Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Utrata mocy po wymianie uszczelki pod głowicą
Autor Wiadomość
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Luty 2011, 20:41   

Marcin Pop., bo jakby się okazało, że oleju jest dziwnie mało, a wody (margaryny) dziwnie dużo (lub na odwrót), to nawet nie ma co sprawdzać tylko postąpić jak pisałes - silnik do zmiany, bo mi na przykład 3 raz głowicy nie chciałoby się robić ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
kaiser86 

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Płock
Wysłany: 4 Luty 2011, 21:26   

Płyn i olej są ok (przynajmniej na razie), czytałem trochę na forum ze podobne objawy ludzie mieli przy uszkodzonych przepływomierzach lub przepustnicach, tylko że u nich przy ciepłym silniku problem znika a u mnie nie. Dodatkowo muszę wspomnieć że objawy dławienia się są ewidentnym następstwem "naprawy" (jeśli tak to można nazwać) samochodu. Wcześniej tego nie było. Gdyby był uszkodzony przepływomierz to podejrzewam że przed wizytą u mechanika też byłyby jakieś objawy dławienia a nie było. Ktoś gdzieś pisał że to może być przestawiony zapłon, albo wina jakiegoś czujnika na wałku rozrządu z tego co pamiętam. Co o tym myślicie?? Przed wymianą silnika ewentualnie głowicy chciałbym całkowicie wykluczyć wszystkie możliwość związane z niefachową naprawą, jakimś zaniedbaniem podczas montażu itp.
_________________
C220 rok 1995 LPG
VIN WDBHA22E0SF250762
 
 
 
artek88 


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 259
Skąd: Jarosław
Wysłany: 4 Luty 2011, 23:55   

u mnie przepływomierz działał dobrze, i z dnia na dzień zaczął się dławić, gdy go odłączyłem całkowicie, samochód jeździł o niebo lepiej, ale przez chwile :)
Umyłem jakimś rozpuszczalnikiem przepływke i pomogło na kilka miesiecy, a potem kupiłem oryginał Boscha :)

Może do przepływomierza jakiś syf wpadł podczas remontu?
_________________
Mercedes C180 , 96r WDB2020181A459269, BRC SEQUENT 24
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Luty 2011, 09:25   

kaiser86, masz tam u siebie kontrolkę "check engine" ?
W amerykańskich wersjch bywała.
W każdym razie zanim kupisz nowy silnik, to warto by zainwestowac w diagnostykę i sprawdzić błędy.
Niestety rocznik masz taki, że po dwóch rozbiórkach silnika z wiązki elektrycznej zostały prawdopodobnie wióry i to może byc główny powód twoich problemów.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 5 Luty 2011, 12:59   

Javoreczek napisał/a:
kaiser86, masz tam u siebie kontrolkę "check engine" ?
W amerykańskich wersjch bywała.


Mi się wydaje, że raczej nie bywała - chodzi o W202.
Na rynki kanadyjskie / amrykańskie kontrolki były takie same natomiast licznik był wyskalowany w milach - prędkość i dystans.
Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2011, 13:59   

Marcin Pop. napisał/a:
Mi się wydaje, że raczej nie bywała - chodzi o W202.

A mi się jednak wydaje, że była ;)

http://www.benzworld.org/...0-thoughts.html

http://www.mbworld.org/fo...0422-p0300.html
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 5 Luty 2011, 20:48   

Camel- napisał/a:
A mi się jednak wydaje, że była

nie znam angielskiego, znam niemiecki....

pokaż zdjęcie licznika np. z "betriebsanleitung" w wersji USA na potwierdzenie... - będzie dla potomnych... :wink:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Luty 2011, 11:24   

Marcin Pop., no to ja na odwrót :)

Recently my CEL came on in my 1994 C280 with 68k miles. It has an automatic transmission and an inline 6 engine. The CEL came on and I had the code read at Autozone as P1700,
Ostatnio lampka Check Engine (Check Engine Light) pojawiłą się w moim 1994 C280 przy 68 tys. mil. Auto posiada automatyczną skrzynie biegów i rzedowy 6-cylindrowy silnik. Lampka CEL pojawiłą się i odczytałem kod błędu w Autozone jako P1700...

:)
Zarzekaleś się, że ciągle korzystam z WISu - to może czas na Ciebie. Piszą tam dużo o CEL :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
schadook 
schadook

Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 70
Skąd: Jaworzno/ Włocławek
Wysłany: 6 Luty 2011, 12:08   

kaiser86, Na twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia przewodów, wiązek, kostek itd. wielu "fachowców" przy okazji naprawy głowicy potrafi zepsuć coś innego, często właśnie uszkodzeniu ulega elektryka. Posprawdzaj a potem podepnij się pod kompa. Jeśli by się jednak okazało że to nadal wina głowicy to podobnie jak Camel-, też bym sobie ją już odpuścił, generalnie w ogóle bym się nie bawił w spawanie bo to już nigdy nie będzie to samo, raczej wymiana i dobrze by było na przyszłość założyć świece o niższej wartości cieplnej bo masz chyba LPG a to w jakimś stopniu powinno pomóc uchronić się przed następną naprawą głowicy.
Pozdrawiam
_________________
Jest Gwiazda jest jazda!

C 180 Sport 95'
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 6 Luty 2011, 12:35   

Camel- napisał/a:
A mi się jednak wydaje, że była

nie znam angielskiego, znam niemiecki....

pokaż zdjęcie licznika np. z "betriebsanleitung" w wersji USA na potwierdzenie... - będzie dla potomnych...


Camel- napisał/a:
Marcin Pop., no to ja na odwrót

Recently my CEL came on in my 1994 C280 with 68k miles. It has an automatic transmission and an inline 6 engine. The CEL came on and I had the code read at Autozone as P1700,
Ostatnio lampka Check Engine (Check Engine Light) pojawiłą się w moim 1994 C280 przy 68 tys. mil. Auto posiada automatyczną skrzynie biegów i rzedowy 6-cylindrowy silnik. Lampka CEL pojawiłą się i odczytałem kod błędu w Autozone jako P1700...


Łopatologicznie - jak chłop krowie na rowie...:
- pokaż mi tą "lampkę" na desce rozdzielczej w W202! nawet w C280 1994r. Zrozumiałeś, czy jeszcze/ znów jesteś na etapie odwracania kota ogonem?
Pamiętaj, że na amerykańskim forum też piszą specjaliści z pytaniami typu: "ratunku, przejechałem 8000mil i pokazał się kluczyk - co trzeba z tym zrobić?"

Powtarzam: ja takiej lampki w w202 nie widziałem. Camel nie powtarzaj wypowiedzi innych użytkowników, tylko pokaż kontrolkę "check engine" w W202 . Bo może znowu się okazać (na naszym forum miało to miejsce kilkakrotnie), że użytkownicy po prostu pomylili kontrolki :lol:
Camel pokaż na jednym albo na drugilm liczniku gdzie jest "check" ? -

1 (943).jpg
Plik ściągnięto 1879 raz(y) 66,88 KB

wnetrze06.jpg
Plik ściągnięto 2823 raz(y) 67,93 KB

_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Luty 2011, 13:23   

Marcin Pop., pomyśl. W europejskich licznikach chcesz znaleźc kontrolkę która występuje w Stanach?



_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
lunow 


Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 38
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 6 Luty 2011, 14:28   

kontrolka w niektorych modelach wystepuje

kontrolka.jpg
Plik ściągnięto 1528 raz(y) 79,09 KB

_________________
C280 V6 Esprit Limited
 
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 6 Luty 2011, 16:17   

Camel- napisał/a:
Marcin Pop., pomyśl. W europejskich licznikach chcesz znaleźc kontrolkę która występuje w Stanach?

lunow, znalazł i to w benzynie w europejskiej :mrgreen: ... pytanie, czy nie jest sprzęgnięta z inną...

widziałem parę wersji z USA (PB i ON), nawet nimi jeździłem i w żadnej nie było "checka" :wink: Może takie wersje wychodziły w okrojonej ilości :?:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
ayek 
POLIZEI

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 467
Skąd: PJA ****
Wysłany: 6 Luty 2011, 16:57   

kaiser86 napisał/a:
Wymienił uszczelki z planowaniem głowicy złożył i


i nie sprawdził szczelności głowicy...... dupa ten mechanik,a wieksza dupa co planowała głowicę.
tez jestem po takim zabiegu w VW i pierwsze zdanie mechanika było sprawdzą wszystko i czy jest szczelna. ;)
spawana głowica :shock: to tak samo jak wały korbowe spawane i napawane....przez secjalistyczne zakłady :evil: = półśrodki :!:
_________________
MB C-250TT"97 "manual"
:mrgreen: BŁĘKITNY GROM :mrgreen:

WBD2021881F571508

....ciesz się z tego co masz

www.remontyjarocin.pl
 
 
 
Flavan 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Marzec 2015, 17:35   

Panowie odnosnie kontrolek..

- Mercedes C Class W202 seatbelt warning light - nie swieci mi sie podczas przekrecania stacyjki, nie wiem czy to ma sie akurat palic podczas jazdy gdy sie pasów nie zapnie czy podczas tzn check listy rowniez.

- Mercedes C Class W202 steering wheel warning light - Telescoping steering column not locked. - zdaje sie ze nie mam blokady kierownicy, a rowniez mi sie nie swieci.

Gdzie szukac przyczyny, prosze o pomoc.

EDIT: Wszystkie zarowki wymienilem...
_________________
W202 2.5TD kombi sport
W201 2.0D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,173 sekundy. Zapytań do SQL: 12