|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Nie odpala - 1,8 |
Autor |
Wiadomość |
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Listopad 2015, 16:13 Nie odpala - 1,8
|
|
|
Witam,
Reakcja przy odpalaniu
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Świece suche, paliwo jest, filtr paliwa nowy. Rozrusznik odkręciłem, przesmarowałem- spięty na krótko chodził.
Co się może dziać? Pompa paliwa? Elektryka?
Ps. Przy pozycji kluczyka ''odpal'' - mogę kluczyk spokojnie wyciągnąć- Stacyjka? |
_________________ C180, 94', wersja elegance, LPG WDB2020181F125312
C200 kompressor, 97', LPG, WDB2020251F570656 |
Ostatnio zmieniony przez perzu126 20 Styczeń 2016, 01:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bejbb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 68 Skąd: Łask
|
Wysłany: 29 Listopad 2015, 16:16
|
|
|
Kamil'90, Słychać taki charakterystyczny dźwięk przy przekręceniu kluczyka ? jeśli nie to pompka paliwa nie działa |
_________________ Mercedes Benz C-Klasse W202 C180 Elegance '94 LPG WDB2020181A094155 |
|
|
|
|
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Listopad 2015, 16:28
|
|
|
Bejbb, Nie słyszę, ale zasadniczo nigdy tego dźwięku nie wychwytywałem z mercedesie.
Wieczorem zlokalizuje pompkę paliwa i będę działał w tym kierunku |
_________________ C180, 94', wersja elegance, LPG WDB2020181F125312
C200 kompressor, 97', LPG, WDB2020251F570656 |
|
|
|
|
Bejbb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 68 Skąd: Łask
|
Wysłany: 29 Listopad 2015, 17:23
|
|
|
Kamil'90, Moim zdaniem coś z pompka jeśli jej nie słychać |
_________________ Mercedes Benz C-Klasse W202 C180 Elegance '94 LPG WDB2020181A094155 |
|
|
|
|
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Listopad 2015, 20:42
|
|
|
Bejbb, Miałeś racje, to pompka. Wymieniłem bezpiecznik i jest ok! Dzięki za podpowiedź.
Pojawił się niestety inny problem, a nawet dwa.
Po pierwsze, przy hamowaniu do 0km/h spadają mi obroty, aż zaczyna drżeć samochód i gaśnie - ale wraz z ilością przejechanych kilometrów było lepiej, myślę, że samo przejdzie.
Drugi problem nagrałem:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Rozebrałem plastik spod kierownicy, poruszałem trochę czarną puchą od stacyjki (można ją wyjąć?!) i odpalił. Poza tym można wyjąć kluczyk, gdy auto jest na chodzie oraz blokuje mi się automatycznie kierownica, gdy auto zgaśnie. Jakieś sugestie? Zaraz sam pogrzebie na forum, może coś podobnego znajde |
_________________ C180, 94', wersja elegance, LPG WDB2020181F125312
C200 kompressor, 97', LPG, WDB2020251F570656 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Listopad 2015, 23:34
|
|
|
Kamil'90, płetwa w stacyjce pekła lub kość stacji co jest przykręcona na trzy śruby niema kontaktu |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 00:10
|
|
|
Kamil'90, Tak oto chodzi,ale na wstępie wymontuj stacjie i sprawdz Kosć elektryczną jest przykrecona na 3 sruby do stacji jak to odkręcisz od stacji wsadz spowrotem wtyczkie i kręć śrubokrętem i wówczas zobaczysz winowajcę stacjia czy kosć
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21827 |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 21:17
|
|
|
wiskontii, Zabrałem się do roboty, jednak nie jest tak łatwo jak to jest napisane.
Nie mogłem odkręcić kierownicy, bo nie widziałem w ogóle śrub- było jakby zamknięte, przebiłem tą powłokę- fota poniżej:
http://wrzucaj.net/image/yATiW
Czy ma ktoś pomysł jak bez specjalnego klucza zrobić takie coś:
https://www.youtube.com/w...d&v=sSSgf4ZZCfA
Bez wyciągnięcia kierownicy, nie dam rady ściągnąć liczników- brak miejsca.
Krótki nagranie po odpięciu kości elektrycznej, może coś z tego zobaczycie i wywnioskujecie:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
_________________ C180, 94', wersja elegance, LPG WDB2020181F125312
C200 kompressor, 97', LPG, WDB2020251F570656 |
|
|
|
|
MateM
WDB2020181A183369
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 900 Skąd: Bytom - Miechowice
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 21:34
|
|
|
da się wyciągnąć licznik bez ściągania kierownicy, dużo gimnastyki ale się da, kilka razy tak wyciągałem więc sprawdzone. Musisz kręcić kierownicą przy wyciąganiu, ale ostatecznie uda Ci się znaleźć miejsce żeby wyszły zdecydowanie łatwiej i szybciej jest jednak ściągnąć kiere
co do wyciągania zamka stacyjki, możesz zastosować tzw "żabkę" i przez jakąś szmatke delikatnie złapać i przekręcić. co do ostatniego filmiku, to widać, że płetwa w stacyjce jest cała bo inaczej nie kręciłby się ten plastik. Tak więc winowajcą jest wg mnie na 100% kostka stacyjki. Pozdrawiam |
_________________ W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
|
|
|
|
|
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 21:53
|
|
|
MateM, Czyli mam kupić tylko to:
http://wrzucaj.net/image/yCoWe ?
W dalszym ciągu muszę kierę ściągnąć? - Nawet jak wyciągnę liczniki w założoną kierownicą?
Czy ktoś jeszcze potwierdzi diagnozę MateM, ? |
_________________ C180, 94', wersja elegance, LPG WDB2020181F125312
C200 kompressor, 97', LPG, WDB2020251F570656 |
|
|
|
|
MateM
WDB2020181A183369
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 900 Skąd: Bytom - Miechowice
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:39
|
|
|
Kamil'90, tak, wg. mnie wystarczy, że kupisz samą kostkę stacyjki (przynajmniej u mnie to pomogło) ale najpierw jak ją odkręcisz to zrób tak jak pisał wiskontii, rozumiem, że kierownice chcesz ściągać, żeby mieć lepszy dostęp do kolby stacyjki? Powiem Ci tak, ja wymieniłem tą kostkę stacyjki nie rozbierając nic, niestety bawiłem się z tym chyba z godzinę i używałem endoskopu żeby widzieć te 3 śrubki i znalazłem jakiś super krótki śrubokręt, żeby tam dojść do nich. Generalnie zabawa masakra. Jeżeli wyciągniesz zegary to może być prościej bo będzie można od góry wsadzić rękę. Ja u siebie jak odkręciłem tą kostkę to wyleciał mi z niej kawałek płetwy i musiałem całą stacyjkę i tak wymienić (dopóki była skręcona to dało się odpalić kluczykiem, a jak ją rozebrałem i wypadła płetwa to odpalałem przez jakiś czas śrubokrętem (kluczyk wsadzałem tylko, żeby odblokować kierownice) |
_________________ W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:49
|
|
|
Kamil'90, jak już to raczej ta bo tą co pokazujesz to od 124
http://images.google.de/i...b4EDl4QrQMIKDAC
i napisałem ze masz sprawdzić zanim kupisz jakąś część
Po dokładnej analizie twojego filmu płetwa jest okej bo przekręca biały plastik,a masz starsza wersjie zamontowana potem wychodziły nowsze bez tego zabespieczenia Białego ,jaka kupisz będzie dobrze |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Kamil'90
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 335 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 22:21
|
|
|
Panowie powalczyłem dalej przy aucie. Rezultatem jest wyciągnięty licznik bez wyciągania kierownicy, odkręcenie śrubek kostki (wystarczyło zdemontować kanał nawiewu i dostęp jest b.dobry), skręciłem z powrotem części tak:
http://wrzucaj.net/image/yS3yW
Śrubokręt w dłoń i usłyszałem kręcenie rozrusznik- próba startu. Szybki sprawdzenie aku - 12,11V.
Sprawdziłem drugi raz, kręcił ale nie wykręcił- akumulator się łąduje.
Próbując wyjąć resztę stacyjki dostałem w twarz płatewką, wygląda chyba ok:
http://wrzucaj.net/image/yShr1
http://zapodaj.net/8cf5b7871da79.jpg.html
Teraz pytanie. Czy może być jakaś awaria kabelków (2) dochodzących do stacyjki? Czy to będzie jednak stacyja? Jak tak, to czy muszę demontować kierownice?
Ps. Czy może kluczyk już nie jest sprawny:
http://zapodaj.net/f95168105274c.jpg.html
http://zapodaj.net/5564b29f27222.jpg.html |
_________________ C180, 94', wersja elegance, LPG WDB2020181F125312
C200 kompressor, 97', LPG, WDB2020251F570656 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 23:59
|
|
|
Kamil'90, płetwa kaput niema kołnierza czyli dogorywała stacjia do wymiany,pozostała jeszcze druga część płetwy w stacji |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,145 sekundy. Zapytań do SQL: 12
| |
|