Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:27 |
Przelacznik zespolony |
Autor |
Wiadomość |
rafalmic
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Listopad 2012, 23:14
|
|
|
maurycy napisał/a: | rafalmic napisał/a: | zacinaja mi sie wycieraczki |
a co to ma wspólnego z przełącznikiem ?? |
gdy sie zatna i poruszam przelaznikiem wycieraczki zaczynaja poprawnie funkcjonowac.
Okazalo sie ze ten przelacznik jest z auta z 99r a wiec po lift- to polifty mialy przelacznik z kablem?
pozdrawiam |
|
|
|
|
kcmarion
kc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 94 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 19 Listopad 2012, 17:57
|
|
|
rafalmic napisał/a: | Witam.
Dolaczam sie do tematu.
Mam mianowicie taki problem-zacinaja mi sie wycieraczki i kupilem przelacznik-byl on z przewodem i kostka ale niestety nie mial mocowania tasmy od poduszki. Teraz szukam kolejnego na allegro i znalazlem. Uzytkownik wyslal mi zdj-jest on tez z kablem,kostka,mocowaniem tasmy ale nie jest identyczny i wydaje mi sie ze rozstaw srub jest troszke inny.
Orientuje sie ktos ile jest rodzaji przelacznika do przedlifta i czy wszystkie pasuja?
pozdrawiam:) |
ja miałem problem z pierwszym biegiem, zacinał się, nie chciał pracować. Rozebrałem przełącznik (zdjąłem kapturek) i wszystko dokładnie przeczyściłem preparatem do czyszczenia styków. Efekt - wszystko działa idealnie. Przed wymianą przełącznika zespolonego polecam jego dokładne przeczyszczenie. Nie wymaga to jego demontażu, a jedynie tak jak napisałem zdjęcia kapturka. |
_________________ ------------------------------------------------------
W202 250TD 96 automat
WDB2021281F526905 |
|
|
|
|
rafalmic
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19 Listopad 2012, 23:18
|
|
|
wlasnie mi sie juz zaczynaja zacinac wszystkie "biegi". Zdemontowales ten kapturek i tam jest taki malutki bolec i go wyjales czy jak?
Z gory dzieki za pomoc.
pozdrawiam |
|
|
|
|
kołczu
Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 60 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Listopad 2012, 14:42
|
|
|
Taki zabieg pomoże długim światłom? Nie mogę "ostrzegać" długimi światłami Na stałe jak włączę jest oki ale żeby mrugnąć raz to nie ma effektu |
_________________ Audi 80 B3 1.8S 91r.
Audi 90 B3 2.3E 90r.
Mercedes W124 2.0D 94r.
Mercedes W202 1.8 95r. ZAPRASZAM |
|
|
|
|
rafalmic
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25 Listopad 2012, 09:52
|
|
|
nie pomoze,poniewaz zeby dostac sie do dlugich swiatel w wylaczniku trzeba roznitowac ten przelacznik.
pozdrawiam |
|
|
|
|
max1975
Pomógł: 17 razy Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 207 Skąd: Parczew LPA....
|
Wysłany: 25 Listopad 2012, 10:03
|
|
|
przerabiałem to niedawno nic trudnego tylko trzeba uważać przy rozwiercaniu nitów, u mnie był podpalony styk co odpowiada za mruganie światłami drogowymi troszeczkę cyny pomogło i działają bez zarzutu |
_________________ W202 MERCEDES C180 Esprit ATP-TOUR 96r B+G
VIN; WDB2020181F485840 |
|
|
|
|
kcmarion
kc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 94 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 25 Listopad 2012, 10:30
|
|
|
rafalmic napisał/a: | wlasnie mi sie juz zaczynaja zacinac wszystkie "biegi". Zdemontowales ten kapturek i tam jest taki malutki bolec i go wyjales czy jak?
Z gory dzieki za pomoc.
pozdrawiam |
należy zdjąć kapturek, wyjąć sprężynkę i bolec (same wyskakują, więc należy uważać) teraz zsunąć obudowę przełącznika w kierunku kolumny kierowniczej i widzimy mechanizmy. Ja po prostu mocno spryskałem kilka razy wszystkie zakamarki przełącznika środkiem do czyszczenia styków i przekręcałem przełącznikiem. To wszystko. |
_________________ ------------------------------------------------------
W202 250TD 96 automat
WDB2021281F526905 |
|
|
|
|
rafalmic
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 19 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25 Listopad 2012, 11:49
|
|
|
ok. jutro sprobuje. Przelacznikow jest naprawde duzo rodzaji...i nie wiem jaka jest roznica miedzy nimi.
pozdrawiam |
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|