Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:35   

Cytat:

Mam akurat odwrotne doświadczenia, ale myślę, że manometr podpowie.

U dobrego pompiarza sprawdzi i jedno i drugie :)
 
 
zibi_43 
C250TD

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Kościan
Wysłany: 26 Marzec 2011, 21:08   

MikiPOZ napisał/a:
tomlee74, prawdopodnobnie masz powietrze w przewodach i jak samochód chodzi na wolnych obrotach to powietrze dostawał i przebierał.
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)

Było dużo razy poruszane to na forum ;)

Ale raczej będzie to z tych dwóch rzeczy co Tobie napisałem.
Bardziej prawdopodobne jest właśnie powietrze.


MikiPOZ - nie chce Cię urazić, ale chyba nawdychałeś sie spalin...
_________________
W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 27 Marzec 2011, 00:11   

zibi_43, kolego mialem ten sam przypadek i u mnie to było powietrze. Więc mi nie mów takich rzeczy.
A co do cewki, poszukaj sobie na forum nie równe obroty i ludzie pisali ze mozliwe ze cewka.
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
zibi_43 
C250TD

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Kościan
Wysłany: 27 Marzec 2011, 12:38   

MikiPOZ napisał/a:
zibi_43,
A co do cewki, poszukaj sobie na forum nie równe obroty i ludzie pisali ze mozliwe ze cewka.


C250TD 97 ELEGANCE jest w podpisie. Tak więc kolego oświeć mnie o jaką cewke Tobie chodzi?

[ Dodano: 27 Marzec 2011, 12:54 ]
[/quote]
U dobrego pompiarza sprawdzi i jedno i drugie :) [/quote]

- nic dodać nic ująć.
_________________
W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 28 Marzec 2011, 17:00   

Łukasz, i powiedz co u ciebie sie okazalo do naprawy??ja narazie tak jezdze ale ile tak pojezdze to niewiem???poprostu mnie to wkurza.a znacie jakiegos mechaniora z okolic gliwic??




________________________
c250td 97 elegance

[ Dodano: 28 Marzec 2011, 17:09 ]
a ile cie to kosztowało moze tak zapytam bo najpewniej jest to co ty piszesz.
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 28 Marzec 2011, 17:36   

tomlee74, u mnie do wymiany były zaworki w pompie wtryskowej. Jest ich pięć.
Po rozgrzaniu któryś się zawieszał i pompa nie podawała paliwa na cylinder.
Naprawy (wymiany wszystkich zaworków) dokonywałem pod koniec 2007 roku i kosztowało mnie to 600zł.
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 29 Marzec 2011, 20:22   

Łukasz, no to jeszcze znosnie musze to zrobic bo strasznie mnie to wkurza autko ma przebieg 320tyskm juz myslalem ze moze motor pada ale pali na strzal takze mysle ze jest oki i ani mi nie kopci nie dymi itd teraz najwiekszy problem to znalezc odpowiednia i uczciwa oraz znajaca sie na rzeczy osobe! :cry: a o takie dzis ciezko dzieki serdeczneŁukasz, za pomoc miejmy nadzieje ze to jest to!dam znac co i jak.pozdrawiam wszystkich :mb:



_________________________
250td 97 elegance
 
 
kris2.5td 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 5
Skąd: łódz
Wysłany: 15 Maj 2011, 15:55   

tomlee74
uporałeś się z tymi zaworkami w pąpie....??
Czy to bylo przyczyną...?
Kosztowna była naprawa, sam to zrobiłeś....?
Mam identyczny objaw na ciepłym silniku i rączki mnie swędzą aby się za to zabrać,
ale obawiam się że potrzebna będzie wizyta u pompiarza... :|
Daj znać jak poszło z naprawą i proszę o odpowiedz...
Pozdrowienia...
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 16 Maj 2011, 17:27   

kris2.5td, nie niezabralem sie jeszcze za to z powodu funduszy i czasu narazie chodzi ale mam innyn wiekszy problem a mianowicie wali mi olej do mkolektora ssacego.pozdro.






__________________
250td 97 elegance
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 16 Maj 2011, 20:16   

tomlee74 napisał/a:
mam innyn wiekszy problem a mianowicie wali mi olej do mkolektora ssacego.pozdro.

W silniku doładowanym zawsze będzie trochę oleju w dolocie. Pytanie ile jest u Ciebie i czy ubywa Ci na bagnecie?
 
 
kris2.5td 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 5
Skąd: łódz
Wysłany: 16 Maj 2011, 21:43   

tomlee74
tak z ciekawości Ci powiem że zaworki w regulatorach to koszt 184zł za sztuke.....!!!
razy 5 sztuk = tragedia
Dzisiaj byłem u Zasady, a zaworek zwrotny który montowany jest na "oczko" wężyka (kluczyk chyba 13-tka) leży między pompą a blokiem silnika koszt jest też powalający, prawie 200zł....!!
Pytanie ....
Znacie jakieś zamienniki lub od czego (inna marka) mogą pasować takie rzeczy-
ZAWOREK ZWROTNY....
ZAWORKI W REGULATORACH....
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 17 Maj 2011, 16:24   

kris2.5td, fajne informacje jak dla mnie czyli beka bez dna hehe nic tylko skok z mostu :wink: no coz jak bedzie trzeba to bedziemy robic narazie nie jest to az tak dokuczliwe.Łukasz, no rozumiem troche ale nie tyle by wyciekal z pod kolektora ssacego.ja juz sam nie wiem bo autko chodzi jak burza.pozdrawiam i czekam na dalsze opinie.





___________________-
250td 97 elegance
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 17 Maj 2011, 17:46   

tomlee74 napisał/a:
Łukasz, no rozumiem troche ale nie tyle by wyciekal z pod kolektora ssacego

Wymień oringi w dolocie i będzie ok ;) W ASO około 6zł sztuka.
 
 
tomlee74 

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 59
Skąd: slask
Wysłany: 18 Maj 2011, 14:49   

Łukasz, Jakie oringi gdzie one sa??poradze sobie z tym sam?napewno to pomoze?za 6pln warto sprobowac tylko w ktorym miejscu one sa?prosze jak wiesz gdzie to napisz albo jakas fotka,bede wdzieczny.i to jest wlasnie to niema pozadnych mechanikow ktorzy maja prawdziwe pojecie o marce :mb: tylko zedrzec na maksa i juz bo co tam gosc jezdzi mietem to go stac!!pozdro.



_______________________
250td 97 elegance
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 18 Maj 2011, 15:11   

Nr 5 to "dolot", nr 8 to wspomniana uszczelka. Jest ich 10 sztuk, numer A6041410160.

m.mycat.gif
Plik ściągnięto 187 raz(y) 52,57 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,163 sekundy. Zapytań do SQL: 11