Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:07
regulator napiecia chyba sie skonczyl
Autor Wiadomość
taksiarz83 


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Police
Wysłany: 22 Marzec 2010, 19:30   regulator napiecia chyba sie skonczyl

Witam, jak w temacie kontrolka akumulatora swieci sie na czerwono, miernikiem przy odpalonym silniku napiecie ponizej 12V. Jak sie do tego zabrac, jaki regulator. Moze jest gdzoeis jakis schemat zebym dwa razy nie musial ze zlamana noga tego robic :) .
_________________
W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133
 
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 22 Marzec 2010, 19:38   

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 18:30 regulator napiecia chyba sie skonczyl
Witam, jak w temacie kontrolka akumulatora swieci sie na czerwono, miernikiem przy odpalonym silniku napiecie ponizej 12V. Jak sie do tego zabrac, jaki regulator. Moze jest gdzoeis jakis schemat zebym dwa razy nie musial ze zlamana noga tego robic :) .

Wcale nie jest powiedziane ze to musi byc regulator napiecia.Posprawdzaj dokladnie przewody przy alternatorze a jesli to nie da zadnego efektu,to bez jego wymontowania ciezko jest znalezc usterke.Moze poprostu sie skonczyly szczotki.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
kostek 
ważne jest serce


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1381
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:16   

własnie jestem po wymianie alternatora i zakupie nowego akumulatora. Padł regulator napiecia w alternatorze, czasem żarzyła sie kontrolka ładowania ( na wolnych obrotach) ale tez zapalaly sie kontrolki abs-u i poduchy oraz wyłaczało sie radio (w czasie jazdy) Bo cały prąd szedł z aku i go wykonczył. Dlatego w Twoim przypadku wyglada to raczej na szczotki
_________________
c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde

Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki


Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie
 
 
taksiarz83 


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Police
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:46   

kostek napisał/a:
własnie jestem po wymianie alternatora i zakupie nowego akumulatora. Padł regulator napiecia w alternatorze,


to jak padnie regulator napioecia to trzevba cal alternator wymieniac ? :)

janucha78 napisał/a:
Moze poprostu sie skonczyly szczotki.


a czy w regulatorze napiecia wymienia sie same szczotki?
_________________
W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133
 
 
 
kostek 
ważne jest serce


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1381
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:49   

taksiarz83 napisał/a:
to jak padnie regulator napioecia to trzevba cal alternator wymieniac ?

oddaj do naprawy alternator ( do regeneracji)
_________________
c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde

Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki


Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:54   

taksiarz83 napisał/a:
a czy w regulatorze napiecia wymienia sie same szczotki?

Ciezko mi powiedziec,bo jeszcze tam nie zagladalem ale mysle ze tak.Wystarczy dobrac odpowiednie szczotki i pewnie wlutowac.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
kostek 
ważne jest serce


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1381
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:01   

przeciez jesli wieszaja sie szczotki to w alternatorze. Regulator to co innego
_________________
c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde

Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki


Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:02   

taksiarz83 napisał/a:

a czy w regulatorze napiecia wymienia sie same szczotki?

A alternatorze jeżeli już ;)
 
 
kostek 
ważne jest serce


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1381
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:04   przykładowy obrazek alternatora

:)

alter.jpg
Plik ściągnięto 19787 raz(y) 3,63 KB

_________________
c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde

Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki


Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:10   

Łukasz napisał/a:
A alternatorze jeżeli już ;)

A szczotkotrzymacz nie jest zintegrowany z regulatorem?
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:15   

janucha78 napisał/a:
A szczotkotrzymacz nie jest zintegrowany z regulatorem?

Kostek: Pytanie do Ciebie było :mrgreen:

Być może tak jest, tu niech wypowiedzą się Ci co rozbierali :) Ale szczotka to integralna część alternatora i tego się trzymajmy :) Chodzi głównie o to aby nie wprowadzać ludzi w błąd. Bo może ktoś to przeczytać i próbować znaleźć szczotki do regulatora a nie alternatora :D
Trzymajmy się w miarę odpowiedniego nazewnictwa ;) Będzie wszystkim łatwiej :)
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:22   

Łukasz napisał/a:

Trzymajmy się w miarę odpowiedniego nazewnictwa ;) Będzie wszystkim łatwiej :)

No nie ma problemu :D
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
taksiarz83 


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Police
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:26   

czyli szczotki sa tylko jedne w alternatorze i jesli sie zuzyly to wymienia sie je razem z regulatorem napiecia, mowa tu o takim regulatorze jak w w124, bo juz sam nic nie wiem :)
_________________
W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:29   

taksiarz83 napisał/a:
czyli szczotki sa tylko jedne w alternatorze

Tak :)

taksiarz83 napisał/a:
jesli sie zuzyly to wymienia sie je razem z regulatorem napiecia

Z logicznego punktu widzenia nie powinno tak być.

Poczekajmy aż wypowiedzą się osoby bardziej biegłe w tym temacie :)
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Marzec 2010, 22:07   

alternator bosch 90A (wymiana w sobotę) regulator występuje razem ze szczotkami - bosch 65 ~ 80 zł nie mieli akurat na stanie i kupiłem jakiejś innej firmy też niemiecki za 30 u mnie wymiana trwała ok 15 min (potrzebny kanał)

tak to wygląda w moim przypadku

http://www.allegro.pl/ite...12v_okazja.html
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,178 sekundy. Zapytań do SQL: 14