Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
  Wysłany: 24 Marzec 2011, 21:48   Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach

PRZERYWA NA WOLNYCH OBROTACH PRZEWAZNIE JAK SIE ZAGRZEJE SILNIK TO 250TD POMOZCIE CO TO MOZE BYC???W TRAKCIE JAZDY JEST OKI ALE NA BIEGU JALOWYM CHODZI TAK NIEROWNO Z SZARPNIECIAMI.PROSZE O POMOC I DZIEKI :cry:





__________________________________
C250TD 97 ELEGANCE

[ Komentarz dodany przez: Camel-: 24 Marzec 2011, 22:06 ]
Kolego, wyłącz kapsloka bo przecież usłyszą Cie wszyscy bez krzyczenia. :)
Ostatnio zmieniony przez Camel- 24 Marzec 2011, 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
niedziolka 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 44
Skąd: Anglia / ipswich
Wysłany: 24 Marzec 2011, 22:59   

no cóz witam
skoro mowisz ze jak jedziesz jest ok to chyba nie paliwo
ja bym na twoim miejscu sprawdzil zawieszenie silnika /poduszki /
ale nie jestem do konca pewwien moze tylko jedna poszla i dlatego tak buja

chyba ze siada wtrysk /albo sekcja pompy
ja bym postawil najpierw na poduszke / u siebie robilem to samo

[ Dodano: 24 Marzec 2011, 22:00 ]
poniewaz na wolnych obrotach silnik mocniej rzuca i mozna to tak odczuc

[ Komentarz dodany przez: Camel-: 24 Marzec 2011, 22:09 ]
Cóż, cóż, cóż, cóż, cóż, cóż.
Rzuca, rzuca, rzuca, rzuca, rzuca, rzuca.
A teraz powtarzaj ;)

[ Dodano: 24 Marzec 2011, 22:46 ]
moj komputer jest w angli sorki
_________________
e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006
Ostatnio zmieniony przez Camel- 24 Marzec 2011, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:20   

Nie to nie poduszka pod silnikiem to by bujalo a on normalnie tak przerywa mysle ze to nie pompa bo odpala na strzał i przy jezdzie nic sie nie dzieje tylko jak klekota na biegu jałowym to czasem przerwie i raz to jest a czasem nie!




____________________________
C250TD 97 ELEGANCE
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:29   

tomlee74, prawdopodnobnie masz powietrze w przewodach i jak samochód chodzi na wolnych obrotach to powietrze dostawał i przebierał.
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)

Było dużo razy poruszane to na forum ;)

Ale raczej będzie to z tych dwóch rzeczy co Tobie napisałem.
Bardziej prawdopodobne jest właśnie powietrze.
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:39   

MikiPOZ napisał/a:
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)

jaka cewka :?:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Trusk 
Taxi

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 316
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:59   

powietrze w przewodach nie bujaly by autem ;p w zimie jak mialem problemy z autem i mialem bable powietrza to jedynie ciezko mi bylo odpalic i jak odpalilem to normalnie chodzil ! oczywiscie bable byly ale nic nie bujalo
_________________
Mercedes C 2.5 TD 96r - Był:(
MB C250 TURBODIESEL SPORT - było http://www.w202.pl/viewto...14647&start=105

 
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 25 Marzec 2011, 17:17   

Szukam właśnie bo przewinęła się w opcji szukaj kiedyś i nie mogę jej znaleźć.
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 25 Marzec 2011, 17:23   

tomlee74, Zawory w pompie paliwa do wymiany. Po zagrzaniu na wolnych obrotach któryś cylinder/cylindry nie dostają paliwa. Jeżeli masz automat to porównaj pracę na N i na D na postoju. Jeżeli na D przestaje rzucać to tylko zaworki. Rzucanie na D świadczy o uszkodzonych sekcjach.
Charakterystyczne jest też nierówne schodzenie z obrotów na postoju.
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 25 Marzec 2011, 17:26   

OO Łukasz wie co mówi :mrgreen:
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
niedziolka 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 44
Skąd: Anglia / ipswich
Wysłany: 25 Marzec 2011, 20:25   

Łukasz, popieram
wszak jak mój mial powietrze w przewodach ciezko palil potem chodzil ok
ale u mnie to byly przewody nie zaworki

ALE CEWKI U MNIE NIE MA W DISLU
_________________
e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006
 
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 26 Marzec 2011, 16:55   

autko jest w manualu.to pocieszcie mnie ile kosztuje naprawa takich zaworkow na pompie jesli to jest to?najwiekszy problem w mojej okolicy to rzetelny mechanik od :mb: najlepsze ze to nie wystepuje zawsze.a mialem2,2i byl spokoj to sobie ulepszylem na 2,5td ijuz wydatki.pozdrawam.




____________________
C250TD 97 ELEGANCE
 
 
niedziolka 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 44
Skąd: Anglia / ipswich
Wysłany: 26 Marzec 2011, 18:59   

nie wiem ile trza bedzie dac za zawory do pompoy jezeli to one bo jezeli weże paliwa to wymienisz sam bo są tylko na zawleczkach koszt wyliczylem na okolo 32 funty co będzie jakies 150zl / za wszystkie
http://mbspecialist.com/mercedes_webcatalog/
ale sprawdz sam po numerach seryjnych
pozdrawiam
_________________
e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:28   

Łukasz napisał/a:
Zawory w pompie paliwa do wymiany...


Myślę,że taniej i pewniej sprawdzić po prostu ciśnienie wtrysku :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:29   

Jary napisał/a:
Myślę,że taniej i pewniej sprawdzić po prostu ciśnienie wtrysku :wink:

Wiesz, przerabiałem ten problem u siebie. Objawy były identyczne ;)
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:32   

Mam akurat odwrotne doświadczenia, ale myślę, że manometr podpowie.
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 11