Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:07 |
regulator napiecia chyba sie skonczyl |
Autor |
Wiadomość |
taksiarz83
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Police
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 19:30 regulator napiecia chyba sie skonczyl
|
|
|
Witam, jak w temacie kontrolka akumulatora swieci sie na czerwono, miernikiem przy odpalonym silniku napiecie ponizej 12V. Jak sie do tego zabrac, jaki regulator. Moze jest gdzoeis jakis schemat zebym dwa razy nie musial ze zlamana noga tego robic . |
_________________ W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133 |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 19:38
|
|
|
Cytat: | Wysłany: Dzisiaj 18:30 regulator napiecia chyba sie skonczyl
Witam, jak w temacie kontrolka akumulatora swieci sie na czerwono, miernikiem przy odpalonym silniku napiecie ponizej 12V. Jak sie do tego zabrac, jaki regulator. Moze jest gdzoeis jakis schemat zebym dwa razy nie musial ze zlamana noga tego robic . |
Wcale nie jest powiedziane ze to musi byc regulator napiecia.Posprawdzaj dokladnie przewody przy alternatorze a jesli to nie da zadnego efektu,to bez jego wymontowania ciezko jest znalezc usterke.Moze poprostu sie skonczyly szczotki. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
kostek
ważne jest serce
Pomógł: 27 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 1381 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:16
|
|
|
własnie jestem po wymianie alternatora i zakupie nowego akumulatora. Padł regulator napiecia w alternatorze, czasem żarzyła sie kontrolka ładowania ( na wolnych obrotach) ale tez zapalaly sie kontrolki abs-u i poduchy oraz wyłaczało sie radio (w czasie jazdy) Bo cały prąd szedł z aku i go wykonczył. Dlatego w Twoim przypadku wyglada to raczej na szczotki |
_________________ c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde
Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki
Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie |
|
|
|
|
taksiarz83
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Police
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:46
|
|
|
kostek napisał/a: | własnie jestem po wymianie alternatora i zakupie nowego akumulatora. Padł regulator napiecia w alternatorze, |
to jak padnie regulator napioecia to trzevba cal alternator wymieniac ?
janucha78 napisał/a: | Moze poprostu sie skonczyly szczotki. |
a czy w regulatorze napiecia wymienia sie same szczotki? |
_________________ W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133 |
|
|
|
|
kostek
ważne jest serce
Pomógł: 27 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 1381 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:49
|
|
|
taksiarz83 napisał/a: | to jak padnie regulator napioecia to trzevba cal alternator wymieniac ? |
oddaj do naprawy alternator ( do regeneracji) |
_________________ c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde
Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki
Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:54
|
|
|
taksiarz83 napisał/a: | a czy w regulatorze napiecia wymienia sie same szczotki? |
Ciezko mi powiedziec,bo jeszcze tam nie zagladalem ale mysle ze tak.Wystarczy dobrac odpowiednie szczotki i pewnie wlutowac. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
kostek
ważne jest serce
Pomógł: 27 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 1381 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:01
|
|
|
przeciez jesli wieszaja sie szczotki to w alternatorze. Regulator to co innego |
_________________ c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde
Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki
Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:02
|
|
|
taksiarz83 napisał/a: |
a czy w regulatorze napiecia wymienia sie same szczotki? |
A alternatorze jeżeli już |
|
|
|
|
kostek
ważne jest serce
Pomógł: 27 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 1381 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:04 przykładowy obrazek alternatora
|
|
|
alter.jpg
|
|
Plik ściągnięto 19787 raz(y) 3,63 KB |
|
_________________ c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde
Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki
Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:10
|
|
|
Łukasz napisał/a: | A alternatorze jeżeli już |
A szczotkotrzymacz nie jest zintegrowany z regulatorem? |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:15
|
|
|
janucha78 napisał/a: | A szczotkotrzymacz nie jest zintegrowany z regulatorem? |
Kostek: Pytanie do Ciebie było
Być może tak jest, tu niech wypowiedzą się Ci co rozbierali Ale szczotka to integralna część alternatora i tego się trzymajmy Chodzi głównie o to aby nie wprowadzać ludzi w błąd. Bo może ktoś to przeczytać i próbować znaleźć szczotki do regulatora a nie alternatora
Trzymajmy się w miarę odpowiedniego nazewnictwa Będzie wszystkim łatwiej |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:22
|
|
|
Łukasz napisał/a: |
Trzymajmy się w miarę odpowiedniego nazewnictwa Będzie wszystkim łatwiej |
No nie ma problemu |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
taksiarz83
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 72 Skąd: Police
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:26
|
|
|
czyli szczotki sa tylko jedne w alternatorze i jesli sie zuzyly to wymienia sie je razem z regulatorem napiecia, mowa tu o takim regulatorze jak w w124, bo juz sam nic nie wiem |
_________________ W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:29
|
|
|
taksiarz83 napisał/a: | czyli szczotki sa tylko jedne w alternatorze |
Tak
taksiarz83 napisał/a: | jesli sie zuzyly to wymienia sie je razem z regulatorem napiecia |
Z logicznego punktu widzenia nie powinno tak być.
Poczekajmy aż wypowiedzą się osoby bardziej biegłe w tym temacie |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 22:07
|
|
|
alternator bosch 90A (wymiana w sobotę) regulator występuje razem ze szczotkami - bosch 65 ~ 80 zł nie mieli akurat na stanie i kupiłem jakiejś innej firmy też niemiecki za 30 u mnie wymiana trwała ok 15 min (potrzebny kanał)
tak to wygląda w moim przypadku
http://www.allegro.pl/ite...12v_okazja.html |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
|