Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 19:53
Jak wyjąć zaślepki w miejscu lewarka?
Autor Wiadomość
Sycylek 

Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 181
Skąd: wawa
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 15:42   Jak wyjąć zaślepki w miejscu lewarka?

Jak wyjąć zaślepki w miejscu lewarka podnoszącego samochód, które są obok każdego koła ? Nie moge ich wyciągnąć, może jest na to jakiś sposób i metoda ?
_________________
Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego>
 
 
K@MIL 
C 220 Diesel---93r.

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 179
Skąd: EKU
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 16:12   

ten rysunek na aukcji powinien pomóc : http://moto.allegro.pl/de...1786703333.html

podważasz srodkową częśc srubokretem i wyjmujesz 8)
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 17:19   

K@MIL napisał/a:
http://moto.allegro.pl/de...1786703333.html


Ma fantazje gosciu... 19 PLN w ASO :mrgreen:

K@MIL napisał/a:
podważasz srodkową częśc srubokretem i wyjmujesz 8)


Teoretycznie tak, w praktyce należy przyjąć, że to jednorazówka :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
mieleo2 
WDB2021211A482160

Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 116
Skąd: Pasłek
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 17:46   

Srodkowa część ma taki rowek i najlepiej go podważyć srubokrętem "neonówką" wyciągając go trochę a następnie całą zaślepkę podważamy i wyciągamy.
 
 
liser91 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 43
Skąd: PL
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 19:41   

Dokładnie jak piszą przedmówcy, spodziewaj się tego, że jak to wyjmiesz to się już do założenia z powrotem nadawało nie będzie, poza tym nowe kosztują naprawdę grosze w ASO - jakiś czas temu sam kupiłem sztukę za 11,27zł :shock: A i warto dodać, że było dostępne od ręki.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 20:21   

Dziwne. Zanim założyłem progi, to ściągałem te zaślepki 10 razy w roku i tylko raz musiałem jedną wymienić. :roll:
Tam są takie oringi, które lubią pękać. Jak ktoś to wyciągnął i oring nie pękł, to radze go czymś posmarować - nie trzeba będzie kupować w ASO za 19zł ani na Allegro za 25 ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 20:36   

Camel- napisał/a:
Dziwne. Zanim założyłem progi, to ściągałem te zaślepki 10 razy w roku i tylko raz musiałem jedną wymienić.
Tam są takie oringi, które lubią pękać. Jak ktoś to wyciągnął i oring nie pękł, to radze go czymś posmarować - nie trzeba będzie kupować w ASO za 19zł ani na Allegro za 25


Wystarczy wyczyścić otwór na lewarek, nasmarować zykłym smarem ścianki wew. otworu i oringi na zaślepkach i można je wciskać i wyciągać 100x w ciągu dnia i nic nie ma prawa się uszkodzić. :idea:
A jak chcę się "jechać na sucho" to oringi szlag trafi po pierwszym włożeniu. :wink:
Trzeba trochę pomyśleć "zanim się włoży" :mrgreen:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 20:53   

Camel- napisał/a:
Zanim założyłem progi, to ściągałem te zaślepki 10 razy w roku i tylko raz musiałem jedną wymienić.


No ja nie miałem tego szczęścia. Niestety wiele zależy od ogólnego zaawansowania korozji oraz o ewentualnej zapobiegliwości wcześniejszych właścicieli :wink:
Oczywiście w przypadku zniszczenia zaślepek i zakupu nowych warto zadbać wg powyższych wskazówek.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 21:36   

Javoreczek napisał/a:
Ma fantazje gosciu... 19 PLN w ASO :mrgreen:


W dodatku oferuje używane a nie nowe dziad jeden :evil:
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
armar91 
rhamowy kulega

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Bełchatów/Wrocław
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 09:21   

ja tam ani nie smarowalem i nie cudowałem, a do napraw, przegladow uzywam oryginalnego lewarka i do tej pory tez mi żaden nie strzelil ^^ chyba nie ma reguly XD
_________________
W202 c180 automat '96 ^^
VIN WDB2020181A409540
http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
marcin_kasia
Maximus

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 22:32   

Ja za taką zaślepkę płaciłem rok temu w ASO w Gdańsku jakieś 6pln dostępne były od ręki
_________________
Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku.
 
 
pow 
Paweł


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 83
Skąd: Pomorze
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 21:20   

Ja również kupowałem jakoś oryginalne nowe po 10 zł. Ale faktycznie nie ma reguły. U mnie 3 wychodzą bez żadnego problemu, a jednej nie mogłem w ogóle wyciągnąć.
_________________
W210 250TD
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 18:34   

Ja musze kupić dwie takie zaślepki.Ale jak już kupie to nie ruszam.
Przy zmianie koła podnosze :mb: na trapezowym lewarku podkładam go pod te gumowe okrągłe podpurki tez sa z kazdej strony lewarek idealnie tam pasuje.
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 10:06   

U mnie zaślepki są jeszcze oryginalne i przynajmniej ja nie zmieniałem tych o-ringów. A fabrycznego lewarka używam co najmniej dwa razy w roku, przy wymianie kół.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
lampartos 
C200 Esprit

Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Elbląg
Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 07:47   

Ja przed założeniem zaślepek tylko je posmarowałem i do dziś nie mam żadnych problemów. Wyjmuje je bez wysiłku przy pomocy płaskiego śrubokręta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 11