Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:32 |
Skrzynia od 2.7 CDI 170KM 6 biegowa w c202 td 150 KM Możliwe |
Autor |
Wiadomość |
honio
W202 kombi 2.5TDT
Dołączył: 28 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 17:17 Skrzynia od 2.7 CDI 170KM 6 biegowa w c202 td 150 KM Możliwe
|
|
|
Witam miłośników.
Nurtuje mnie taka przemianka skrzyni biegów z 5 biegowego manuala turbodiesla na 6 biegowego manuala z 2.7 cdi?
Może już ktoś słyszał o takiej zmianie? Moja Ślicznotka potrzebuje 6 biegu, chociaż by z tego powodu mniejszego spalania, a często gęsto jeżdżę w trasę do Niemiec autostradami i przydała by się 6 biegowa skrzynka.
Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Łukasz |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 17:33
|
|
|
honio zmiana mostu skrzynia 6 biegowa ma prawie takie same przełożenie ostatniego biegu co u nas 5 p.s most będzie tańszym i lepszym rozwiązaniem jakie chcesz uzyskać obroty przy jakiej prędkości
3.46
100km\h-2.3tys. obr
120km\h-2.8tys. obr
3.07
100km\h-2tys. obr
120km\h-2.5tys. obr
2.87
100km\h-1.9tys. obr
120km\h-2.3tys. obr
teraz pytanie który najbardziej byś chciał jak coś to mam 3.07 i 2.87 |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
koper666
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: MIELEC
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 17:53
|
|
|
tez mnie ciekawiło jakby zamontować skrzynie 6 bo nie ukrywam przy 100km/h ma sporo obr ten dieselek ja mam przy 100 prawie 2.5 tys. obr |
_________________ Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 18:05
|
|
|
tu chłopaki wam podam przełożenia skrzyni 6 biegowej manuala z CDI
1. 4.45
2. 2.61
3. 1.72
4. 1.24
5. 1.00
6. 0.83
R. -4.06
a tu macie swoje
1. 3.86
2. 2.18
3. 1.38
4. 1.00
5. 0.80
R. 4.22
wiec to nie 6 biegu wam brakuje |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
honio
W202 kombi 2.5TDT
Dołączył: 28 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 18:44 Skrzynia od 2.7 CDI 170KM 6 biegowa w c202 td 150 KM Możliwe
|
|
|
Z tego co widze to 2.87 wystepowalo w roznych przeciez silnikach, czy to nie ma znaczenia czy 2.87 z 2.2 cdi- 144KM, 3.0td-180KM, 2.7 cdi 177KM czy 2.9td 129KM. Różne sa mosty ale czy oznaczenie 2.87 pokrywa sie z innym 2.87? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 18:46
|
|
|
tom1245, dokładnie. Zrobić z 5 nadbieg i wszytko będzie grało. Po co dodatkowy bieg do machania
[ Dodano: 20 Czerwiec 2011, 18:46 ]
honio napisał/a: | Różne sa mosty ale czy oznaczenie 2.87 pokrywa sie z innym 2.87? |
Przełożenie to przełożenie
Imho 2,87 będzie najbliżej prawdy i wtedy na 4 można osiągnąc V-max (w zasadzie przydałby się jeszcze ciut dłuższy most) a 5 jako bieg do pobiegania wolnobieżnego
PS> Maurycy szuka 3,07 |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:11
|
|
|
Camel- napisał/a: |
PS> Maurycy szuka 3,07 |
maurycy ile dajesz za 3.07
honio napisał/a: | Z tego co widze to 2.87 wystepowalo w roznych przeciez silnikach, czy to nie ma znaczenia czy 2.87 z 2.2 cdi- 144KM, 3.0td-180KM, 2.7 cdi 177KM czy 2.9td 129KM. Różne sa mosty ale czy oznaczenie 2.87 pokrywa sie z innym 2.87? |
jeszcze wielkość gruszki i mocowań walu przegubów |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:31
|
|
|
A koledzy da się sprawdzić przełożenie mostu po VINie? Bo mam przełożenie na Francję ale co się za tym kryje to nie wiem |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:38
|
|
|
3.91 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:39
|
|
|
tomi382 napisał/a: |
A koledzy da się sprawdzić przełożenie mostu po VINie? Bo mam przełożenie na Francję ale co się za tym kryje to nie wiem |
da się w VINie sprawdzic
nasze forum mówi:
218 - most tylny z przełożeniem na Francje (3,07)
bez tego kodu miały 3,91
chyba za duża różnica sprawdzimy
[ Dodano: 20 Czerwiec 2011, 19:40 ]
Łukasz zwykle miały 3.91 a ten musi mieć inne |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:42
|
|
|
auto-parts.spb.ru mówi:
A 201 350 13 39 .
RING GEAR AND PINION
1:3.91
Code: -(211/218)
I bądź tu mądry |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:48
|
|
|
To jutro napisze ile mam rpm przy jakiej prędkości i moze się dopasuje do tych mostów:) Bo po cholerę specjalny most na francję |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:51
|
|
|
tomi382 napisał/a: | most na francję |
Południowa Francja, teren górzysty, bardzo kręte drogi? |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 19:52
|
|
|
Cytat: | To jutro napisze ile mam rpm przy jakiej prędkości i moze się dopasuje do tych mostów:) Bo po cholerę specjalny most na francję |
nie musisz i bieg ważny jest
Łukasz napisał/a: | I bądź tu mądry |
i pisz wiersze
z mojego EPC wychodzi z kolegi winu 3.64
[ Dodano: 20 Czerwiec 2011, 19:57 ]
jeżeli masz most o przełożeniu które podaje Łukasz to na 5 biegu 100km\h masz przy 2648obrot na min
jeżeli masz tan co ja mowie czyli 3.64 to na 5 biegu 100km\h masz 2465 obroty
most na Francję daje mniejsze spalanie po trasie
Łukasz zakładzik o piwko ze wygram po to ściągałem najnowsze EPC |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 22:33
|
|
|
Cytat: | maurycy ile dajesz za 3.07 |
odpisałem na pw.
co do tematu to jak zmienicie ten most i z 5 będzie tzw nadbieg, to czy auto nie będzie miało ciężej ruszać czy tam ewentualnie zrywać się ?? |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
|