Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
15 Styczeń 2012, 23:05
Wiązka elektryczna silnika C180 problemy
Autor Wiadomość
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 14:35   Wiązka elektryczna silnika C180 problemy

Witam
szukając dalej przyczyn niedomagania mojego samochodu (falowanie obrotów na jałowym, przygasanie przy wciskaniu pedału sprzęgła), przy okazji wymieniając kilka rzeczy
zauważyłem, że wiązka silnika jest w tragicznym stanie,
przewody już przy listwie wtryskowej kruszą się w rękach, a dalej jeszcze gorzej.
Stąd moje pytanie czy sparciała instalacja może powodować takie problemy?
Czy lepiej wymieniać na używkę czy oddać do regeneracji tę którą mam?
Jakie mogą być mniej więcej koszta używki a regeneracji?
Czy ktoś samotnie zabierał się za to by wygląda, że żyły w przewodach są ok, tylko sama izolacja w opłakanym stanie
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 15:38   

Używka tylko taka którą możesz dotykać -wyginać na żywca.
Odbudowanie w moich stronach (jeśli pozostałe wtyczki OK ) 300zł
3 :!: Temat padających wiązek jest :wink: Tam powinieneś się dopisać.
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 15:44   

U mnie jest to samo.
Jak odebrałem auto od gazownika zauważyłem pokruszoną izolację przy przewodach dochodzących do wtryskiwaczy.
Z początku pomyślałem że gość który zakładał instalację gazową uszkodził mi przez przypadek przewody, ale kiedy je ruszyłem izolacja zaczęła się sypać więc zostawiłem na razie i nie ruszam.
Mam brata który zajmował się kiedyś tylko Mercami i sam przez jakiś czas u niego pracowałem, więc pomyślałem że on udzieli mi informacji co do tej instalacji.
Powiedział że lepiej zrobić to samemu, czy też oddać do regeneracji.
A ja sam sobie naprawię tą wiązkę. :mrgreen:
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 18 Sierpień 2011, 20:18   

snajperusa napisał/a:
oddać do regeneracji tę którą mam?
:shock:

yarroslav napisał/a:
Powiedział że lepiej zrobić to samemu, czy też oddać do regeneracji.
:shock:

Ludzie - tego się nie regeneruje !!!!!!!!!! To się wymienia na NOWE :!:

Co wy chcecie zregenerować w starej wiązce????? wiązkę drutu ?, otulinę? czy parciankę / peszel :?: :mrgreen: Jeżeli tak to w jaki sposób? :mrgreen:

Stare kable się wyrzuca i zastępuje nowymi o tym samym przekroju, długości i najlepiej kolorze
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Sierpień 2011, 23:12   

Rzadko to mi się zdarza, ale muszę się zgodzić z Marcinem. Można chwilowo zaizolować pokruszone kable, ale powinno się je wymienić na nowe. Wtedy efekty i trwałość będą najlepsze.

snajperusa, muszę przyznać, że nie wpadłem na pomysł wiązki. W M111 jest to dość rzadkie.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 08:00   

Z tego co się dowiadywałem od sprzedających różne graty do w202, wiązki często się kruszą.
Zrobię zdjęcia jak wygląda moja wiązka. Zaizolowałem kilka kabli ale to tylko tak doraźnie. Chciałem dojść jak najdalej ale ona wchodzi w taki plastikowy tunel i chyba bez demontażu przepustnicy nie dałbym rady. Może ktoś robił to i może podzielić się jak wygląda wyciąganie tej wiązki.
Na dziś zaplanowałem wymianę sondy lambda, kable zapłonowe nowe, ale problem nadal występuje. Falowanie obrotów i przygasanie po wciśnięciu pedału sprzęgłą.
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 08:45   

snajperusa napisał/a:
Falowanie obrotów i przygasanie po wciśnięciu pedału sprzęgłą.
snajperusa, Moduł zapłonu zaczyna się poddawać i tu się szykuj na koszta.
Jak przyhamujesz też masz bujnięcia na obrotomierzu :?: :idea:
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:12   

W jaki sposób sprawdzić jego sprawność lub niedomaganie?
Nie chce wymieniać kolejnej kosztownej rzeczy nie wiedząc czy jest faktycznie uszkodzona.
madzara31 napisał/a:
Jak przyhamujesz też masz bujnięcia na obrotomierzu

Nie raczej nie ma takiego czegoś, falowanie na biegu jałowym, zwiększające się w zależności od obciążenia. Przy włączonej klimie, podczas wciskania sprzęgła obroty lecą prawie do zera, czasem gaśnie. Przy dynamicznym wciśnięciu pedału gazu czuć jak samochód przyspiesza z opóźnieniem, i to przyspieszanie jest nieregularne.
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:29   

Swieta racja ze strony Marcina i Camela.


Nie raczej nie ma takiego czegoś, falowanie na biegu jałowym, zwiększające się w zależności od obciążenia. Przy włączonej klimie, podczas wciskania sprzęgła obroty lecą prawie do zera, czasem gaśnie. Przy dynamicznym wciśnięciu pedału gazu czuć jak samochód przyspiesza z opóźnieniem, i to przyspieszanie jest nieregularne.

To juz blad lezy prawdopodobnie w przeplywomierzu
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:46   

pavel napisał/a:
To juz blad lezy prawdopodobnie w przeplywomierzu


W powyższych przypadkach panowie narzekający przepływomierzy nie mają :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 11:15   

Marcin Pop. napisał/a:
Co wy chcecie zregenerować w starej wiązce????? wiązkę drutu ?, otulinę? czy parciankę / peszel Jeżeli tak to w jaki sposób?

Chodziło mi właśnie o taką regenerację, że wymienią wszystkie pokruszone kable, zostawiając wtyczki. Używka nie wiadomo jaki stan, a nowa cena zabójcza.


pavel napisał/a:
o juz blad lezy prawdopodobnie w przeplywomierzu

Nie mam przepływki, co to może jeszcze być? Jak sprawdzić ten moduł.
Dodam, że to falowanie i brak mocy jak przy odłączonym przewodzie wn od cewki. Zupełnie inna praca, ale falowanie jest. Przygasanie też.
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 12:22   

snajperusa napisał/a:
Zupełnie inna praca, ale falowanie jest. Przygasanie też.
Dalej obstawiam na moduł zapłonu
snajperusa napisał/a:
Jak sprawdzić ten moduł.
Pożyczyć i zamontować na próbę.
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:01   

Czy w przypadku uszkodzenia modułu bądź jego niedomagania nie byłoby żadnych błędów na kompie?

madzara31 napisał/a:
Pożyczyć i zamontować na próbę.

Chętnie pożyczyłbym na sprawdzenie, ale od kogo, nie znam nikogo kto ma C180?
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:06   

snajperusa, a przyznaj się - masz u siebie kluczyk scyzoryk czy nie? Bo u mnie zalega jeden moduł PMS od C180 ale bez immobilizera - czyli w aucie z immo nie ruszy.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:11   

snajperusa napisał/a:
nie znam nikogo kto ma C180?
180 czy 200 .Nie ma nikogo z Twoich okolic na forum ? Opole jesteś ? Koledzy spotkać się z snajperusa, na jakiś browar i wstawić mu moduł .Browar stawia snajperusa,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10