Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja LPG
Autor Wiadomość
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Marzec 2011, 17:00   

Magic jest stabilny do 1,5 bara wg katalogu więc nie ma obaw ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
dybek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 149
Skąd: Kielce
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 16:55   

a czy można wyregulować/skalibrować wtryskiwacze gazu tak żeby obniżyć im czasy czy trzeba wymienić listwę na szybszą?
_________________
TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!

C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 17:01   

dybek, można, wystarczy powiększyć dyszę, ale wszystko w granicach rozsądku. Poza tym można w pewnym stopniu to dokalibrować ciśnieniem w instalacji. Wszystko zależy od możliwości wtrysku.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
dybek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 149
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Maj 2011, 18:12   

witam ponownie prawdopodobnie jest za małe ciśnienie gazu, a tak poza tym chciałbym jeszcze zapytać czy wtryskiwacze mają być pod kątem 45 stopni czy muszą być ustawione pionowo?
_________________
TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!

C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Maj 2011, 19:37   

wtryskiwacze powinny byc montowane pionowo bo tylko w takiej pozycji moga zrobic przebieg jaki zaleca producent niestety teraz w malo ktorym aucie sie tak da wiec zywotnosc wtrysku sie zkraca poza tym niema to efektow ubocznych
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
dybek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 149
Skąd: Kielce
Wysłany: 9 Lipiec 2011, 10:40   

sprawa rozwiazana wymienilwm wtryskiwacze na valteki 34 i problem zniknal
_________________
TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!

C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594
 
 
grzesiq 

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Sierpień 2011, 15:37   

Witam!

Dopiero rozpoczynam swoją "przygodę" z gazem i mam pytanie czy taka mapa jest prawidłowa? Dlaczego pytam otóż nieraz zdarza się że po przyspieszeniu i puszczeniu pedału przyspieszenia (celowo nie piszę gaz) słychać strzały w wydechu . Wymieniłem ostatnio cewki (jedna padła). Kupiłem BOSH (skasowali mnie za cewki 400) ale dalej słychać (troszkę mniej).

Ostatnio przy podłączeniu do kompa w sterowniku był błąd (w pełni otwarte wtryskiwacze gazowe) jakoś tak ten błąd szedł. Czy trzeba wymienić wtryski?

Wtryskiwacze to val-tek czerwone zaraz sprawdzę model

gaz4.jpg
Plik ściągnięto 22184 raz(y) 33,89 KB

_________________
C-klasse ELEGANCE 230K+LPG STAG300 / 96` WDB2020241F362855
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 5 Sierpień 2011, 19:52   

wstaw screana lepszej jakosci bo z tego nie za bardzo widac cokolwiek ale za niskie cisnienie gazu i zbyt ubogo z tego co widze mapy nie zebrane ani gazu ani benzyny
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
dybek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 149
Skąd: Kielce
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 12:05   

te vaulteki zwykle czerwone sa za wolne wstaw 34 i powinno byc po sprawie
_________________
TŁOK POWINIEN DZIAŁAĆ W CYLINDRZE A NIE W RURZE WYDECHOWEJ!

C180T LPG 96r.
VIN WDB2020781F505594
 
 
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 16:09   

Doktor mojej :mb: odradzał mi wogóle wtryskiwacze Valteca. Ponoć ma ich popsutych cały karton, bo po 15Kkm i wzwyż coś się w nich wyklepuje i trzeba je regenerować...
Posłuchałem go i do siebie zamontowałem OMVL Reg Fast, ale jakbym miał kasę to zainwestowałbym we wtryskiwacze Hana.
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 19:05   

dybek, to wyszlo by tak ze siekierke na kijek czy waltek 30 czy 34 to zawsze jest valtek najgorsza jakosc za najnizsza cene podzielam to co napisal mcteusz,
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 22:43   

Ja jak zwykle polecam Magic Jety. W swojej cenie są super. Mam ich 10 w domu, łącznie ponad 100 tys km zrobione i jest super :) Tylko filtry wymieniać :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 09:47   

Camel- napisał/a:
Ja jak zwykle polecam Magic Jety. W swojej cenie są super. Mam ich 10 w domu, łącznie ponad 100 tys km zrobione i jest super :) Tylko filtry wymieniać :)


To skoro masz ich tyle to znaczy że się ciągle psują i musisz wymieniać :?: :wink:
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:44   

jacon, 4 sztuki w :mb: i 6 sztuk w Audi :mrgreen:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 6 Styczeń 2012, 19:09   

Cytat:
dybek, to wyszlo by tak ze siekierke na kijek czy waltek 30 czy 34 to zawsze jest valtek najgorsza jakosc za najnizsza cene podzielam to co napisal mcteusz

Hmm, jaka to jest najniższa cena? Chętnie kupię kilkadziesiąt sztuk Valtek'ów 34 za najniższą cenę?
PS.13696, Nie bierz osobiście moich uwag do siebie, ale zbyt dużo głupot już na tym forum napisałeś w sprawach LPG, żeby nie reagować. Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,178 sekundy. Zapytań do SQL: 13