w202 c240+ sekwencja gaz wrocław |
Autor |
Wiadomość |
kobert
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 73 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 20:48
|
|
|
Wypowiem sie odnosnie V6:
swiece: 40 pln oryginal /szt v zamiennik 8zl /szt (brisk) JEST ICH 12 szt
kable komplet WN: oryginal ok 650 zl v zamiennik bosch ok 550 " po chodach "
cewki 6 szt: oryginal ok 700 zl/szt v zamiennik bosch ok 300 zl/szt
pompa wspomagania: oryginal - nie pytaj , zamiennik ok 450 zl ( trudno dostepny)
filtr oleju , powietrza - normalny koszt
filtr paliwa - filtron 200 zl , FIAAM 80-90 zl
rolki wszelakie , pasek klinowy - normalne ceny
Koszt insstalacji gazowej ok 3500 i polecam STAG 300 + wtryski Hana ( BRC wysiada przy tym zestawieniu)
pozdrawiam |
_________________ c240 esprit 99r automat sedan
WDB2020261F824024 |
|
|
|
|
Krzysieq1991
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 12 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 13:27
|
|
|
To jakiego silnika szukasz ? Bo na chwilę obecną wyznacznikiem w linkach jest cena . |
|
|
|
|
Krzysieq1991
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 12 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 14:11
|
|
|
albo mocniejsza benzyna z gazem, albo diesel, ale to pierwsze to chyba lepsza opcja. skrzynia automat, no i klima, miło by było jakby to był polift |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 14:24
|
|
|
Krzysieq1991 napisał/a: | mocniejsza benzyna z gazem | tak Krzysieq1991 napisał/a: | albo diesel | nie Krzysieq1991 napisał/a: | skrzynia automat | tak Krzysieq1991 napisał/a: | klima | tak Krzysieq1991 napisał/a: | miło by było jakby to był polift | nie |
|
|
|
|
Krzysieq1991
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 12 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 15:00
|
|
|
dlaczego nie diesel?? przez cenę idącą w górę ?:)
i dlaczego nie polift? za drogi? miło by było jakbyś mógł to rozwinąć, byłbym wdzięczny za radę bardziej doświadczonego użytkownika |
|
|
|
|
Krzysieq1991
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 12 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 20:09
|
|
|
Krzysieq1991 napisał/a: | dlaczego nie diesel?? | droższe ew. naprawy ,a różnica w cenie paliw-brak Krzysieq1991 napisał/a: | dlaczego nie polift? | bo przed lift jest lepiej zrobiony.W liftowych wiele miejsc ukazuje oszczędności. |
|
|
|
|
Krzysieq1991
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 12 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 21:10
|
|
|
madzara31 napisał/a: | Krzysieq1991 napisał/a: | dlaczego nie diesel?? | droższe ew. naprawy ,a różnica w cenie paliw-brak |
też racja a jakie byłoby około spalanie ON w tym białym co wyżej podałem? wygląda ładnie co o nim powiesz?
madzara31 napisał/a: | Krzysieq1991 napisał/a: | dlaczego nie polift? | bo przed lift jest lepiej zrobiony.W liftowych wiele miejsc ukazuje oszczędności. |
a do przedlifta zawsze poliftowe zderzaki, progi , lampy mozna założyć ? bo wydają mi się ładniejsze |
|
|
|
|
slaw3k
MB W208 320
Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 49 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 06:26
|
|
|
Krzysieq1991 napisał/a: | madzara31 napisał/a:
Krzysieq1991 napisał/a:
dlaczego nie polift?
bo przed lift jest lepiej zrobiony.W liftowych wiele miejsc ukazuje oszczędności. |
Na przykład? |
_________________ MB W208 320 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 09:00
|
|
|
Krzysieq1991 napisał/a: | bo wydają mi się ładniejsze | gusta slaw3k napisał/a: | Na przykład? | pierwszy od przodu.Migacz na błotniku-wyjmij i oceń jakie są przewody i otuliny w przed i po lifcie.Myślę o instalacji (przemilczam fakt eko wiązek z M 104 ,bo te wymyślił ktoś ,kto dawno nie ruchał)
Postaw przy sobie dwa fotele.Nie trzeba być włókniarzem aby dostrzec różnicę w jakości poszyć.To samo tyczy się jakości skór.Następna to pompa wspomagania -naprawialna i teoretycznie nienaprawialna.....dalej przekładnia kierownicza.
Lakiery w przed i po (piszemy o autach które jeszcze mają na sobie trochę fabrycznej farby)
W po liftach farby były bardziej eko ,a co za tym idzie bardziej miękkie.
Trzeba się troszkę zagłębić w temat (rozebrać jednego i drugiego ) aby widzieć że im młodszy tym oszczędniej było.
Mam po lifta i W 124 z 88'-go.Dziesięć lat ich dzieli,a jakość to przepaść.Braciak dysponuje ostatnim wypustem przed lifta i mam co porównywać. |
Ostatnio zmieniony przez madzara31 13 Maj 2011, 09:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 09:09
|
|
|
madzara31 napisał/a: | bo przed lift jest lepiej zrobiony.W liftowych wiele miejsc ukazuje oszczędności. |
Zgadza się. Przykład: boczki drzwi. W wersji przedliftowej uchwyty do zamykania są baaardzo solidne, w wersji po liftingu... no cóż. Tak czy siak, wg po FL są dużo łandniejsze |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 09:14
|
|
|
corvus-corax napisał/a: | Przykład: boczki drzwi. | Świetny przykład.Wystarczy złapać ręką za jeden i drugi aby wyczuć księgowego ze Sztudgartu. |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 09:40
|
|
|
Krzysieq1991 napisał/a: | spalanie ON w tym białym co wyżej podałem? | z osiem litrów |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 09:47
|
|
|
Krzysieq1991 napisał/a: | co o nim powiesz? | Powiem że mimo obszytej na nowo kierownicy mi się podoba.Na jednym ze zdjęć masz pogląd na przed liftowe drzwi....czy widzisz ile tam jest skóry zrobionej na "firankę" ? Miodzio Po lifcie takiej rozpusty nie ma.
Ze 400 tysi ma,ale co to dla wolnossącego 2,5.Grzanie dupek,bogatsza klima....ciekawe czy wszysyko działa.Ja bym go chciał. |
Ostatnio zmieniony przez madzara31 13 Maj 2011, 09:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|