Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 17:03 |
Kody błędów |
Autor |
Wiadomość |
Globek01
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 166 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 Lipiec 2013, 12:59
|
|
|
skasuj błąd, i nie włączaj gazu, pojeździj trochę na benzynie, powinno nie wywalać błędu. |
_________________
C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 5 Lipiec 2013, 19:52
|
|
|
Raizende napisał/a: | 35 Lambda control is at rich stop: mixture to lean.
Unmetered air, fuel injection valves, diaphragm pressure regulator " Witch TWC" |
Co z tego, że masz skaner, jeśli nie czytasz?
Carsoft pokazuje Ci nazwę błędu (lambda odczytuje zbyt bogatą mieszankę) i możliwe przyczyny/rozwiązania:
Zubożyć mieszankę;
Ilość powietrza nie jest mierzona - winna przepływka;
Zawory wtryskowe paliwa;
Regulator ciśnienia paliwa;
Wnioski co sprawdzić nasuwają się same... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Raizende
Dołączył: 14 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 23:34 kod błędu.....
|
|
|
Hej,
Dzięki wszystkim za propozycje.
Jeżeli chodzi o jazdę na samej benzynie, to błąd również się pojawia po skasowaniu go.
Błąd przeplywomierza miałem kiedyś, na chwile obecną jest skasowany i wsadzony nowy przepływomierz Pierburg-a i dlatego też czytając ten błąd i wcześniej starając się go rozwiązać nie dotarłem do jego przyczyny...też mój post tutaj.
Wszystkie kable do sondy są w stanie bardzo dobrym..:-(
Pozdrawiam,
Raizende |
_________________ W202 1996 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
WDB2020781f542475 |
|
|
|
|
Brian676
W202 C180/95'
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 33 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 23 Lipiec 2013, 17:42 carsoft
|
|
|
Witam, mogę prosić kogoś o rozszyfrowanie wyników diagnostyki? plik z carsofta http://sendfile.pl/30138/c180.pda |
_________________ Bo prawdziwy facet powinien mięć wał, a nie przeguby.
Są samochody i są Mercedesy... |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2013, 23:19
|
|
|
PMS wersja 1994 przy diagnostyce pozostał błąd błyskowy 7 (zawór regulacyjny wolnych obrotów). Problemem jest falowanie wolnych obrotów po regeneracji wiązki. |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Październik 2013, 11:44
|
|
|
Wiązce przepustnicy się jeszcze przyjrzyj. Zwykle jest w podobnym stanie jak wiązka silnika. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 4 Październik 2013, 19:11
|
|
|
Wiązka przepustnicy była już zrobiona. Niestety winnym okazał się PMS. No cóż, regeneracja i teraz pracuje jak nowy. |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
Warunek
Elastycznie!
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 82 Skąd: Łapy k. B-stoku
|
Wysłany: 27 Styczeń 2014, 16:47
|
|
|
Witam.
Sprawdzałem błędy diodą.
Skasowałem odpaliłem popracował troszkę i ponownie sprawdziłem; zostały 4
kody błyskowe
4- przepływomierz masowy powietrza
13- sonda lambda lub jej obwód, uboga/bogata mieszanka
24- czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
37- automatyczna skrzynia biegów lub jej obwód (mam manuala przecież )
Czyściłem przepustnicę i zregenerowałem wiązkę od przepływomierza, ale nadal mi nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie.
A i jak odłączam/podłaczam przepływomierz przy odpalonym to praktycznie nie ma żadnej reakcji.
Panowie co poradzicie, wymienić przepływkę? coś jeszcze? Nie chcę na ślepo ładować kasy w części.
[ Dodano: 28 Styczeń 2014, 11:16 ]
Nikt tu nie zagląda?
c'mon help |
_________________ W202 C220+ LPG 1994 elegance
WDB2020221F158930 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Styczeń 2014, 22:50
|
|
|
Warunek, może zrób sobie interfejs na MAXie i podłącz się Carsoftem. Zawsze to coś więcej. HFM umożliwia live datę.
Błędy przepływki i sondy to błędy mieszanki, więc tym się nie ma co sugerować. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Warunek
Elastycznie!
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 82 Skąd: Łapy k. B-stoku
|
Wysłany: 29 Styczeń 2014, 23:26
|
|
|
Dzisiaj Sporo spędziłem czasu przy aucie i ogarnąłem sporo wiązki silnika. Autko niestety dalej gaśnie, ale dużo lepiej się zbiera i szybciej reaguje na dodawanie gazu. Została jeszcze wiązka od przepustnicy, ale za chiny nie potrafię jej wypiąć.
Zamówiłem interfejs, także jutro kurier powinien mi go już dostarczyć.
Jak pobadam nim auto to wrzucę tu info i będziemy dumać dalej |
_________________ W202 C220+ LPG 1994 elegance
WDB2020221F158930 |
Ostatnio zmieniony przez Warunek 30 Styczeń 2014, 00:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 29 Styczeń 2014, 23:54
|
|
|
Warunek, przepływki pod kolektorem?? Było na forum odnośnie wiązki przepływki. Ale kolektora tam nie widziałem;) |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
Warunek
Elastycznie!
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 82 Skąd: Łapy k. B-stoku
|
Wysłany: 30 Styczeń 2014, 00:24
|
|
|
Sorki pomyliło mi się. Chodzi o wiązkę przepustnicy. Już poprawiam |
_________________ W202 C220+ LPG 1994 elegance
WDB2020221F158930 |
|
|
|
|
ok
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 8 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Styczeń 2014, 08:57
|
|
|
Hej. Dodam coś z własnego doświadczenia. Po podłączeniu do kompa milion błędów - skasowano, pojeździłam 3 dni, 1 błąd - 1224(czujnik dawki paliwa coś widzi złego). Oczywiście szamani z warsztatów pokazywali palcem na pompę LUKAS(mam diesel), która co prawda nie ma najlepszych recenzji. Wszyscy. Doszło do tego że miałam ochotę sprzedać auto, przecież ta pompa jest droga w naprawie i mało kto umie ją dobrze naprawiać. Ale upartość mi nie pozwoliła się poddać. Nadeszły mocne mrozy i auto nie odpaliło, choć kręciło i wydoiło akumulator. Po męczarniach odpalania na Plaka itd. mąż zauważył że wężyk z filtra do pompy ma "gazowane paliwo" - zapowietrza się. Wymiana 2 oringów(są w parze obok siebie) za 25zł z salonu Mercedesa zlikwidowało problem! 1 z tych uszczelek przy filtrze paliwa była pęknięta. Błąd znikł. Ale przy okazji organoleptycznego naprawiania auta(bo tylko tak umiem ;})zauważyłam że na akumulatorze jest napis, odręczny, jak by korektorem lub farbą ktoś napisał "w202 pompa". Jak myślicie, co to może znaczyć? |
|
|
|
|
dax
C240
Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Październik 2014, 18:52 Kody błędów
|
|
|
Witam.
Może ktoś pomóc w interpretacji tych błędów.
Scan Diag
1.P0170-22 Część regulacji obrotów silnika auto-adaptacja wartości dopuszczalne A61 po prawej stronie
2.P0173-13 (1,a1,73,85),proszę odwołać się do instrukcji
3
3.P0173-13 (1,a1,73,86),proszę odwołać się do instrukcji
4
4.P0170-23 Auto-dostosowania prędkości obrotowej biegu jałowego na wartość graficzną A61 po prawej stronie
5.P0130-15 Sonda 02 przed TWC prawo G3/4
6.P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego w gorącym filmie przepływomierza masowego powietrza B41
7.P0100 Gorący film przepływomierz masowy powietrza B41 |
|
|
|
|
barto125
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 20:30
|
|
|
010, Post, ACTUAL
Air mass flow meter : open circuit.
099, Post, ACTUAL
Fault in CAN communication from EA or CC control module.
104, Post, ACTUAL
Safety fuel cut-off from electronic accelerator or CC activated.
Błędy z HfmScan
Wiązka od ECU regenerowana, przejścia między kostką ecu a przepływomierzem jest, brak zwarcia na przewodach, podobnie z wiązką przepustnicy, regenerowana od przepustnicy do wtyczki, od wtyczki dalej wygląda dobrze. Tylko ale, komputer nie podaje w ogóle napięcia na wtyczkę przepływomierza, czy to normalne?
Jakieś rady, pomysły? |
_________________ Był - W202 C280 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21600
Jest - Saab 9-3 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=25868 |
|
|
|
|
|