Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
w202 c240+ sekwencja gaz wrocław
Autor Wiadomość
Krzysieq1991

Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 12
Skąd: Legnica
Wysłany: 10 Maj 2011, 16:25   w202 c240+ sekwencja gaz wrocław

Witam was wszystkich! Chciałbym zasięgnąć waszej porady na temat tego autka, czy było coś malowane, czy gdzieś jest krzywy, ile pali średnio lpg ten silnik itp. :) byłbym bardzo wdzięczny, gdyż bardzo chcę zostać posiadaczem w202, a ten mnie bardzo urzekł :)




http://otomoto.pl/mercede...-C17709114.html

co wy na to?
z góry dziękuję za pomoc!
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Maj 2011, 18:11   

Gościu go już baaardzo długo nie może sprzedać...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Krzysieq1991

Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 12
Skąd: Legnica
Wysłany: 10 Maj 2011, 18:32   

Dzwoniłem ,rozmawiałem, miła Pani powiedziała,że auto zostało jej po mężu i nie jest jej potrzebne....Ciekawe co jest z nim nie tak..
 
 
Krzysieq1991

Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 12
Skąd: Legnica
Wysłany: 10 Maj 2011, 18:47   

miał ktoś z forum styczność z tym autem? oglądał go albo coś?
 
 
kobert 

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 73
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Maj 2011, 22:39   

niet, ale moge troche powiedziec na temat gazu w tym silniku :) pisz ewentualnie
_________________
c240 esprit 99r automat sedan
WDB2020261F824024
 
 
 
Krzysieq1991

Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 12
Skąd: Legnica
Wysłany: 10 Maj 2011, 23:06   

kobert napisał/a:
niet, ale moge troche powiedziec na temat gazu w tym silniku :) pisz ewentualnie


tak więc słucham Cię uważnie.. :P
 
 
kobert 

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 73
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Maj 2011, 08:52   

u mnie profilaktycznie zostaly wymienione swieczki ( brisk ) komplet kosztuje 100 zl . Zabojstwem jest komplet kabli WN, ale jak na razie nie ruszam ;-)
Gazik chodzi pieknie, de facto nie czuc roznicy czy benzynka czy kuchenka. Jak jest dobrze wyregulowana ( mapka z mnoznikiem ladnie ustawione) to nie ma co narzekac. Co mnie trapi z tym silnikiem i gdy poczytalem ( glownie forum w210 - wiecej jest aut z tym silnikiem ) to sa to typowe bolaczki - male wycieki oleju.

Mam ciachniete ok 150 tys na liczniku ( wyglada ze oryginalne, z polskiego salonu a auto bylo serwisowane do 2006 - 80 tys wtedy) i wydaje mi sie ze nie powinno sie cos takiego pojawiac , no ale co zrobic... brzmienie silnika jest boskie :D , zbiera sie calkiem dobrze wiec nie ma co narzekac ;-)

Wycieki: miska olejowa, okolice chlodniczki oleju , simering miedzy skrzynia a silnikiem...

Koszty filtrow: gdy poszukasz znajdziesz w dobrych cenach . Jednynym zabojstwem jest filtr paliwa ( filtron 200zl ;-) ) , ALE znalazlem tanio Marka FIAAM koszt 90 z przesylka ze sklepu internetowego :mrgreen:

Spalanie - miasto licz 15 litrow
trasa 10-12 w zaleznosci od bucika
Mieszane - srednie ok 14
AUTOMAT!
_________________
c240 esprit 99r automat sedan
WDB2020261F824024
 
 
 
kobert 

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 73
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Maj 2011, 09:01   

przy tym przebiegu 270 tys... zwroc uwage na wal , dyfer, skrzynke, prace silnika - czy rowna - ewentualne wycieki wlasnie...

Jesli kabelki WN nei byly wymieniane nigdy - wymienilbym - koszt kolo 500 - 600 pln
_________________
c240 esprit 99r automat sedan
WDB2020261F824024
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2011, 10:39   

http://otomoto.pl/mercede...-C18821707.html
Taki nie będzie lepszy :?: (o kierownicy nie piszę :mrgreen: Opłaty i koszty te same ,a jedzie o niebo lepiej.
PS .Jesteś pewien że stać Cię na utrzymanie silnika V 6 ?
Pomyśl o rzędowym silniku http://otomoto.pl/mercede...-C18704174.html jak coś - zawsze taniej będzie.
 
 
Krzysieq1991

Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 12
Skąd: Legnica
Wysłany: 11 Maj 2011, 10:57   

ten pierwszy ładnie wygląda, tylko coś mu przedni zderzak odstaje od strony pasażera przy łączeniu z nadkolem...ciekawe co tam się działo
takie pytanko do was, ile kosztowałaby instalacja sekwencja do tego c280 co madziara31 podał?
o wiele różnią się koszta utrzymania silnika v6 od rzędowego?

Jakbyście znaleźli na jakichś portalach ładne w202 w automacie to wklejać mi tu :P cena tak to 13,500 za autko :P
 
 
Jajcek 
Jajcek

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2114
Skąd: WWA Praga Polnoc B7
Wysłany: 11 Maj 2011, 11:18   

dopisze sie do wypowiedzi Koberta:
Fakt kable wysokiego napiecia - tanie nie sa (ja zmienilem)
swiece - masz ich 12, wiec tez jest to koszt
oprócz typowych bolączek radził bym sprawdzić jeszcze cewki zapłonowe (x6) przepływomierz powietrza, bo przy tym przebiegu mogą lekko przepuszczać, oraz poduszki pod silnikiem/skrzynia
co do spalania - gazu nie mam , pali średnio miedzy 12-14 ltr po mieście , ale przy delikatnej jeździe
na trasach - przy 110kmh udało sie zejść do około 7, przy 160kmh około 10ltr
Moje auto ma prawie 230tys km (138Tys mil) i póki co , żadnym problemów z silnikiem i skrzynia nie miałem,
_________________
Zobacz moje EX C
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=13899
Moje Oczko w głowie
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=14827
Xenia
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=15403
AX - 300 ojro :-)
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=21051
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 11 Maj 2011, 11:31   

madzara31 napisał/a:
Taki nie będzie lepszy :?: (o kierownicy nie piszę

A ja nie piszę o zderzaku z przodu, klapie z tyłu i desce z listwa drewniana oraz o spasowaniu wszystkiego :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Maj 2011, 11:55   

Pioterek, no właśnie. Madzara, co Ty za szrota nam tu pokazujesz? ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2011, 18:36   

Camel- napisał/a:
Madzara, co Ty za szrota nam tu pokazujesz?
O silniku piszę.Wstawiłem pierwszego z brzegu.Chciałem powiedzieć że jeśli koniecznie V 6 ,to po co się rozdrabniać na 2,4
Ostatnio zmieniony przez madzara31 11 Maj 2011, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2011, 18:39   

Krzysieq1991 napisał/a:
o wiele różnią się koszta utrzymania silnika v6 od rzędowego?
O wiele.Osprzęt ,koszty części motoru, to jest przepaść w tych jednostkach.Świece zapłonowe np.6x9zł czy 12X50zł.Szukaj 2,8 z II połowy 95' lub z 96'. Posiadają lepsze wiązki silników.
Pytasz o gaz ?Myślę że na sześć garków to 4 tysie trzeba dać :?: :idea:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,115 sekundy. Zapytań do SQL: 9