Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:34
Zmiana silnika z 1,8 na 2,2
Autor Wiadomość
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 22:44   

a co z 2.2 z w124 ? blok ten sam. ma zmienne fazy ?
gucionexia, miało to na celu zmniejszenie spalania a nie uzyskania mocy.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
gucionexia 
Turbo V6 :)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 780
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 01:42   

TraczU napisał/a:
miało to na celu zmniejszenie spalania a nie uzyskania mocy.

To to ja wiem.
_________________
w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 13:58   

Kupcie dół silnika 2,2 i głowicę bez faz.Sterowanie silnika zostaje.Wtryski ...ciekawe czy większe. Zmontuje to warsztat od szlifowania głowic .Będzie jeździło :wink:
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 14:45   

madzara31, a skąd wiesz, że głowica ta sama? :P Kształt komory nie jest inny?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 14:49   

Głowica nie jest taka sama, ale da się jedno z drugim złożyć. Nawet jeśli kształt komory jest inny, to

madzara31 napisał/a:
Będzie jeździło :wink:


Jednak IMHO to już straszna rzeźba. Prościej chyba do kompletu z tym 2.2 sterownik HFM kupić.
A PMS'a sprzeda, to mu sie zwróci :wink:

TraczU napisał/a:
a co z 2.2 z w124 ? blok ten sam. ma zmienne fazy ?


ma
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
gucionexia 
Turbo V6 :)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 780
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 16:51   

Najlepiej by było głowice z 1.8 dół z 1.8 i pojechali.Lecz z tegoo co kiedys czytałem na forum tu, to to nie podejdzie.
_________________
w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 21:26   

A ja z innej beczki: da się może i czy nie lepiej zamontować kompresorka do istniejącego 1,8??
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
andref 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 907
Skąd: Krosno
Wysłany: 2 Czerwiec 2011, 21:35   

Krzychs2, widze nachodzi Cie na moc :mrgreen: Ale drozej wyjdzie kupno kompressora niz silnika 2.2
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 3 Czerwiec 2011, 21:42   

andrefff, albo kupie silniczek od Ciebie ;) co? Teraz kiedy Celinka jest wozem specjalnego użytkowania oszczędność w Pb nie jest już tak ważna :P
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
andref 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 907
Skąd: Krosno
Wysłany: 5 Czerwiec 2011, 15:07   

Krzychs2, to moge Ci sprzedac 3.2 V6 jak chcesz :wink:
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 5 Czerwiec 2011, 22:12   

andrefff napisał/a:

Krzychs2, to moge Ci sprzedac 3.2 V6 jak chcesz :wink:

Wolałbym 2.0 Kompresor lub 2.3 Kompresor bo mniej przeróbek ;)
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
gucionexia 
Turbo V6 :)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 780
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 5 Czerwiec 2011, 22:19   

I tak by z 5 tys ze wszystkim wyszło jak nie lepiej.
_________________
w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
 
 
maciun75 
Mercedes

Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Toruń
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 21:55   

Witam, chciałbym odświeżyć temat, mianowicie przełożyłem sam słupek z c220 do mojego c180. Wszystko podpasowało, jedynie założyłem swój czujnik wału i kolektory, sprzęgło od c220 ale silnik nawet nie kichnął ani nic. Robiłem to 3 dni i strasznie mnie to zirytowało, że nie odpalił. Czy ma znaczenie, że mój to przedlift (kluczyk scyzoryk) a tamten polift ( rybka)? (z tego co wyczytałem to może być przyczyna) od czego zacząć diagnozę?
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 22:11   

maciun75, coś tym silnikiem musi sterować ---chyba nie myślisz ze Twoje flaki z C180 sobie poradzą :shock:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
maciun75 
Mercedes

Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Toruń
Wysłany: 26 Styczeń 2017, 13:59   

Czyli komputer muszę załatwić konkretnie od tamtego czy mogę od innego pod warunkiem, że jest od 2,2 benzyna?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,163 sekundy. Zapytań do SQL: 11