleptycznego naprawiania auta(bo tylko tak umiem ;})zauważyłam że na akumulatorze jest napis, odręczny, jak by korektorem lub farbą ktoś napisał "w202 pompa". Jak myślicie, co to może znaczyć?
 
 
dax 
C240

Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Październik 2014, 18:52   Kody błędów

Witam.
Może ktoś pomóc w interpretacji tych błędów.
Scan Diag

1.P0170-22 Część regulacji obrotów silnika auto-adaptacja wartości dopuszczalne A61 po prawej stronie

2.P0173-13 (1,a1,73,85),proszę odwołać się do instrukcji
3

3.P0173-13 (1,a1,73,86),proszę odwołać się do instrukcji
4

4.P0170-23 Auto-dostosowania prędkości obrotowej biegu jałowego na wartość graficzną A61 po prawej stronie

5.P0130-15 Sonda 02 przed TWC prawo G3/4

6.P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego w gorącym filmie przepływomierza masowego powietrza B41

7.P0100 Gorący film przepływomierz masowy powietrza B41
 
 
barto125 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Żnin
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 20:30   

010, Post, ACTUAL
Air mass flow meter : open circuit.

099, Post, ACTUAL
Fault in CAN communication from EA or CC control module.

104, Post, ACTUAL
Safety fuel cut-off from electronic accelerator or CC activated.

Błędy z HfmScan

Wiązka od ECU regenerowana, przejścia między kostką ecu a przepływomierzem jest, brak zwarcia na przewodach, podobnie z wiązką przepustnicy, regenerowana od przepustnicy do wtyczki, od wtyczki dalej wygląda dobrze. Tylko ale, komputer nie podaje w ogóle napięcia na wtyczkę przepływomierza, czy to normalne?
Jakieś rady, pomysły?
_________________
Był - W202 C280 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21600
Jest - Saab 9-3 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=25868
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,238 sekundy. Zapytań do SQL: 12