Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Odmulanie silnika nie pomogło C180 W202 95ROK co dalej???
Autor Wiadomość
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 24 Styczeń 2011, 19:09   

wywal kat i tyle to nic nie kosztuje :)
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
max1975 


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 207
Skąd: Parczew LPA....
Wysłany: 24 Styczeń 2011, 19:53   

Katalizator orgonalny to bardzo spory wydatek jak do twojego modelu ceny zaczynają się od 1200 do nawet 3000 zalezy od rodzaju kat
_________________
W202 MERCEDES C180 Esprit ATP-TOUR 96r B+G
VIN; WDB2020181F485840
 
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 24 Styczeń 2011, 19:56   

ale na cholerę on potrzebny ??? wywal i tyle spróbuj zdjąć wydech i sie przejedz i zobaczysz jak z moca ....
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Styczeń 2011, 02:26   

koper666 napisał/a:
sprawdz wydech !! mogła sie ta otulina w nim posypać ....ja tak mialem w mondeo nie było mocy ....


a co ma otulina (rozumiem, że taka wata szklana jak do ociepleń, która jest pod blaszanymi osłonami na kolankach rury wydechowej) do mocy. ona raczej jest materiałem izolującym akustycznie niż termicznie i nie powinna mieć według mnie wpływu na osiągi silnika. dziur w wydechu nie mam i jeżdżę bez tych otulin i nic się nie dzieje. otuliny się wysypały spalone, przez przerdzewiałe osłony, prawdopodobnie przez to, że wydech czasem grzałem, że czuć było spaleniznę (średnia na 200 km trasy wychodziła mi w okolicach 120 km/h, więc miał się prawo zagrzać).
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 26 Styczeń 2011, 15:10   

to ma to do tego ze jak otulina zacznie odchodzic/sypac sie to zatyka wydech.i nie jest to jednostkowe zjawisko.zdarza sie to bardzo czesto
 
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 26 Styczeń 2011, 15:36   

Cytat:
o ma to do tego ze jak otulina zacznie odchodzic/sypac sie to zatyka wydech.i nie jest to jednostkowe zjawisko.zdarza sie to bardzo czesto

dokładnie o to mi chodzi :) )
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Styczeń 2011, 19:00   

czekaj moment. to ona jest w środku? czy na zewnątrz pod cienkimi blaszkami-osłonami?
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 26 Styczeń 2011, 21:04   

w srodku tłumika włóz cos do ruru i zoabcz czy masz luz , przeciesz poznasz ze cos jest nie tak aa i mozesz jeszcze zatkac reka wydech i niech ktos przygazuje tez bedziesz widział czy mocno dmucha czy słabo ....
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 20:52   

Prawie na 100 procent jestem pewien ze przyczyną tego zamulenia silnika i za niskich wolnych obrotów

jest kończący sie katalizator.

Jak moge sprawdzic domowymi sposobami a raczej w garazu bez specjalistycznych przyżądów stan kata.

Chce miec poprostu wiekszą pewność.

AHA i czy jak pojade na stacje kontroli pojazdow zeby mi sprawdzili toksyczność spalin to czy mogą mi

skrocić ważność przeglądu mimo ze mam do konca czerwca???
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 21:35   

to już napisaliśmy że trzeba pojeżdzić ostro i zobaczyć jak wygląda rura od silnika do kata.może sie zrobić czerwona. jeśli tak to na 100% zapchany. [może, ale nie musi]
ale niskie obroty na to wskazują.
 
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 23:51   

Cytat:
AHA i czy jak pojade na stacje kontroli pojazdow zeby mi sprawdzili toksyczność spalin to czy mogą mi

skrocić ważność przeglądu mimo ze mam do konca czerwca???

Dwa razy miałem badania spalin na przeglądzie (w 2 różnych stacjach), i mimo braku kata wszystko było ok :wink:
_________________
»składak
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 30 Styczeń 2011, 00:15   

w mojej okolicy jest okolo10 stacji diagnostycznych. żadna z nich nigdy nikomu nie mierzyła spalin. oni nawet nie wiedzą jak to się robi.
 
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Styczeń 2011, 09:38   

Ok dzieki.Mam poprostu możliwość podjechania na stacje diagnostyczną gdzie miałem

praktyki ucze sie w kierunku mechaniki i poprostu jakby wykazało za dużo substancji

szkodliwych w spalinach to miałbym pewność ze to kat sie konczy bo testów z czerwonym

rozgrzanym katem juz probowałem.Jak narazie to wydech wydaje charakterystyczny

dzwiek dzwoni,brzęczy w okolicy kata sa za niskie obroty na jałowym po rozgrzaniu no

i ten brak mocy dopiero jak depnie sie mocniej około 3000-3500obr/min to silnik sie

budzi do życia.Wczoraj zauważyłem ze cos mi sie poluzniło chyba to bedzie osłona

kata taka blacha podtrzymująca kata chyba ciemno było i dokładnie nie widziałem.

No a i były wykładowca nie powinien robic mi problemów i przed czasem zabierać

badania techniczne w razie jakby naprawde cos było nie tak z katem czy ogolnie z Celinką.

Wogóle tego chyba nikt nie robi jak masz badania to nie zabierają przedwczesnie

jedynie panowie policjanci w czasie kontroli mogą wczesniejszego przeglądu żądać o ile mi

wiadomo.Jak sie gdzies myle to mnie poprawcie z gory dzieki.

[ Dodano: 30 Styczeń 2011, 09:42 ]
Aha jeszcze jedno.CZy moze sie w najlepszym przypadku skończyc na czyszczeniu kata???

I czy jest to skomplikowane wymontowanie,czyszczenie itd...Czy w warunkach garażowych

jest to wykonalne przy pomocy ewentualnie jeszcze jednej osoby???Bo jednak myśl o

nowym kacie oddalam od siebie :(
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 30 Styczeń 2011, 12:13   

kata nie wyczyscisz.tam jest m.in. ceramika bardzo krucha. pamiętaj,że jak wyjmiesz kata to nie wyrzucaj,bo to cenne.
 
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Styczeń 2011, 14:50   

Ok a co jeszcze moze sie dziać z autem,silnikiem itd...w miare czasu i przebiegu na starym

kacie???Czy jazda z katem takim jak moj i objawy pasujące idealnie do zuzytego kata

z czasem bedą sie pogarszać???Konkretnie chodzi mi o to czy całkowicie zuzyty kat

jest dokuczliwy bardzo w codziennej eksploatacji bo auta chyba raczej nie unieruchomii

a jak narazie to zbieram fundusze na nowego kata i wydech tylko nie wiem czy jazda na

starym nie zaszkodzi za bardzo autku ale chyba nie wkoncu bedzie troche głośniejszy

i wiecej trujący srodowisko.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,097 sekundy. Zapytań do SQL: 6