Przesunięty przez: Pioterek 12 Styczeń 2012, 15:15 |
problem z tylnym kołem |
Autor |
Wiadomość |
misiu129
C 220 CDI 99r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 254 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 16 Grudzień 2011, 13:33
|
|
|
helwet napisał/a: | Zastanawiam się tylko jak koledze udało się w ogóle ruszyć. Kiedy ja to chciałem zrobić, to do przodu przesuwała sie karoseria, a koła stały w miejscu jak przyspawane. | jak to mozliwe przy zablokowanych hamulcem kolach tylnych?....przecież naped nie jest na przód |
_________________ W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB
W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD
new W203 C320 AVANGARD |
|
|
|
|
BLUE
C 200
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 31 Skąd: WH
|
Wysłany: 16 Grudzień 2011, 13:59
|
|
|
...ja tak też załatwiłem ręczny, jakieś tam sprężynki spadły, jedną zmieliło, koszt naprawy 30 pln |
|
|
|
|
krzychu.c180
krzychu.c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 157 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Sierpień 2012, 16:30
|
|
|
Witam.Mam podobny problem.Dzisiaj rano spózniony do pracy juz pol godziny wsiadam do Celinki pale motor i jade.Po 2 kilometrach okazuje sie ze przy około 80km/h i zakrecie wpadam w poslizg zarzuca mi dupe w prawo lece jakis czas driftem po puszczeniu gazu i kontra kierownicą oczywiście jechalem na czołowke z CiNQŁACZENTO naszczescie pan zatrzymał sie do zera dzieki temu nic sie nie stało wyszedłem z tego i jade dalej nie wiedzac ze mam gume w tylnym prawym kole.Ze schodzi mi powietrze w tym kole wiedziałem srednio co dwa trzy dni pompowałem ale w tym przypadku pompowałem w piatek popołudniu a rano miałem kapcia niespojrzałem przez pospiech do pracy dopiero pod praca patrze ze niemam wiatru w kole.Zmieniłem zapas oryginalna 15 stalowa ALU MAM 16.Po pracy ruszam cos łupie w tym kole juz przy cofaniu automat.takie walniecia w rownych odstepach czasu narastające wraz ze wzrostem predkosci a przy dodaniu gazu dochodzi jeszcze metaliczny dzwiek.Zmieniłem na wczesniejsza ALU 16 napompowałem na full i ruszylem do domu.Co to moze byc skad to lupanie w kole i dzwieki metaliczne przy stalowej 15???Oryginalna W202.Na ALU nie chałasuje po dodaniu gazu lekko ociera i delikatnie moze lupie ale zauwarzyłem to dopiero po efekcie na stalowej feldze.Pomocy jutro niedziela wulkanizacje pozamykane a ja nie wiem co to moze byc z tymi dzwiekami w kole.Zgory dzieki za pomoc.
[ Dodano: 11 Sierpień 2012, 16:35 ]
Oczywiscie do wulkanizacji to podjade z kolem mam gwozdzia chociaz niewiem czy odratują bo na moje oko to ta opona jest troche zniekształcona jakas krzywa przetracona lekko.Zobaczymy chodzi mi glownie o te dzwieki
i lupanie przy feldze 15 stalowej na alu 16 tego niema moze delikatne szuranie i bicie lupanie ale to i tak nic
w porownaniu z tym co dzieje sie na 15 stalowce. |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Sierpień 2012, 19:27
|
|
|
Do alu masz zapewne dłuższe śruby. Łupanie i metaliczne dzwięki to odłosy agonii mielonych elementów "ręcznego" |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 11 Sierpień 2012, 21:50
|
|
|
krzychu.c180, tym oto sposobem narobiłeś sobie bigosu w hamulcu postojowym, ale może Ci się udało i straty są niewielkie.
Javoreczek, wszystko już ładnie napisał, ja w sumie chciałem o czym innym: znalazłeś pasujący wątek i się do niego dopisałeś Normalnie gratuluję, robisz postępy |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
krzychu.c180
krzychu.c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 157 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 17:19
|
|
|
Dzieki Pioterek.Tak rozmawiałem ze znajomym i jest tak jak mowisz przykreciłem stalową 15 na te od alu.
z tym ze z tego co mowil znajomy to na 5 srub 2 albo 3 juz nie pamieta pasuja do stalowki.
Mial poprostu rozne wkrecone w alu dlatego nie zwrocilem uwagi ze kilka jest dluzszych i wkrecilem w
stalowke. Ale nie jechalem na nich jak usłyszałem dzwieki zattrzymałem sie 2 miejsca parkingowe dalej
zmieniłem na ALU napompowałem na maxa i dojechałem do domu jutro bede działał na wulkanizacji.
Jest szansa ze nic strasznego nie stało sie z postojowym.Gorzej z oponą i ALU bo na moje oko to jak ja
ogladałem po zdjeciu to w miejscu gdzie jest gwozdz jest zniekształcony wytarty bieznik opona ogolnie jest
przetracona zobaczymy jutro.Pozdro.
[ Dodano: 18 Sierpień 2012, 20:24 ]
Witam.Byłem 2 dni temu na wulkanizacji.I tak jak podejrzewałem opona do śmieci przez to ze jechalem bez
powietrza w sumie.SPALONA
Teraz mam mozliwosc wbic na ALU felgi opony ZIMOWE W BARDZO DOBRYM STANIE 225/55 R16.
Letnie miałem 205/55 R16. Czy szersza oponka z tyłu bedzie dobrze śmigać???
Słyszałem tez ze na zime lepiej zakładać zimowki w standardowym rozmiarze 195/65 R15 ALBO jeszcze wezsze.Ze niby w zime czym opona wezsza tym lepsza.
Zresztą te oponki i tak bedą na tyle do dobicia 225/55 R16 bo na zimowki to i tak mam 15 stalowe a nie bede kupował specjalnie 16 na zime stalowych.A jak bym w zime miał 225/55 R16 na tyle a na przodzie 185/65 R15 to jak to sie bedzie zachoqwywac???Jezdził ktos na takim mixie.Przeciez beda takie same koła na kazdej osi. |
|
|
|
|
|