Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
3 Grudzień 2012, 00:04
szarpanie podczas jazdy...problem
Autor Wiadomość
jazoneczek 
W202-1996-2.2D Kombi


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 14
Skąd: Ozorków
Wysłany: 30 Kwiecień 2011, 17:30   szarpanie podczas jazdy...problem

Witam. Czy miał ktoś z kolegów taki problem, podczas jazdy na 2, 3, 4 biegu tak w okolicach 2000-2500 tyś obrotów auto zaczyna szarpać, dopiero po dodaniu gazu lub zdjęcia nogi z pedału gazu sytuacja się stabilizuje:
- auto pali do ręki ( zapowietrzanie układu ) ?
- most ( czy jest możliwe iż coś z mostem )
Czy dobranie mostu do modelu auta odbywa się przez nr VIN ( w202, 1996r, 2.2 diesel 95KM )
Proszę o poradę...

Jeszcze dodam * przy gwałtownym ruszaniu do przodu i do tyłu słychać metaliczny dźwięk w okolicy tylnego siedzenia centralnie na środku auta, czy możliwe jest również jeżeli podpora wału będzie uszkodzona to objawy będą - jak wyżej opisałem ?
_________________
Mercedes C-klasa W202 2.2D rok.1996 Kombi-Esprit
 
 
jacek_dd 

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Miechów
Wysłany: 30 Kwiecień 2011, 20:50   

Możliwe , że most ci szwankuje.
_________________
W 202 220 D Clasic
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Kwiecień 2011, 21:40   

jazoneczek napisał/a:
Jeszcze dodam * przy gwałtownym ruszaniu do przodu i do tyłu słychać metaliczny dźwięk w okolicy tylnego siedzenia centralnie na środku auta, czy możliwe jest również jeżeli podpora wału będzie uszkodzona to objawy będą - jak wyżej opisałem ?

Albo podpora, albo łączniki elastyczne, ewentualnie mocno wywalone przednie mocowanie dyfru. Bez wejścia pod auto nie ma co gdybać.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jazoneczek 
W202-1996-2.2D Kombi


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 14
Skąd: Ozorków
Wysłany: 1 Maj 2011, 11:42   

Czy dobranie mostu do modelu auta odbywa się przez nr VIN ( w202, 1996r, 2.2 diesel 95KM )
z tego co się orientuje to zależy to od przełożenia, most bedzie pasował od każdej W202 - 2.2 manual 5 biegów?
_________________
Mercedes C-klasa W202 2.2D rok.1996 Kombi-Esprit
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Maj 2011, 12:21   

jazoneczek napisał/a:
most bedzie pasował od każdej W202 - 2.2 manual 5 biegów?

Były wersje np. na Francję z innym przełożeniem mostu. Ale generalnie można tak powiedzieć. Poza tym można odczytać i porównać to co jest na Twoim moście z tym co jest na moście, który chcesz kupić.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
PACHU 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 1 Maj 2011, 13:21   

witam
u mnie miałem idetyczne objawy i winny był zawór EGR on przy stałym gazie otwierał zaduzo spali i dusił silnik przez to szarpał i puszczał biały dym z tłumnika.....niewiedziałem co jest grane juz chciałem obwiniac pompe wtryskową ale udało sie ustalic co jest winne. Zaslepiłem podcisnienie strujące zaworem EGR czyli jest cały czas zamkniety i jak reka odioł...a jak silnik ci szarpie to moze przez to dziwne odgłosy z mostu....mysle ze ci nie zaszkodzi spróbowac.... ja tak zrobiłem i do tej pory bez problemu...jak to bedzie winne to mozna go czyscic ale ja radze go całkiem odłaczyc bo dla mnie to jest to tylko wymysł ekologów zeby auto spełniało normy spalin a jest to kolejna rzecz która moze robic nam kłopoty tak jak w nowszych autach filtr czastke stałych.
pozdrawiam:)
_________________
W202 C250 ELEGANT KOMBI 98r WDB2021881F696368
 
 
 
jazoneczek 
W202-1996-2.2D Kombi


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 14
Skąd: Ozorków
Wysłany: 1 Maj 2011, 17:08   

Oczywiście sprawdzę, zaślepię i zobaczę czy coś pomoże, ale dzięki za wskazówki ... oczywiście jak uda mi się wyeliminować wadę to opiszę ....

[ Dodano: 14 Maj 2011, 11:13 ]
wymieniłem - tłumik drgań ( zupełnie zniszczony )
- oraz przegub elastyczny ( stary zniszczony )
Oględziny z pod auta: podpora nie wybita, chyba że jeszcze jeden przegub? most-dyfer suchy , krzyżak cały luzów nie wyczuto...
Dźwięki z pod auta zniknęły, lecz szarpanie przy około 2 000 tyś obrotach nie ... raz nasilają się prawie niewyczuwalne.
Co może być przyczyną w dalszym ciągu:
- pompa mechaniczna BOSCH po regeneracji
- czy może to być samo sprzęgło? koło dwu-masowe?
- może filtr paliwa przy obciążeniu nie podaje wystarczającej dawki paliwa - zapchany

[ Dodano: 28 Maj 2011, 10:55 ]
U mnie zawór nie ma wpływu, pompa Bosch - mechaniczne, tym razem auto jechało i nagle stop, po krótkiej naradzie telefonicznej z mechanikiem, ( paliwo 1/4 baku ) kazał mi dolać paliwa ponieważ twierdził ,że paliwo nie dostaje się z baku do filtra, są podobno w baku dwie komory i prawdopodobnie paliwo nie jest przelane z jedne do drugie i w tym problem, zalałem 4 litry auto odpaliło ... dążąc do wątku szarpania, pompa było rozbierana ponownie i ustawiana, szarpanie w dalszym ciągu jest, czy może być przyczyna uszkodzenia pompki w baku ( podczas dodawania gazu mała dawka paliwa i szarpie )


10052011345.jpg
Plik ściągnięto 848 raz(y) 450,81 KB

_________________
Mercedes C-klasa W202 2.2D rok.1996 Kombi-Esprit
 
 
Tomeczek w202 

Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 26 Sierpień 2012, 23:42   

Witam przepraszam ze odswierzam temat ale mam takie same objawy .U mnie szarpie na zimnym silniku po nagrzaniu juz nie. Pompa lucas. Prosze pilnie o odpowiedz.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Sierpień 2012, 07:59   

Bardzo dobrze, że odświerzasz a nie zakładasz nowy temat. Podaj więcej szczegółów, tzn czy szarpanie pochodzi bardziej od nierównej pracy silnika czy jest jakies mechaniczne uderzenie?

Widzisz u mnie gdy jest filtr paliwa do wymiany, to silnik w okolicach 2000obr/min zaczyna dziwnie pracowac: tak jakby dodawał i ujmował sobie szybko gazu. Dzieje się to przez moment, głównie przy zimnym silniku. Masz coś podobnego czy nie?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Tomeczek w202 

Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 28 Sierpień 2012, 10:46   

U mnie jest tak jak by mu brakowało paliwa.Filtr paliwa wymieniłem.Te objawy mam tylko na zimnym silniku.Po około 10 minutach postoju gdy sie zagrzeje to nie szarpie.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Sierpień 2012, 11:09   

Może jest zapowietrzony? Zobacz w przezroczystych przewodach czy idzie samo paliwo, czy bąbelki powetrza?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Tomeczek w202 

Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 28 Sierpień 2012, 19:16   

Nie ma żadnych pęcherzyków powietrza,samo paliwo.Dodam ze to jest pompa lucas nie wiem czy kiedykolwiek była regenerowana,poprzedni właściciel prawdopodobnie jezdził na "tańszym" paliwie
 
 
axoniasty 
AXON


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Nysa & MUNCHEN
Wysłany: 18 Wrzesień 2012, 23:06   

Witam Wszystkich Forumowiczów Ja Chciałem Się Dołączyć Do Tematu Z Zapytaniem.
Ponieważ Mam Problem W Tego Typu,że Na zimnym ciężko Pali Tj. Muszę go gazować bo inaczej zgaśnie okolo 2 minuty. na zimnym nie da się wcale jechać ! Ponieważ nawet jak dam gaz do dechy to i tak szarpie Dławi i jest zero mocy !! Dopiero jak się rozgrzeje już jest ok !! problem znika ale od 140 km/h znów pojawia się dławienie i muszę delikatnie dodawać gazu zeby sie dalej płynnie rozpędzał ale to nie jazda . Proszę Doradzcie co to może być? CHCIAŁEM DODAĆ ZE JEST TO C180
_________________
Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy

C-180 97r. WDB2020181F600250
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 19 Wrzesień 2012, 01:49   

lift czy przedlift ?
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
axoniasty 
AXON


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Nysa & MUNCHEN
Wysłany: 19 Wrzesień 2012, 19:17   

Po Lifcie
_________________
Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy

C-180 97r. WDB2020181F600250
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,136 sekundy. Zapytań do SQL: 12