Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
regeneracja reduktora
Autor Wiadomość
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 5 Luty 2011, 13:18   

skoro jest soć nie ta w parowniku to zużyły się elementy gumowe.tam raczej nic innego sie nie zużywa. także jak kupisz zestaw naprawczy to na 99,9% będzie dobrze. te 0,1% zawsze zostawia się na niespodzianki.
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 5 Luty 2011, 18:11   

raafe napisał/a:
Wiec moze coś się przyblokowało w tym parowniku, czy jak?

własnie o to mi chodzi jesli problemy z gazem zaczely sie momentalnie to wlasnie taka opcje bym obstawial
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 5 Luty 2011, 18:21   

tak czy tak reduktro trzeba rozebrać.jeśli rozbierzesz to musisz mieć zestaw naprawczy.jak rozbierzesz to będziesz mial wszystko widoczne.
 
 
 
raafe 

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Luty 2011, 18:44   

dzieki wszystkim, w następny weekend zabieram sie do roboty :)

[ Dodano: 8 Kwiecień 2011, 14:50 ]
no i po robocie, wymiana pierwszy raz troche mi czasu zajęłą ale generalnie nie ma większej filozofii. Teraz ciśnienie jest poprawne i autko śmiga jak należy.

Dzięki temu zaoszczędziłem jakieś 400zł :) wiec polecam czasem wziąć sprawy w swoje ręce :)
 
 
lukash988 

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 95
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Maj 2011, 01:56   

Koledzy, mam reduktor Eurnpegas EG (z takim byl kupiony) i nie moge znalezdz zestawu naprawczego. Zastanawiam sie nad zmiana reduktora ale to troche duzy wydatek jak na ta chwile. Co Wy o tym myslicie? Moze ktos gdzies widzial zestaw naprawczy do tego reduktora? Jest sens rozkrecanie i czyszczenie bez zmiany membran i uszczelek?
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 8 Maj 2011, 10:28   

lukash988 napisał/a:
Jest sens rozkrecanie i czyszczenie bez zmiany membran i uszczelek?

Nie za bardzo.
Napisz @ do firmy która sprzedaje takie reduktory: (chyba to ta: http://www.europegas.pl/pl.html) zapewne taki zestaw się znajdzie.
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 8 Maj 2011, 10:38   

lukash988 napisał/a:
Koledzy, mam reduktor Eurnpegas EG (z takim byl kupiony) i nie moge znalezdz zestawu naprawczego. Zastanawiam sie nad zmiana reduktora ale to troche duzy wydatek jak na ta chwile. Co Wy o tym myslicie? Moze ktos gdzies widzial zestaw naprawczy do tego reduktora? Jest sens rozkrecanie i czyszczenie bez zmiany membran i uszczelek?

jak rozkręcisz reduktor, to na 95% membrany podrą ci się podczas rozbierania. jak byś zrobił fotkę tego reduktora to może jakiś zamiennik by podszedł. a tak wogóle jaki masz gaz?
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Maj 2011, 10:39   

niema pewnie dlatego ze caly reduktor to koszt 150zl wiec zmiana uszczelek rozbieranie i bebranie sie z tym pare godzin nie ma sensu tylko wymiana na drugi

[ Dodano: 8 Maj 2011, 10:46 ]
no i ja powiem tak membrane sprawdza sie tak ze odlanczasz przewod podcisnieniowy od reduktora zatykasz go od strony kolektora tak zeby nie zasysal lewego powietrza zapalasz silnik przelanczasz na gaz i jesli kruccem w reduktorze nie ucieka gaz to membrana jest szczelna wtedy byc moze rozebranie i przeczyszczenie reduktora cos pomoze ale jesli membrana jest bardzo porozciagana itp to nie bedzie zbytniej roznicy po przeczyszczeniu ale warto sprobowac jesli nie masz kasy na nowy
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
lukash988 

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 95
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Maj 2011, 13:25   

polofix, instalacja europegas. Taki też reduktor, zawór gazowy OMB, wielozawór i zawór tankowania TOMASETTO, przełącznik i układ elektroniczny OSCAR-N. Tyle jest napisane w papierach.
Chyba zmienie ten reduktor tylko jaki będzie dobry do silnika 2,8l z sekwencją?
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 8 Maj 2011, 13:38   

http://www.drypa.pl/produ...EG_110_KW_.html
mało znany reduktor. membrany pewnie się nie dostanie.
w tej chwili najtańszy reduktor to koszt min. około 160-170 z przesyłką z allegro.
a co ci się dzieje że chcesz wymieniać
 
 
 
lukash988 

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 95
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Maj 2011, 14:53   

Np. na postoju obroty falują, czasem się odłącza (bez powodu-niskie, średnie lub wysokie obroty na różnych biegach) i dopiero po przejechaniu kilku/kilkunastu km. da się go włączyć. Żeby podregulować instalacje musze jechać dość spory kawałek do serwisu EUROPEGAS bo w innych nie mogą się podłączyć. I to pare powodów dla których chce zmienić reduktor. Z tego co gadałem z paroma osobami które miały w swoich autach podobnie zmiana reduktora dała pozytywny efekt. Chociaż może wystarczyć np. wyczyszczenie wtryskiwaczy...?
A co do ceny reduktora to w granicach 200-250PLN mogę wydać
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Maj 2011, 15:28   

masz oddzielny elektrozawor wiec magic byl by dobrym rozwiazaniem

czyszczenie listwy tez by nie zaszkodzilo
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 8 Maj 2011, 15:30   

lukash988 napisał/a:
Np. na postoju obroty falują, czasem się odłącza (bez powodu-niskie, średnie lub wysokie obroty na różnych biegach) i dopiero po przejechaniu kilku/kilkunastu km. da się go włączyć. Żeby podregulować instalacje musze jechać dość spory kawałek do serwisu EUROPEGAS bo w innych nie mogą się podłączyć. I to pare powodów dla których chce zmienić reduktor. Z tego co gadałem z paroma osobami które miały w swoich autach podobnie zmiana reduktora dała pozytywny efekt. Chociaż może wystarczyć np. wyczyszczenie wtryskiwaczy...?
A co do ceny reduktora to w granicach 200-250PLN mogę wydać

podłączamy się do komputera gazowego a nie do reduktora. jaki masz komputer gazowy że nikt nie może się podłączyć?
 
 
 
lukash988 

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 95
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Maj 2011, 15:45   

Coś mi się chyba pojeb***. Komputer to OSCAR-N ECU6C z EUROPEGAS. I właśnie przez te badziewia musze jeździć spory kawałek do gazownika. Ostatnio byłem na regulacji i jedyne co zrobili to zmniejszyli temperature przełączalnia się na gas a reszta jak było tak jest dalej. Do tego dołączam obrazek:



Właśnie jeździłem tankować bo gaz się skończył. Po przełączeniu (na postoju) na LPG samochód gasł mimo dodawania gazu. Podczas jazdy wogóle nie chciał się włączyć. Doprowadza mnie to już do szału :evil:
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 9 Maj 2011, 09:17   

w Twoim przypadku to najlepszym rozwiazaniem bedzie zakup kabla za 30zl i samodzielna regulacja sterownika zapewniam ze nie jest on skaplikowany jesli chcesz program do tej instalacji to podaj email przesle Ci go
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,129 sekundy. Zapytań do SQL: 10