|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Jak większość proszę o pomoc w zakupie misia. |
Autor |
Wiadomość |
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 7 Lipiec 2011, 23:37
|
|
|
Woźny. napisał/a: | Prędzej skłaniam się w stronę W124 | 124 w dobrym stanie przewyzszaja cena niektore w202, mowie Ci, szukaj 190-ki, bedziesz mial wiekszy wybor |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
Woźny.
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 8 Lipiec 2011, 00:22
|
|
|
MICHAL200, 190-ka mi wizualnie nie pasuje (tył). Dlatego szukam w202 (ten mi najbardziej podchodzi) ew. w124.
Myślę że znajdę jakiegoś w202 w kwocie jaką posiadam bo cudów nie oczekuję.
Tego co kupiliśmy podoba mi się strasznie a bity był i w przód i w tył (raczej nie mocno) miał kilka elementów lakierowanych i kilka rys i wgniotek pomalowanych na zasadzie zaprawki pędzelkiem Ale środek mega zadbany i wszystko sprawne. bierze go trochę ruda na tylnych błotnikach ale uważam że to wszystko normalne bo auto ma już swój wiek.
Daliśmy za niego niespełna 7000zł. Więc teraz mam wyznacznik co można kupić za 7000zł i jak kupię dla siebie to będę wiedział który z nich to większa "okazja".
Dziś byłem nim na przeglądzie i wszystko ok oprócz hamulca postojowego w lewym kole i tych poduszkach na tylnym wózku (ale to wiedziałem przy zakupie i nawet sprzedający dał mi komplet nowych poduszek.) Dlatego będę szukał celiny i ew jak kupię będę musiał trochę więcej dołożyć na start. Oby tylko te dokładki były w granicach rozsądku a nie że zacznie się wszystko sypać i po pół roku włoże tyle ile dałem za auto. |
_________________ MB W202 c180 classic 1996r
WDB2020181A365995 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 8 Lipiec 2011, 20:27
|
|
|
190 na gazie nie będzie chodzić i to każdy potwierdzi. jeśli chodzi o w124 z małym silnikiem to tylko i wyłącznie w rachubę wchodzi silnik 2,2. one gaz trawią dobrze. |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 8 Lipiec 2011, 20:45
|
|
|
polofix napisał/a: | 190 na gazie nie będzie chodzić i to każdy potwierdzi. jeśli chodzi o w124 z małym silnikiem to tylko i wyłącznie w rachubę wchodzi silnik 2,2. one gaz trawią dobrze. |
Sam dzisiaj naprawiałem 190 na gazie z silnikiem 1.8 i śmiga. Jeśli mowa o silniku z mechaniczny przepływomierzem. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
Woźny.
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 8 Lipiec 2011, 22:45
|
|
|
Dziękuję za wszelkie informacje, Ale puki co obstawiam przy swoim czyli W202 benzyna + gaz. Takiego szukam a że jednego w domu już mam to jakoś strasznie mi się nie spieszy i będę szukał tak długo jak będzie trzeba. |
_________________ MB W202 c180 classic 1996r
WDB2020181A365995 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 9 Lipiec 2011, 16:10
|
|
|
o jakim mechanicznym przepływomierzu ty piszesz to ja nie wiem. znam całą zasadę działania k-tronic/ ke-tronic i skoro samochód chodzi na gazie to tylko do czasu. jak zacznie strzelać, to będzie dużo szkód. ma tak duży kolektor ssący gdzie gromadzi się dużo gazu i pokolei będzie wszystko rozrywane. na pierwszym miejscu guma spodnia, potem pęknie łapa od klapy spietrzającej lub w najlepszym przypadku pójdzie do góry i się zatnie, potem stopniowo będzie pękać obudowa filtra. każdy wystrzał może unieruchomić trwale samochód. zwłaszcza w wilgotne pogody. instalacja wysokiego napięcia jest bardzo na to wrażliwa i trudno znależć przyczynę. może to być cewka,kable,świece,kopułka,palec zapłonowy. z reguły wymieniamy prawie wszystko,a koszta wyjdą takie że cała zaoszczędzona jazda na gazie wychodzi na zero!
nie mówie nie. bo jak ktoś zna się troszkę na mechanice to da sobie radę w takich naprawach i na gazie pośmiga. |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 09:35
|
|
|
A wot i on.
To ten element który jest mylony z przepustnicą, a połączony jest on z rozdzielaczem paliwa, kiedy wciska się gaz ta klapka się opuszcza i podnosi zaworek w rozdzielaczu tym samym dostarczając większą dawkę paliwa na wtryski.
Wsjo.
Cytat z Wiki
Kod: | Układ K-Jetronic powstał w roku 1973 i jest sterowany tylko mechanicznie. Układ ten jest używany obecnie na niewielką skalę. Układ wtryskowy K-jetronic firmy Bosch składa się z elektrycznej pompy zasilającej, akumulatora ciśnienia paliwa, filtra, rozdzielacza paliwa i przepływomierza powietrza, zblokowanych w regulatorze mieszanki. Poza tym w skład układu wchodzą wtryskiwacze, przepustnica i elementy umożliwiające rozruch i pracę silnika w okresie nagrzewania takie jak regulator termiczny, wtryskiwacz rozruchowy, zawór powietrza dodatkowego. Pomiar masy przepływającego powietrza odbywa się po przez przesuwanie klapy spiętrzającej. Klapa ma kształt koła i pod naporem powietrza porusza się w stożkowej gardzieli, przymocowana jest do końca ramienia, na które nacisk wywiera ciśnienie hydrauliczne za pośrednictwem tłoka sterującego. System dawkuje ilość wtryskiwanego paliwa po przez ruch tłoka sterującego, którego przesuwająca się krawędź odsłania szczeliny, którymi przepływa paliwo do wtryskiwaczy. Z jednej strony na tłok działa stałe ciśnienie paliwa, a z drugiej napór aerodynamiczny powietrza zassanego przez silnik wywierany na klapę spiętrzającą. Ponieważ ciśnienie paliwa jest stałe, to ruch klapy spiętrzającej wyznacza ilość zassanego powietrza. Korekcje dawki w zakresie niskich i średnich obrotów uzyskuje się po przez modyfikację konturu gardzieli. W zależności od bardziej lub mniej stromego przebiegu konturu (w stosunku do tworzącej stożka) uzyskuje się wzbogacenie lub zubożenie dawki paliwa. W okresie nagrzewania regulator termiczny obniża ciśnienie paliwa nad tłokiem sterującym, co powoduje spadek siły przeciwstawiającej się naporowi aerodynamicznemu, wyższe położenie klapy spiętrzającej, a przez to zwiększenie dawki paliwa. |
Co do wystrzałów to masz rację. Silniki z tym rozwiązaniem układu paliwowego niezbyt nadają się na gaz, ale widziałem kilka które dobrze sobie z nim radziły.
Jak by ktoś chciał to mam silnik 2L po remoncie, brakuje tylko wtrysku rozruchowego, o ile dobrze pamiętam. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
Ostatnio zmieniony przez yarroslav 26 Styczeń 2014, 16:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Woźny.
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 13:59
|
|
|
Panowie A ten?
http://otomoto.pl/mercede...-C19240568.html
Z blachą i lakierem mógłbym się pobawic we własnym zakresie.
Z Tą linką od skrzyni to faktycznie wystarczy podciągnąć czy bujda?
Jak się sprawują te silniki i ile palą? Są awaryjne?
I co ogólnie o nim sądzicie bo pisze że bezwypadkowy ale pisać sobie może a ja średnio się na tym znam. |
_________________ MB W202 c180 classic 1996r
WDB2020181A365995 |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 14:16
|
|
|
Hm tył po strzele klapa krzywa zderzak wisi lewe nadkole tył gnije , chyba antena urwana
to w opisie bardzo niepokojące "Trzeba by było podciągnąć linkę w skrzyni biegów"
jaki ten przebieg w końcu ? |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 14:32
|
|
|
W 722.4 była linka?
Tam jakoś sterowanie automatem jest inaczej rozwiązane. Chłopaki jak to wygląda?
Rzadka wersja, bo Turboklekot ze starszą skrzynią. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 14:55
|
|
|
Camel-, Podaj VIN to postaram się znaleźć. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 17:33
|
|
|
yarroslav napisał/a: | Camel-, Podaj VIN to postaram się znaleźć. |
skrzynia stara. ale kto i po co naciąga linke od skrzyni? według mnie ona jest walnięta i nic innego. ktoś pewnie nie wymienił oleju i skończyło się awarią. tył spasowany jak by go baba klepała. ciekawe ile dzwonów zaliczył. |
|
|
|
|
Woźny.
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 18:16
|
|
|
W takim razie nawet nie dzwonię o niego i nie proszę o vin.
Trzeba szukać dalej... |
_________________ MB W202 c180 classic 1996r
WDB2020181A365995 |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 20:26
|
|
|
Camel- napisał/a: | W 722.4 była linka? |
Była.
Camel- napisał/a: | Tam jakoś sterowanie automatem jest inaczej rozwiązane. Chłopaki jak to wygląda? |
Do archiwum marsz |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Lipiec 2011, 20:34
|
|
|
Pioterek, no fakt, była, sam ją mam. Ale oprócz tego mam fioletowy węzyk od vacuum który raczej nie ma sensu bytu w Turbodieslu - bo domyslam się, że skrzynia taka jak u mnie |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|